Ja, heeeeemels!! Twee mensen helemaal de grond inboren en anderen luisteren en knikken ja en amen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
Chantal brandt Dido tot de grond toe af tegen Ingrid..... Dit moet toch de hemel zijn voor de heks... Menno EN Dido bashen....
Waren we daar al niet achter? Alletwee zijn ze achterlijk wat elkaar betreft trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Art_Core het volgende:
Irritant ook dat Roel gelijk weer naast Dido gaat zitten - als stoere jongen valt hij wel enorm door de mand. Die jongen heeft een raar gevoel voor trots.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms kan ik zó genieten van het maken van een screen. Dit is zo'n moment:
[afbeelding]
Ja zo gebeurt er nooit wat en zo heeft iedereen ruzie met elkaar.quote:
Wat is nu eigenlijk de oorzaak van dat nomineren. Allereerst natuurlijk de kift dat Dido voor de baby mocht zorgen, wat helemaal het hoogtepunt bereikte toen Dido daar sigaretten voor kreeg. Dat juist chantal en Lieske dat niet goed kunnen hebben, is bijna logisch, want die willen zelf in het middelpunt staan. Dido heeft toen sympatie gekregen bij bb en dat was vice versa, ze is toen natuurlijk wat braver geworden en gaf haar eigen mening, ipv met de rest van de groep allereerst mee te zeiken over Tanja, over bb en het rantsoen, over een feest wat stopt etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Dido trekt het echt niet dat 3 mensen haar niet zo heel erg leuk vinden. Ze draait door.
Mooi he!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms kan ik zó genieten van het maken van een screen. Dit is zo'n moment:
[afbeelding]
AAazie zie mijn vorige reactie, dat was dus toen Dido tanja en de baby mocht helepenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
Ing:"Ik zou er toch over gaan nadenken als ik drie stemmen kreeg"
Chantal"Ing, zij heeft de stekker eruit getrokken bij de meiden 3 weken geleden"
wtf is er 3 weken geleden gebeurd dan
Hier twijfelde ik ook over, viel in het gesprek en dacht in eerste instantie dat ze het over Lieske had, kun je nagaan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Over wie heeft Chantal het nu weer??
Chan: En dan al die kinderliedjes zingen...Ze is geen kind, ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor. Ze is vanaf haar 18e zelfstandig. Ik dacht: waar is nou dat meisje waar ik eerlijk mee kan praten.
Ah, Dido dus.
Je móet iemand nomineren en als je niet de pest hebt aan iemand, kies je de bewoner die het verst van je af staat. That's it. Sommige bewoners (lees: Dido) zien dat alleen als een enorme aanvalquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef Utwodublin het volgende:
Wat is nu eigenlijk de oorzaak van dat nomineren.
Roel is de lul bij Dido. Dido is de lul bij de kijkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef avonne het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik lees de streamverslagen en Roel is de lul![]()
![]()
![]()
He precies in de mijne ook. Ik vind Rob meer dan erg, en dan nog Chantal en nitwit Ingrid, en stinkerd Joost. En dan volgt de rest pas, maar deze vier staan toch ver bovenaan mijn exit lijstquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ff tussendoor de streamverslagen gelezen nu ik lunchpauze heb...
Ik snap nog steeds niet wat het probleem met Menno nu is... Chantal en Rob zijn vele malen erger in mijn ogen, maar Menno is nu eenmaal de pispaal...
Ach ja, hij vaart er wel bij.. In mijn persoonlijke favorietenlijst blijft hij maar stijgen....
Goh, waar was je met deze relativerende posts toen Tanja Lieske nomineerde?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je móet iemand nomineren en als je niet de pest hebt aan iemand, kies je de bewoner die het verst van je af staat. That's it. Sommige bewoners (lees: Dido) zien dat alleen als een enorme aanval
En terecht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal en Nathalie hebben een nieuw onderwerp: MENNO BASHEN
Ze denken trouwens dat Menno de grootste kans maakt om weg te worden gestemd
Hij staat in minn top 3quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ff tussendoor de streamverslagen gelezen nu ik lunchpauze heb...
Ik snap nog steeds niet wat het probleem met Menno nu is... Chantal en Rob zijn vele malen erger in mijn ogen, maar Menno is nu eenmaal de pispaal...
Ach ja, hij vaart er wel bij.. In mijn persoonlijke favorietenlijst blijft hij maar stijgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |