quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Giggio het volgende:
Ze mogen bij BB wel extra uitzendingen inlassen... al die nieuwe ontwikkelingen (GNA GNA GNA) passen toch niet in een half uurtje?
BVD skippen en extra BB... scoren ze ook eens op dat tijdstip
TALPA doe je best!
dat vind ik werkelijk ongelofelijk.... Roel vraagt toch zelf aan natte lie om die doos te bellen? En Roel verzwijgt dat toch zelf tegen de Koningin....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Zo Roel heeft het nu wel zo kunnen sturen bij Dido, dat het de schuld is van Menno
(zijn liefdesbetijging naar Ellen toe)
Omdat Tanja toch een overduidelijk andere reden had om Lieske te nomineren. Vergeten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh, waar was je met deze relativerende posts toen Tanja Lieske nomineerde?
Echt niet!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal en Nathalie hebben een nieuw onderwerp: MENNO BASHEN
Ze denken trouwens dat Menno de grootste kans maakt om weg te worden gestemd
Welnee, hij staat boven Rob èn Roel.quote:
Ongelooflijk zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar, om het zo te draaien dat het Menno's schuld is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Zo Roel heeft het nu wel zo kunnen sturen bij Dido, dat het de schuld is van Menno
(zijn liefdesbetijging naar Ellen toe)
Die staat nu in mijn onderste top 3.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij staat in minn top 3Wat eigenlijk meer een top 2 is nu, want ik weet ff niet meer wat Dido doet in mijn top 3
SPAM!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
Echt niet!!!!!!
Menno: bel 0909-0302, of sms Menno naar 1010
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leuk, ik bedenk me net dat ik donderdagnacht moet werken!!(volgende week dus) De hele nacht streams kijken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
Roel weet wat er in het echte leven gebeurd zou zijn... dan had "die gozer" (blijkbaar menno dus) er al lang een paar gevangen
Ik ben alleen bang voor het papperige psycholoogje dat de sportinstructeur hem slacht....
Ja ik vond dat ook wel knap (lees: ernstig gemanipuleer)quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg, hoe krijgt ie het voor mekaar, om het zo te draaien dat het Menno's schuld is.
quote:
Nadat ze eerst met de staart tussen haar poten was weggelopen van Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:en ze vindt nog steeds dat ze chantal en lieske onder de tafel heeft geluld
Die was helemaal leuk ja. DE quote van de dagquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:en ze vindt nog steeds dat ze chantal en lieske onder de tafel heeft geluld
Lieske niet hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef MissX het volgende:
Ik ben nu maar voor menno omdat iedereen hem basht en de rest allemaal stom is
Juistquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
iedereen die verstand heeft vind Menno een tering dwerg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:
Bridget vertelt Menno en Dido dat ze nog mogen blijven.
Dan vertelt Bridget dat Roel en Rob evenveel stemmen hebben!! (open verbaasde mond voor het effect) Dan vertelt ze dat de kijkers thuis tussen hun twee mag kizen wie e rnaar huis moet. (veel sms inkomsten). Menno weet dan dat hij populairder is dan Rob èn Roel, de bewoners snappen er geen reet meer van en wie er dan naar huis gaat maakt me niks uit.
Ik vind lieske een irri Truus de Mier met der gewapper met der handen en der piep piep piep der bij.quote:
Eens, hoe vals kan iemand zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind lieske een irri Truus de Mier met der gewapper met der handen en der piep piep piep der bij.
En Ingrid is echt een teringhoer gister ligt ze nog met Menno te zoenen en nu weer dit gedrag
Alleen hierom wil je al dat Menno wint en dan in de studio de gezichten van deze mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Ingrid over Menno (uiteraard)
Rob: Ik wil winnen, jij wil winnen, maar we gaan niet over lijken.
Ingrid: Hij wint die pot sowieso niet
Rob: Daar hoef je niet bang voor te zijn![]()
en die doos blijft onderaan in de polls....quote:
Ik betrek slechts jouw selectieve verontwaardiging erbij, suffiequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Tanja toch een overduidelijk andere reden had om Lieske te nomineren. Vergeten?
Maar wel leuk dat je Lieske er weer in betrekt. Zeer verrassend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |