Mietje die Roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]dat is toch te triest voor woorden zeg... hoe oud is die gozer?? 8???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pleit al weken voor een Roel-back-to-basic actie!
Hoe hij de eerste weken was, is hij nooit meer geworden, en toch was dat de ware Roel. Dit is ook een ware Roel maar dan met Dido-peper in zijn reet.
Denk dat Ralphie de enige was.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie zich niet hoeven te schamen als ze thuis komen...
Als Menno het nu had gezecht....dan had Hummie hem zeker naar de DGBK laten komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als BB het hard wil maken dan moet er wel een officiele gaan komen.
Maar ik ben bang dat het niet gebeurt.
Hij is niet verliefd. Hij snapt alleen niet wat er met hem gebeurt als hij een vrouw aantrekkelijk vindt. Hebben wel meer mannen last van. Die gaan dan als een schoothondje achter een vrouw aanlopen. Dat is wel *natuurlijk*, maar het was veel makkelijker voor Roel geweest als hij zich ervan *bewust* was, maar dat is hij niet. Helaasch.quote:Roel is nog steeds top, wat Dido betreft is hij te soft maar hij is gewoon verliefd dat kan hij maar beter gewoon toegeven aan haar dat maakt het een stuk makkelijker.
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uitquote:
Ralluf.....Roel exit vanwege de dreigementen en dan Ralluf er weer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat Ralphie de enige was.....
Omdat Nathalie zat te janken dat ze er niet tegenkon huil huilquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uit
Je zou Roel toch met liefde overdragen aan een groep matrozen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
Wat een zielige huilie is die Roel ook. Staat ´door je grote broer in elkaar laten slaan´ ook in die mannenregels van hem?
De mutsquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Mlose het volgende:
[..]
Omdat Nathalie zat te janken dat ze er niet tegenkon huil huil
okeoke..... ik ben bang voor de bewaking daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Zit hier al de hel tijd vol ongeduld te wachten tot teamlead binnen komt stormen met z'n honkbalknuppel en eens lekker op Rob begint in te rammen. Gaat ie niet...![]()
Omdat hij later binnenkwam dan Nathalie, en bij zijn binnenkomst een Judas-envelop meekreeg van BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uit
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
Wat een zielige huilie is die Roel ook. Staat ´door je grote broer in elkaar laten slaan´ ook in die mannenregels van hem?
Wat die superkneus hem zelf gevraagd heeft om te doen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef rickfcdb1 het volgende:
Roel gaat ervan uit dat hij langer als Menno in het huis zit dus hij kan hem moeilijk zelf in elkaar beuken dan. Het ging er namelijk om als Menno contact op zou nemen met zijn ex als die er voor Roel uit zou zijn.
nee, sorry.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Scan heb jij nog een screenshot waar Rob z'n gezicht helemaal (in vooraanzicht) op staat?
en als je er nog een hebt waar hij en-profiel op staat, zou ik die graag ook even hebben...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Scan heb jij nog een screenshot waar Rob z'n gezicht helemaal (in vooraanzicht) op staat?
Oh? 2 uur geleden stonden ze nog gelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef schatje het volgende:
Zo goed doet Roel het niet in de poll van Talpa. Hij staat maar 1% voor op Rob.
Je weet waar ik woon je kunt de auto of motor wel komen lenen jij dan nog maar 1,5 uur nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
okeoke..... ik ben bang voor de bewaking daar![]()
en om nu 2 en een half uur te rijden om die manke in elkaar te gaan beuken gaat misschien ook wel wat ver
Wel een beetje laf van Roel om zijn broertje erop af te sturen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat ie zijn grote broer op Menno zal afsturen om hem in elkaar te beuken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:39 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon je kunt de auto of motor wel komen lenen jij dan nog maar 1,5 uur nodig hebben
Omdat hij de pech had tegen de top 2 te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JIJ niet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef luciano het volgende:
[..]
Is je zandlopertje kapot ? Je bent nog steeds hier , offffffffffffff , je bent gewoon een BB_junk
![]()
Oh, wat een mooi scriptquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !
Roel de lul, Dido heeft dan niemand meer, behalve nathalie, waar ze toch nix aan heeft, Menno weer een veer in zijn reet (want ja... na het winnen van Rob op de bank vorige week, nu het "winnen" van Roel vanwege zijn uitspraken), Joost die hyper wordt, Chantal die het allemaal niet meer weet, Ingrid die niet anders kan doen dan terugkruipen naar Menno en Lieske die gaat wapperen...... SHOWTIME !!
Klopt anders redelijk met de tussenstand op onze poll.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Talpa poll is onzin, wed dat Hummie hem zelf bijwerkt ieder uur.
Mwoah, die Talpapoll zit heel dicht bij hoe het er nu voorstaat. Dus zo'n onzin is het niet. Verrassend genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Talpa poll is onzin, wed dat Hummie hem zelf bijwerkt ieder uur.
Wat is je 06 nummerquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef Kokstra het volgende:
Waarschuwen jullie me even als de weekopdracht begint? Ik ben even weg.
No way in hell dat ik op een motorvoertuig ga zitten waar 2 wielen te weinig aan zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Je houdt de motor na afloop, of je kan niet rijden?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
en als je er nog een hebt waar hij en-profiel op staat, zou ik die graag ook even hebben...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !
Roel de lul, Dido heeft dan niemand meer, behalve nathalie, waar ze toch nix aan heeft, Menno weer een veer in zijn reet (want ja... na het winnen van Rob op de bank vorige week, nu het "winnen" van Roel vanwege zijn uitspraken), Joost die hyper wordt, Chantal die het allemaal niet meer weet, Ingrid die niet anders kan doen dan terugkruipen naar Menno en Lieske die gaat wapperen...... SHOWTIME !!
Mietjequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
No way in hell dat ik op een motorvoertuig ga zitten waar 2 wielen te weinig aan zitten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
Rob: zo.. gezellig jongens.. met z'n allen zo bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |