van blijdschap??quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef Djoj het volgende:
Hoorde ik het goed dat Menno zei dat hij bijna moest huilen onder de douche??
Kweetni, vraag me af of hij het uberhaupt zei, hoorde het niet goed...quote:
roel en rob hebben 11%.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
HORROR (of HORROB, zoals je wilt)
[afbeelding]
ach,... wordt pas eng als dit woensdag nog zo of erger isquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
HORROR (of HORROB, zoals je wilt)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel en rob hebben 11%.
Moet er niet aandenken dat roel vertrekt ipv van rob
goed om stemmen te trekken... alleen niet de mijne!! dag Dildoquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Djoj het volgende:
Dito zit buiten zielig te zijn...
en geen Rob in de buurt....quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:36 schreef Djoj het volgende:
Dido jankt...kan ff geen compassie meer voor haar opbrengen...
.....ja ja en Nathalie die zegt dat ze het helemaal is vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Roel en Nathalie hebben het weer over zijn ex. Hij had stiekem gehoopt dat Nathalie dat wel tegen Dido zou zeggen...
Dat klopt dan BB laat gaan wie ZIJ willen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach,... wordt pas eng als dit woensdag nog zo of erger is
en zegt ook weer niets: BB laat gaan wie ze willen laten gaan....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Giggio het volgende:
Dilemme voor Dildo: wie moet ze nu nomineren????
Alle klootzakken tegelijk kan niet???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Sybesma het volgende:
Dido muts ga lekker naar huis! Ik ben in staat om te SMS-en voor Rob!
Smalle gezichtje? Haha, dat mens heeft een kop als een landingsbaan, daar is niks smals aan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Springsteen27 het volgende:
> Is daar niet één of andere mannenregel voor?
Jazeker, een cumshot-deluxe op dat smalle gezichtje van d'r...
Ben jij helemaal van de pot gerukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Sybesma het volgende:
Dido muts ga lekker naar huis! Ik ben in staat om te SMS-en voor Rob!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
nu moet Menno nog even aan Dido het 3e handje verhaal vertellen, dan is het helemaal bal
![]()
Maar dat wisten wij al lang dido draait steeds meer door.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
Dido spreekt de waarheid: Wat een mongolen hier zeg!!
inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
nu moet Menno nog even aan Dido het 3e handje verhaal vertellen, dan is het helemaal bal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |