abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31956501
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
iedereen die verstand heeft vind Menno een tering dwerg
Dan heb ik geen verstand....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31956502
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:26 schreef Djoj het volgende:

[..]

Eens, hoe vals kan iemand zijn...
Ik snap het niet, met iemand die ik niet moet kan ik toch echt niet lopen bekken. Ze zal wel geil geweest zijn ofzo
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:29:22 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31956508
Ingrid: "Het liefst sla ik het uit iemand"
Rob: : Ik hou afstand, maar het liefst sla ik ook iemand in elkaar"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31956511
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel
Roel maakte zich zorgen om haar!

Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Merk allang dat Dido er niet in trapt.
Dido....go for it
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:29:32 #205
242 Pinball
Electric Monk
pi_31956514
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:
...
Geweldig
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31956516
Rob klinkt alsof hij elk moment agressief tegen Menno kan worden (fysiek geweld ) Hij gaat hem uit de weg, wordt anders 'pislink'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31956552
Ik word ook aggressief ik wil echt mensen in het huis schoppen
pi_31956561
Het is wel leuk om te zien dat alle opgekropte frustratie van de afgelopen weken, het overdreven aardig naar elkaar doen en het achter elkaars rug om geroddel nu in een keer erg naar de oppervlakte is getrokken door de open nominatie.
De situatie van hiervoor komt voorlopig niet meer terug daarvoor moeten er eerst een stelletje hoofdpersonen exit gaan .
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:31:17 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31956566
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik betrek slechts jouw selectieve verontwaardiging erbij, suffie
Ok
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:31:23 #210
242 Pinball
Electric Monk
pi_31956571
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel

Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Dido....go for it
Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:31:46 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31956583
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars ).

Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
pi_31956591
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31956593
Menno heeft één ding niet door en dat is dat Dido in het huis zit,iemand die het hem nog heel moeilijk gaat maken en dat masker op Menno zijn gezicht en houding op sublieme wijze zal ontmaskeren....
pi_31956596
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef Giggio het volgende:

[..]

en die doos blijft onderaan in de polls....
heeft niemand die doos door????
dit is toch tig x erger dan chantal????
Chantal is dom, zij heeft werkelijk niet in de gaten hoe dom ze is, het zegt genoeg dat ze meermalen heeft gezegd dat ze rekening houdt met de camera's en dan vervolgens zulk gedrag vertonen..hoe dom...

Ingrid is vals, zo zie je maar, je valt ten alle tijden door de mand, hoef niets voor te gebeuren, gebeurd vanzelf...
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:32:21 #215
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31956597
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:

Dido....go for it
ehm.. je vergeet de opmerkingen van Roel "Het is geen geheim" en "ik heb het allang met Dido besproken"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:32:32 #216
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31956605
Vrijwillige exit Dido binnen 2 dagen!
pi_31956620
Ze moeten menno gewoon doodzwijgen dan kan hij ook geen spelletjes meer spelen.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:33:18 #218
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31956629
mijn trek in lunch verdwijnt als ik Rob hoor.... braaaaaaaaaaaaaaak
... en huiver mee
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:34:10 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31956649
Menno fietst in zijn blootje Waar haalt eenbeen dat nu weer vandaan??
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:34:30 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31956666
Dido: "Dom oppervlakkig roddelen. Bah. Er is wel meer in het leven wat belangrijk is. Over achterlijke dingetjes, Goh, wat interessant. Wat boeiend. Ik los dingen zelf op. als dingen met mij te maken hebben, los ik ze zelf op en ga ik dat niet doorvertellen aan iemand anders. Dat doe ik gewoon niet. Ik had ze trouwens mooi tuk met die sigaretten. Dan vond ik helemaal geweldig. Ik dacht dat ze wel wisten hoe ik in elkaar stak, maar het blijkt van niet. Ze doen alsof ze me kennen, maar ze kennen me niet, snap je. En dat raakt me dan."

The quotes just keep on coming
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:34:43 #221
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31956676
Menno is onze superheld Rob... jij onze superloser....
... en huiver mee
pi_31956679
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars ).

Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.

Nu gaat het WEER om het bonenincident. Ze kunnen er niet tegen dat hij gluiperig in zijn eentje de bonen deed.

Rob: Hij vindt zichzelf superman!! Moet je kijken hoe hij loopt, hij fietst elke avond in zijn blootje! Dan spoor je toch niet.
Ingrid lacht

Rob kan het niet hebben dat Menno ongenaakbaar is voor de mening van de groep. En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
pi_31956693
Rob: Ik ben er niet van plan om uit te gaan. Dus.

(is hij vorige week vergeten of zo??)
pi_31956696
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.
Dat is geen teringstreek....
nu Roel het heeft uitgelegd aan Dido is het juist zij die het begrijpt,Roel maakt zich zorgen om zijn ex en er is niets mis mee met dat wat hij deed...
Wat er wel heel erg mis is is dat Menno dat op dit moment gebruikt....gek hé....precies op dit moment
Vraag je maar eens af wat daarvan de bedoeling was
Die is gewoon overduidelijk
pi_31956709
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:

Ik denk dat ze eik allemaal wel doorhebben dat Menno een grote kans maakt om te winnen en daarvoor bang zijn. En ze hopen dat als ze hem gaan bashen het publiek doorkrijgt wat voor eikel die is (hun mening, niet de mijne) en daardoor niet meer op hem gaan stemmen. En hij eruit vliegt en dus niet kan winnen.

En Rob als vader Dan durf je toch niet meer op je werk/school te verschijnen. Ik zou me echt het komende jaar opsluiten ofzo. Totdat iedereen vergeten zou zijn dat ie me vader was.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:35:54 #226
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31956711
Roel gaf toch wat tegengas geloof ik. Das wel goed, want Dido draait helemaal door wederom.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31956712
Is al bekend hoe laat de weekopdracht is?

Wat zit Rob dom te lullen, dat Menno in z'n blootje fietst 's nachts?
Heeft Ingrid nu werkelijk niet door dat Rob ongelovelijk aan het manipuleren is?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:35:56 #228
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31956714
Rob is niet bang voor de bank
Hij hoopt alleen dat hij de kans krijgt die menno ook gehad heeft Wat bedoelt die manke nu weer??
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:36:13 #229
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31956722
Na de bank zeggen?? ROB dan ben jij WEG WEG WEG!!!!
... en huiver mee
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:36:30 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31956734
Het is wel duidelijk dat Didio iets HEEEEEEL ergs is aangedaan

Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 12:36:34 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31956737
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.

Nu gaat het WEER om het bonenincident. Ze kunnen er niet tegen dat hij gluiperig in zijn eentje de bonen deed.

Rob: Hij vindt zichzelf superman!! Moet je kijken hoe hij loopt, hij fietst elke avond in zijn blootje! Dan spoor je toch niet.
Ingrid lacht

Rob kan het niet hebben dat Menno ongenaakbaar is voor de mening van de groep. En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
Helemaal mee eens!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31956742
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef BBscanner het volgende:
Vrijwillige exit Dido binnen 2 dagen!
denk het ze weet toch niet wat ze wil
pi_31956750
Welke kans wil Rob eigenlijk? Hij is vorige week al ongelovelijk gematst.
pi_31956752
Rob: Ik ben 10x sterker geworden!! Ik ga er niet meer uit, ik niet.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:37:42 #235
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31956771
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Rob: Ik ben 10x sterker geworden!! Ik ga er niet meer uit, ik niet.
mijn lijn loopt achter... ik lees dit en hoor het gelijk???
... en huiver mee
pi_31956781
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft één ding niet door en dat is dat Dido in het huis zit,iemand die het hem nog heel moeilijk gaat maken en dat masker op Menno zijn gezicht en houding op sublieme wijze zal ontmaskeren....
Mag ze eerst d'r eigen masker wel eens afzetten...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31956785
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:

Bridget vertelt Menno en Dido dat ze nog mogen blijven.
Dan vertelt Bridget dat Roel en Rob evenveel stemmen hebben!! (open verbaasde mond voor het effect) Dan vertelt ze dat de kijkers thuis tussen hun twee mag kizen wie e rnaar huis moet. (veel sms inkomsten). Menno weet dan dat hij populairder is dan Rob èn Roel, de bewoners snappen er geen reet meer van en wie er dan naar huis gaat maakt me niks uit.

Dido moet blijven iig.
Als Roel weg zou gaan, is Dido toch een supporter kwijt, en zal Chantal zich nog meer toeleggen op Dido bashen.
Als Rob gaat, is Chantal een collega Menno hater kwijt, en zal ze zich nog enkel aan Ingrid vast kunnen houden, Roel zoekt toch steeds weer Dido op, Nath idem dito, en zo ook Joost.
Met Lieske heeft Chantal niets, en die zal ze dus niet zo ga proberen aan haar kant te krijgen.
En daar moet Lieske alleen maar blij om zijn, lijkt me

Als Dido blijft, moet Chantal het helemaal omgooien weer, de spoeling wordt dunner en dat is leuk voor ons om te zien hoe ze het nu weer aan gaat pakken.

Eerlijk gezegd heb ik Chantal liever langer in huis en bij de eerste nominatie er meteen uit, dan dat ze de volgende keer een plek op de bank overleeft (door de door BB geregelde date).
Chantal moet lang het idee hebben dat ze goed ligt bij iedereen die telt binnen het huis, en het gehele BB kijkend NL, om dan echt compleet voor schut te gaan zodra ze op die bank zit.

Revenge is a dish best served cold
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31956787
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke kans wil Rob eigenlijk? Hij is vorige week al ongelovelijk gematst.
Ja, dankzij Tanja zit hij er nog. En dat beseft hij gewoon niet. Hij vindt dat Menno een kans heeft gekregen van het publiek.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:38:22 #239
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31956789
Helaas moet ik werken, maar als ik alles zo lees is BB veel spannenderderderder aan het worden dan GTST en ONM bij elkaar
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:38:22 #240
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31956790
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
Eensch.

Maar ook heel gevoelig voor haar imago. Zodra dat met 1 vinger gekrenkt wordt (Roel zoent met Linda), dan heb je de eerstvolgende maanden gewoon kleine wraakachties, onverwachte schelpartijen, terwijl ze er nu dus al bijna 80 dagen mee klaar is.

Roel had het volste recht om aan mensen te vragen of ze even contact met zijn ex zouden opnemen buiten het huis. NATUURLIJK zou hij dat niet aan Dido vragen want 1. daarmee kwetst hij haar want ze is er helemaal niet klaar mee en 2. krijgt hij meteen een emmer stront over zijn hoofd en daar heeft hij natuurlijk geen zin in.

Tussen Dido en Roel bloeit er geen liefde meer op. Er was wel degelijk spanning tussen die twee aan het begin van BB, en ik vond het toen mooi om te zien. Wat je nu ziet, is een herinnering, verwijt, aan de spanning van weleer.
Confidence through competence
pi_31956792
De kans van slagen van de opdracht van vanmiddag is zojuist gedaald naar 10%
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:38:34 #242
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31956799
dus ook geen medelijden met Rob hebben INGRID!!!!
... en huiver mee
pi_31956830
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat Dido altijd probeert het goede in de mensen te zien, en dat ook terug verwacht van die personen.
En Chantal is inderdaad het tegenover gestelde type, de bloedhond die zichzelf op de eerste plaats stelt, en iedereen die het niet met haar eens is afslacht
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:02 #244
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31956850
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:

En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.

Met dank aan de fake twentemeisje

vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:08 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31956853
Even een rustmomentje

vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:14 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31956855
Rob heeft van het begin al door dat menno een player is

en rob hinkelt ook over lijken

En hij vertelt nog even dat Ingrid vooral niet naar andere mensen moet luisteren

(en ik word gek van dat gehaper in de streams nu )
pi_31956857
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef yantjes het volgende:

[..]

Dat is geen teringstreek....
nu Roel het heeft uitgelegd aan Dido is het juist zij die het begrijpt,Roel maakt zich zorgen om zijn ex en er is niets mis mee met dat wat hij deed...
Wat er wel heel erg mis is is dat Menno dat op dit moment gebruikt....gek hé....precies op dit moment
Vraag je maar eens af wat daarvan de bedoeling was
Die is gewoon overduidelijk
het was Roel die dit zo dumpte bij Dido hoor en hij doet nu net of het was om Ellen een hart onder de riem te steken, maar hij had duidelijk gezegd dat hij nog heel veel van haar houd en dat ze dat zou horen

Roel geeft er nu zijn draai aan en wil Menno de schuld geven
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:48 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31956876
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
Chantal moet lang het idee hebben dat ze goed ligt bij iedereen die telt binnen het huis, en het gehele BB kijkend NL, om dan echt compleet voor schut te gaan zodra ze op die bank zit.

Revenge is a dish best served cold
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31956883
Ingrid lult zo afschuwelijk met Rob mee (en die smiley gebruik ik zelden)
Rob heeft het erover dat Menno vaak Kanker zegt en zo....Ingrid knikt (wie herinnert zich nog de stream waar Ingrid èn Menno sámen de hele tijd kanker zeiden)
pi_31956885
Ik wordt helemaal gefrustreerd van die lui daar, beterz dat ik niet in de buurt van het huis woon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')