van blijdschap??quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef Djoj het volgende:
Hoorde ik het goed dat Menno zei dat hij bijna moest huilen onder de douche??
Kweetni, vraag me af of hij het uberhaupt zei, hoorde het niet goed...quote:
roel en rob hebben 11%.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
HORROR (of HORROB, zoals je wilt)
[afbeelding]
ach,... wordt pas eng als dit woensdag nog zo of erger isquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
HORROR (of HORROB, zoals je wilt)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel en rob hebben 11%.
Moet er niet aandenken dat roel vertrekt ipv van rob
goed om stemmen te trekken... alleen niet de mijne!! dag Dildoquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Djoj het volgende:
Dito zit buiten zielig te zijn...
en geen Rob in de buurt....quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:36 schreef Djoj het volgende:
Dido jankt...kan ff geen compassie meer voor haar opbrengen...
.....ja ja en Nathalie die zegt dat ze het helemaal is vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Roel en Nathalie hebben het weer over zijn ex. Hij had stiekem gehoopt dat Nathalie dat wel tegen Dido zou zeggen...
Dat klopt dan BB laat gaan wie ZIJ willen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach,... wordt pas eng als dit woensdag nog zo of erger is
en zegt ook weer niets: BB laat gaan wie ze willen laten gaan....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Giggio het volgende:
Dilemme voor Dildo: wie moet ze nu nomineren????
Alle klootzakken tegelijk kan niet???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Sybesma het volgende:
Dido muts ga lekker naar huis! Ik ben in staat om te SMS-en voor Rob!
Smalle gezichtje? Haha, dat mens heeft een kop als een landingsbaan, daar is niks smals aan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Springsteen27 het volgende:
> Is daar niet één of andere mannenregel voor?
Jazeker, een cumshot-deluxe op dat smalle gezichtje van d'r...
Ben jij helemaal van de pot gerukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Sybesma het volgende:
Dido muts ga lekker naar huis! Ik ben in staat om te SMS-en voor Rob!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
nu moet Menno nog even aan Dido het 3e handje verhaal vertellen, dan is het helemaal bal
![]()
Maar dat wisten wij al lang dido draait steeds meer door.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
Dido spreekt de waarheid: Wat een mongolen hier zeg!!
inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
nu moet Menno nog even aan Dido het 3e handje verhaal vertellen, dan is het helemaal bal
![]()
De depressie van Dido is zodanig van aard dat het regent dat het giet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef Kokstra het volgende:
De zon schijnt hier vrolijk verder, maar het regent keihard bij BB. Leuk om te zien!
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef BB-King het volgende:
Is toch leuk om te zien... Dido zorgt tenminste voor een beetje actie hehe!
Jij bent dus een liefhebber van saaie tv waar iedereen vriendjes met elkaar is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)
hier en vooral daar een bui.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef Kokstra het volgende:
De zon schijnt hier vrolijk verder, maar het regent keihard bij BB. Leuk om te zien!
vast nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
De saga Dido en Roel is nu wel teneinde denk ik.
Gisteren was het geneuzel van Dido wel de moeite waard. Maar nu moet ze er gewoon mee ophouden.... Nu is ze niet alleen vervelend maar ook vreselijk saai!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jij bent dus een liefhebber van saaie tv waar iedereen vriendjes met elkaar is?
Mij niet gezien eerlijk gezegd...![]()
zijn we nu alweer naar ONZ verhuisdquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit dit topic trouwens in Onzin voor je leven?![]()
ik vind het ook niks maar dido begint steeds meer door te draaien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit dit topic trouwens in Onzin voor je leven?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau mompelt iets over haar scrollmuis etc etc
Wel maf dat het steeds in ONZ terecht komt, dat is niet eens het eerste forum in het rijtje onder BB5quote:
Maar natuurlijk, dit is toch wereldnieuws?quote:
Kom nooit in ONZ, dacht al...waar is ut...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:48 schreef Renmaestro het volgende:
Hey, een nieuw slowchat topic in ONZ.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dit is toch wereldnieuws?![]()
als je een topic kwijt bent, altijd ff in ONZ checkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom nooit in ONZ, dacht al...waar is ut...
Je wilt niet weten waar dit over gaat Scan...ik ga me bijna schamen dat ik een vrouw ben...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Is Dido nu weer ergens kwaad om
Dat Roel iets niet verteld heeft? Ze lijken wel een getrouwd stel ofzo. Damn
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Is Dido nu weer ergens kwaad om
Dat Roel iets niet verteld heeft? Ze lijken wel een getrouwd stel ofzo. Damn
maar, voor de duidelijkheid: het gaat er NIET over dat hij met zijn hoofd nog bij zijn ex zat...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.
Nee, het gaat erom dat hij het had moeten ZEGGENquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
maar, voor de duidelijkheid: het gaat er NIET over dat hij met zijn hoofd nog bij zijn ex zat...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.
Uhhhh, uhhh...en Roel dan...die zeikt ook als een wijf en ik hoop ook dat z'n poen gevonden wordt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Djoj het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar dit over gaat Scan...ik ga me bijna schamen dat ik een vrouw ben...![]()
Jaa, ik vind het niet kunnen want het zijn gewoon dreigementen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef jalla het volgende:
die roel mag eruit wat mij betreft
wat een malloot met dat verhaal over rikkert en neefjes die hem wel ff te grazen nemen d\wat ik net lees in streamverslagen
bah.
Ja, heeeeemels!! Twee mensen helemaal de grond inboren en anderen luisteren en knikken ja en amen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
Chantal brandt Dido tot de grond toe af tegen Ingrid..... Dit moet toch de hemel zijn voor de heks... Menno EN Dido bashen....
Waren we daar al niet achter? Alletwee zijn ze achterlijk wat elkaar betreft trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Art_Core het volgende:
Irritant ook dat Roel gelijk weer naast Dido gaat zitten - als stoere jongen valt hij wel enorm door de mand. Die jongen heeft een raar gevoel voor trots.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms kan ik zó genieten van het maken van een screen. Dit is zo'n moment:
[afbeelding]
Ja zo gebeurt er nooit wat en zo heeft iedereen ruzie met elkaar.quote:
Wat is nu eigenlijk de oorzaak van dat nomineren. Allereerst natuurlijk de kift dat Dido voor de baby mocht zorgen, wat helemaal het hoogtepunt bereikte toen Dido daar sigaretten voor kreeg. Dat juist chantal en Lieske dat niet goed kunnen hebben, is bijna logisch, want die willen zelf in het middelpunt staan. Dido heeft toen sympatie gekregen bij bb en dat was vice versa, ze is toen natuurlijk wat braver geworden en gaf haar eigen mening, ipv met de rest van de groep allereerst mee te zeiken over Tanja, over bb en het rantsoen, over een feest wat stopt etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Dido trekt het echt niet dat 3 mensen haar niet zo heel erg leuk vinden. Ze draait door.
Mooi he!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms kan ik zó genieten van het maken van een screen. Dit is zo'n moment:
[afbeelding]
AAazie zie mijn vorige reactie, dat was dus toen Dido tanja en de baby mocht helepenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
Ing:"Ik zou er toch over gaan nadenken als ik drie stemmen kreeg"
Chantal"Ing, zij heeft de stekker eruit getrokken bij de meiden 3 weken geleden"
wtf is er 3 weken geleden gebeurd dan
Hier twijfelde ik ook over, viel in het gesprek en dacht in eerste instantie dat ze het over Lieske had, kun je nagaan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Over wie heeft Chantal het nu weer??
Chan: En dan al die kinderliedjes zingen...Ze is geen kind, ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor. Ze is vanaf haar 18e zelfstandig. Ik dacht: waar is nou dat meisje waar ik eerlijk mee kan praten.
Ah, Dido dus.
Je móet iemand nomineren en als je niet de pest hebt aan iemand, kies je de bewoner die het verst van je af staat. That's it. Sommige bewoners (lees: Dido) zien dat alleen als een enorme aanvalquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef Utwodublin het volgende:
Wat is nu eigenlijk de oorzaak van dat nomineren.
Roel is de lul bij Dido. Dido is de lul bij de kijkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef avonne het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik lees de streamverslagen en Roel is de lul![]()
![]()
![]()
He precies in de mijne ook. Ik vind Rob meer dan erg, en dan nog Chantal en nitwit Ingrid, en stinkerd Joost. En dan volgt de rest pas, maar deze vier staan toch ver bovenaan mijn exit lijstquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ff tussendoor de streamverslagen gelezen nu ik lunchpauze heb...
Ik snap nog steeds niet wat het probleem met Menno nu is... Chantal en Rob zijn vele malen erger in mijn ogen, maar Menno is nu eenmaal de pispaal...
Ach ja, hij vaart er wel bij.. In mijn persoonlijke favorietenlijst blijft hij maar stijgen....
Goh, waar was je met deze relativerende posts toen Tanja Lieske nomineerde?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je móet iemand nomineren en als je niet de pest hebt aan iemand, kies je de bewoner die het verst van je af staat. That's it. Sommige bewoners (lees: Dido) zien dat alleen als een enorme aanval
En terecht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal en Nathalie hebben een nieuw onderwerp: MENNO BASHEN
Ze denken trouwens dat Menno de grootste kans maakt om weg te worden gestemd
Hij staat in minn top 3quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ff tussendoor de streamverslagen gelezen nu ik lunchpauze heb...
Ik snap nog steeds niet wat het probleem met Menno nu is... Chantal en Rob zijn vele malen erger in mijn ogen, maar Menno is nu eenmaal de pispaal...
Ach ja, hij vaart er wel bij.. In mijn persoonlijke favorietenlijst blijft hij maar stijgen....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Giggio het volgende:
Ze mogen bij BB wel extra uitzendingen inlassen... al die nieuwe ontwikkelingen (GNA GNA GNA) passen toch niet in een half uurtje?
BVD skippen en extra BB... scoren ze ook eens op dat tijdstip
TALPA doe je best!
dat vind ik werkelijk ongelofelijk.... Roel vraagt toch zelf aan natte lie om die doos te bellen? En Roel verzwijgt dat toch zelf tegen de Koningin....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Zo Roel heeft het nu wel zo kunnen sturen bij Dido, dat het de schuld is van Menno
(zijn liefdesbetijging naar Ellen toe)
Omdat Tanja toch een overduidelijk andere reden had om Lieske te nomineren. Vergeten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh, waar was je met deze relativerende posts toen Tanja Lieske nomineerde?
Echt niet!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal en Nathalie hebben een nieuw onderwerp: MENNO BASHEN
Ze denken trouwens dat Menno de grootste kans maakt om weg te worden gestemd
Welnee, hij staat boven Rob èn Roel.quote:
Ongelooflijk zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar, om het zo te draaien dat het Menno's schuld is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Zo Roel heeft het nu wel zo kunnen sturen bij Dido, dat het de schuld is van Menno
(zijn liefdesbetijging naar Ellen toe)
Die staat nu in mijn onderste top 3.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij staat in minn top 3Wat eigenlijk meer een top 2 is nu, want ik weet ff niet meer wat Dido doet in mijn top 3
SPAM!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
Echt niet!!!!!!
Menno: bel 0909-0302, of sms Menno naar 1010
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leuk, ik bedenk me net dat ik donderdagnacht moet werken!!(volgende week dus) De hele nacht streams kijken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
Roel weet wat er in het echte leven gebeurd zou zijn... dan had "die gozer" (blijkbaar menno dus) er al lang een paar gevangen
Ik ben alleen bang voor het papperige psycholoogje dat de sportinstructeur hem slacht....
Ja ik vond dat ook wel knap (lees: ernstig gemanipuleer)quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar, om het zo te draaien dat het Menno's schuld is.
quote:
Nadat ze eerst met de staart tussen haar poten was weggelopen van Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:en ze vindt nog steeds dat ze chantal en lieske onder de tafel heeft geluld
Die was helemaal leuk ja. DE quote van de dagquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:en ze vindt nog steeds dat ze chantal en lieske onder de tafel heeft geluld
Lieske niet hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef MissX het volgende:
Ik ben nu maar voor menno omdat iedereen hem basht en de rest allemaal stom is
Juistquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
iedereen die verstand heeft vind Menno een tering dwerg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:
Bridget vertelt Menno en Dido dat ze nog mogen blijven.
Dan vertelt Bridget dat Roel en Rob evenveel stemmen hebben!! (open verbaasde mond voor het effect) Dan vertelt ze dat de kijkers thuis tussen hun twee mag kizen wie e rnaar huis moet. (veel sms inkomsten). Menno weet dan dat hij populairder is dan Rob èn Roel, de bewoners snappen er geen reet meer van en wie er dan naar huis gaat maakt me niks uit.
Ik vind lieske een irri Truus de Mier met der gewapper met der handen en der piep piep piep der bij.quote:
Eens, hoe vals kan iemand zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind lieske een irri Truus de Mier met der gewapper met der handen en der piep piep piep der bij.
En Ingrid is echt een teringhoer gister ligt ze nog met Menno te zoenen en nu weer dit gedrag
Alleen hierom wil je al dat Menno wint en dan in de studio de gezichten van deze mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Ingrid over Menno (uiteraard)
Rob: Ik wil winnen, jij wil winnen, maar we gaan niet over lijken.
Ingrid: Hij wint die pot sowieso niet
Rob: Daar hoef je niet bang voor te zijn![]()
en die doos blijft onderaan in de polls....quote:
Ik betrek slechts jouw selectieve verontwaardiging erbij, suffiequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Tanja toch een overduidelijk andere reden had om Lieske te nomineren. Vergeten?
Maar wel leuk dat je Lieske er weer in betrekt. Zeer verrassend
Dan heb ik geen verstand....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
iedereen die verstand heeft vind Menno een tering dwerg
Ik snap het niet, met iemand die ik niet moet kan ik toch echt niet lopen bekken. Ze zal wel geil geweest zijn ofzoquote:
...
Okquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik betrek slechts jouw selectieve verontwaardiging erbij, suffie
Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel
Roel maakte zich zorgen om haar!
Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Merk allang dat Dido er niet in trapt.
Dido....go for it
Chantal is dom, zij heeft werkelijk niet in de gaten hoe dom ze is, het zegt genoeg dat ze meermalen heeft gezegd dat ze rekening houdt met de camera's en dan vervolgens zulk gedrag vertonen..hoe dom...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
en die doos blijft onderaan in de polls....
heeft niemand die doos door????
dit is toch tig x erger dan chantal????
ehm.. je vergeet de opmerkingen van Roel "Het is geen geheim" en "ik heb het allang met Dido besproken"quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel
Roel maakte zich zorgen om haar!
Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Merk allang dat Dido er niet in trapt.
Dido....go for it
Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars).
Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
Dat is geen teringstreek....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.![]()
Ik denk dat ze eik allemaal wel doorhebben dat Menno een grote kans maakt om te winnen en daarvoor bang zijn. En ze hopen dat als ze hem gaan bashen het publiek doorkrijgt wat voor eikel die is (hun mening, niet de mijne) en daardoor niet meer op hem gaan stemmen. En hij eruit vliegt en dus niet kan winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars).
Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.
Nu gaat het WEER om het bonenincident. Ze kunnen er niet tegen dat hij gluiperig in zijn eentje de bonen deed.
Rob: Hij vindt zichzelf superman!! Moet je kijken hoe hij loopt, hij fietst elke avond in zijn blootje! Dan spoor je toch niet.
Ingrid lacht
Rob kan het niet hebben dat Menno ongenaakbaar is voor de mening van de groep. En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
denk het ze weet toch niet wat ze wilquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef BBscanner het volgende:
Vrijwillige exit Dido binnen 2 dagen!
mijn lijn loopt achter... ik lees dit en hoor het gelijk???quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Rob: Ik ben 10x sterker geworden!! Ik ga er niet meer uit, ik niet.
Mag ze eerst d'r eigen masker wel eens afzetten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft één ding niet door en dat is dat Dido in het huis zit,iemand die het hem nog heel moeilijk gaat maken en dat masker op Menno zijn gezicht en houding op sublieme wijze zal ontmaskeren....
Bridget vertelt Menno en Dido dat ze nog mogen blijven.
Dan vertelt Bridget dat Roel en Rob evenveel stemmen hebben!! (open verbaasde mond voor het effect) Dan vertelt ze dat de kijkers thuis tussen hun twee mag kizen wie e rnaar huis moet. (veel sms inkomsten). Menno weet dan dat hij populairder is dan Rob èn Roel, de bewoners snappen er geen reet meer van en wie er dan naar huis gaat maakt me niks uit.
Ja, dankzij Tanja zit hij er nog. En dat beseft hij gewoon niet. Hij vindt dat Menno een kans heeft gekregen van het publiek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke kans wil Rob eigenlijk? Hij is vorige week al ongelovelijk gematst.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
Ik denk ook inderdaad dat Dido altijd probeert het goede in de mensen te zien, en dat ook terug verwacht van die personen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef yantjes het volgende:
[..]
Dat is geen teringstreek....
nu Roel het heeft uitgelegd aan Dido is het juist zij die het begrijpt,Roel maakt zich zorgen om zijn ex en er is niets mis mee met dat wat hij deed...
Wat er wel heel erg mis is is dat Menno dat op dit moment gebruikt....gek hé....precies op dit moment
Vraag je maar eens af wat daarvan de bedoeling was
Die is gewoon overduidelijk
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
Chantal moet lang het idee hebben dat ze goed ligt bij iedereen die telt binnen het huis, en het gehele BB kijkend NL, om dan echt compleet voor schut te gaan zodra ze op die bank zit.
Revenge is a dish best served cold![]()
Is je zandlopertje kapot ? Je bent nog steeds hier , offffffffffffff , je bent gewoon een BB_junkquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef Giggio het volgende:
ben ff een uurtje weg...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
En die enorme platen voor haar hoofd weghalen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mag ze eerst d'r eigen masker wel eens afzetten...
Geen last van, loopt als een trein hier...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met stotterende streams
Ik snap niet dat daar niet meer over geluld is deze week. DAt is blijkbaar tot niemand echt goed doorgedrongen. Wat een stel sufferds, niet voor niets snappen ze geen enkele opdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dankzij Tanja zit hij er nog. En dat beseft hij gewoon niet. Hij vindt dat Menno een kans heeft gekregen van het publiek.![]()
Nee, de mijne stotteren ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met stotterende streams
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob zegt dat het feit dat hij de vorige keer mocht blijven hem heel veel kracht heeft gegeven
Hij heeft het ècht niet begrepen.
Op de bank zetten met de muis en dan Chantal exitquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
zit je ook al tegen je pc te schreeuwen ;')quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt helemaal gefrustreerd van die lui daar, beterz dat ik niet in de buurt van het huis woon...
Ik zie ook liever de muisquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de bank zetten met de muis en dan Chantal exit
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef yantjes het volgende:
Vindt wel mooi dat je hier ziet dat de grootste naaier van BB op handen wordt gedragen,zegt veel over de mentaliteit die er leeft onder de mensen op dit moment
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef teamlead het volgende:
Rob: Het is een gemaakt persoon
en dat in een kamer waar de twee bewoners zitten met de minste originele lichaamsdelen
Ja maar de meerderheid van de kijkers wilde dat hij bleef. Dat herinnert hij zich alleen nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob zegt dat het feit dat hij de vorige keer mocht blijven hem heel veel kracht heeft gegeven
Hij heeft het ècht niet begrepen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Menno eng dat hij Ingrid nog steeds niet eng vindt
Nou, Joost was een tijdje geleden ook flink bezig en die heb ik toen ook afgeschreven. Heeft me diep teleurgesteld en ik had hem heel hoog zitten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
Oh wat zakt iedereen vreselijk door het ijs. Alleen Menno en Lieske staan bij mij in de plus en Joost ook nog een beetje, maar de rest![]()
.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef teamlead het volgende:
Rob: Het is een gemaakt persoon
en dat in een kamer waar de twee bewoners zitten met de minste originele lichaamsdelen
je vergeet dat je dit op een forum roept waar een stel malloten 24 uur per dag meekijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef yantjes het volgende:
Rob ziet het heel goed en zo'n beetje alle andere bewoners ook,die gaan dag in dag uit met hem om en zien wel degelijk dat er iets aan die Menno niet klopt
Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik ken niemand die chantal of rob op handen dragen hoor
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Waar zit Menno eigenlijk? Gezien alle 'gesprekken' zo'n beetje over hem gaan... Of zit ie weer eens naakt op de fiets ergens in een hoekje?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die wil zo graag winnen dat hij echt alles, maar dan ook alles doet zoals hij denkt dat het goed overkomt op TV.
Iets waar Chantal geen last van heeft.
Dan zou ik niet erg blij zijn met de uitkomst ervanquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hiebenk echdrachte gekoom wiekben"
haha,moet je aan mij zeggen,volg het vanaf het begin en zie en hoor alles met m'n versa abboquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat je dit op een forum roept waar een stel malloten 24 uur per dag meekijkenWij zien hier meer dan in de uitzendingen getoond worden en veel meer dan de bewoners zelf zien
stottert versa ook nu trouwens?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:49 schreef yantjes het volgende:
[..]
haha,moet je aan mij zeggen,volg het vanaf het begin en zie en hoor alles met m'n versa abbo
Ik kan het me ook niet voorstellen dat zoiets je niet bij je strot grijpt... Ik word al akelig van zoveel evil gedrag op mijn scherm...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.
Aangezien BB het concept toch al heeft verbroken qua contract aan de buitenwereld is mijn grootste wens. Een uurtje een pc in het huis met alleen Fok BB forum. Of een een uitdraai van de SC.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt! Als een paar bewoners de slowchattopics eens mochten lezen. Van schrik zou hun gezicht helemaal lijkbleek wegtrekken. Prachtig lijkt me dat
Dat kan volgens mij ook niet anders, geen mens vind het toch leuk om genegeerd te worden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.
Stuur alle bewoners aan het eind van BB een compilatie van alle screenshots die van hen gemaakt zijn ........... sluiten ze zich voor de rest van hun leven op in een holle bolle boom uit schaamte ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt! Als een paar bewoners de slowchattopics eens mochten lezen. Van schrik zou hun gezicht helemaal lijkbleek wegtrekken. Prachtig lijkt me dat
Ik denk ook dat Menno best baalt, maar hij kan niet anders dan nu zo handelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt heel langzaam duidelijk. Dido zei het net nog en gisteren hadden voor zover ik het goed begrpen heb, mensen het er ook over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob![]()
![]()
![]()
terwijl je bij Chantal ziet dat geen van de bewoners merkt dat ze zo enorm veel roddelt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |