De depressie van Dido is zodanig van aard dat het regent dat het giet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef Kokstra het volgende:
De zon schijnt hier vrolijk verder, maar het regent keihard bij BB. Leuk om te zien!
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef BB-King het volgende:
Is toch leuk om te zien... Dido zorgt tenminste voor een beetje actie hehe!
Jij bent dus een liefhebber van saaie tv waar iedereen vriendjes met elkaar is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)
hier en vooral daar een bui.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef Kokstra het volgende:
De zon schijnt hier vrolijk verder, maar het regent keihard bij BB. Leuk om te zien!
vast nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
De saga Dido en Roel is nu wel teneinde denk ik.
Gisteren was het geneuzel van Dido wel de moeite waard. Maar nu moet ze er gewoon mee ophouden.... Nu is ze niet alleen vervelend maar ook vreselijk saai!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jij bent dus een liefhebber van saaie tv waar iedereen vriendjes met elkaar is?
Mij niet gezien eerlijk gezegd...![]()
zijn we nu alweer naar ONZ verhuisdquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit dit topic trouwens in Onzin voor je leven?![]()
ik vind het ook niks maar dido begint steeds meer door te draaien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik vind het niks.... Ik erger me kapot aan haar... En ik verheug me er op hoe Roel en Nathalie gaan reageren als die muts wel wegmoet. Dus een exit van Dido levert ook genoeg op :-)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit dit topic trouwens in Onzin voor je leven?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau mompelt iets over haar scrollmuis etc etc
Wel maf dat het steeds in ONZ terecht komt, dat is niet eens het eerste forum in het rijtje onder BB5quote:
Maar natuurlijk, dit is toch wereldnieuws?quote:
Kom nooit in ONZ, dacht al...waar is ut...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:48 schreef Renmaestro het volgende:
Hey, een nieuw slowchat topic in ONZ.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dit is toch wereldnieuws?![]()
als je een topic kwijt bent, altijd ff in ONZ checkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom nooit in ONZ, dacht al...waar is ut...
Je wilt niet weten waar dit over gaat Scan...ik ga me bijna schamen dat ik een vrouw ben...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Is Dido nu weer ergens kwaad om
Dat Roel iets niet verteld heeft? Ze lijken wel een getrouwd stel ofzo. Damn
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Is Dido nu weer ergens kwaad om
Dat Roel iets niet verteld heeft? Ze lijken wel een getrouwd stel ofzo. Damn
maar, voor de duidelijkheid: het gaat er NIET over dat hij met zijn hoofd nog bij zijn ex zat...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.
Nee, het gaat erom dat hij het had moeten ZEGGENquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
maar, voor de duidelijkheid: het gaat er NIET over dat hij met zijn hoofd nog bij zijn ex zat...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel had moeten vertellen dat hij nog met zijn hoofd bij zijn ex zat.
Uhhhh, uhhh...en Roel dan...die zeikt ook als een wijf en ik hoop ook dat z'n poen gevonden wordt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Djoj het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar dit over gaat Scan...ik ga me bijna schamen dat ik een vrouw ben...![]()
Jaa, ik vind het niet kunnen want het zijn gewoon dreigementen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:58 schreef jalla het volgende:
die roel mag eruit wat mij betreft
wat een malloot met dat verhaal over rikkert en neefjes die hem wel ff te grazen nemen d\wat ik net lees in streamverslagen
bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |