Na een aantal uren moet je toch knettergek worden van dat gezeik van dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wahahahahhaha, thee over mijn monitor!!!![]()
![]()
Rob: "Sooooow jongens, even gezellig lekker bij elkaar eten he...."
En hij meende het ook nog
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?
Je snapt het geloof ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf van Roel om zijn broertje erop af te sturen.
Als hij een vent was dan ga je er zelf op af.
Roel is een mietje
ja haha ik was het ook hardop aan het roepen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Falco het volgende:
Azzurri, Menno! Zo heten de Italiaanse voetballers!
Dr waren wel meer dat aan het doen jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef MPJT het volgende:
[..]
ja haha ik was het ook hardop aan het roepen!![]()
Niet les bies?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef Falco het volgende:
Les Bleus, Joost!
Brede grijns heb ik niet sorry.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomen
Ikke wel, tijdens zijn gesprek met Ingrid, hij had nét gezegd dat hij er niet uit gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Scan heb jij nog een screenshot waar Rob z'n gezicht helemaal (in vooraanzicht) op staat?
No problem.. deze is primaquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Brede grijns heb ik niet sorry.....
[afbeelding]
Ga je een horror maken ?quote:
Hopelijk niet, Het word nu echt tijd dat Rob gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Roel is gewoon een grote kneus. Ik zie nog wel dat Rob van hem een wint een donderdag.
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Roel is gewoon een grote kneus. Ik zie nog wel dat Rob van hem een wint een donderdag.
doe allebei maar :-) eerst rest van het topic lezen voor je reageert TMquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Rob![]()
Dan weet Menno dat hij het kon winnen van Rob en dan gaat Roel eerder wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef Falco het volgende:
Speltechisch en qua spanning denk ik wel dat het beter is dat Roel dan gaat. Hij voegt de laatste tijd nauwelijks iets toe namelijk.
Op de talpapagina werd om 9.41 gemeld " Er moet weer getraind worden, want over enkele uurtjes moeten de BB'ers alles uit de kast halen voor de krachtmeting."quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Greetings het volgende:
Hoelaat begint die weekopdracht vandaag?Die tests?
Als roel zo verder gaat wel dan wint rob weer een slag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Zijn dochter niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Rob![]()
Ja, alle mensen op internet die BB volgen zijn mongolen/grote kneuzen. Die dochter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?
jawel, maar ze doet me niets. maar ik ben dan ook geen lesboquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt. Dan heeft Nathalie niemand meer om zich aan op te trekken en gaat Roel waarschijnlijk weer de Roel van de eerste weken worden. En brave Dido zorgt toch ook al nooit voor interessante momenten, dus Dido exitquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef Falco het volgende:
Speltechisch en qua spanning denk ik wel dat het beter is dat Roel dan gaat. Hij voegt de laatste tijd nauwelijks iets toe namelijk.
Nee die werkt juist heerlijk positief mee aan zijn image-building...quote:
Looks ánd brains, dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alle mensen op internet die BB volgen zijn mongolen/grote kneuzen. Die dochter.
Dido heeft bijna de helft van de stemmen. Denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt. Dan heeft Nathalie niemand meer om zich aan op te trekken en gaat Roel waarschijnlijk weer de Roel van de eerste weken worden. En brave Dido zorgt toch ook al nooit voor interessante momenten, dus Dido exit
Vind je dat écht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt.
Laatste optie is de juistequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef avonne het volgende:
ik ben even weg geweest en ik snap er geen hol van.
Komt Roel er mee weg? Heeft hij nog op zijn flikker gehad van Dido?
over zijn ze het er over eens dat het allemaal de schuld is van Menno?
en een fluit verbodquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Rianne84 het volgende:
er moet echt een zangverbod komen
Ja, sorry. Ik wil de oude Roel weer terug en ik wil zien hoe Nathalie afglijdt als Dido weg is.quote:
Het lijkt er wel op, Roel wist het heel handig te draaien dat het door Menno kwam dat hij het zo bij Dido droptte. Het leek dat Dido daar is ingetrapt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef avonne het volgende:
ik ben even weg geweest en ik snap er geen hol van.
Komt Roel er mee weg? Heeft hij nog op zijn flikker gehad van Dido?
over zijn ze het er over eens dat het allemaal de schuld is van Menno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |