Dan heb ik geen verstand....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
iedereen die verstand heeft vind Menno een tering dwerg
Ik snap het niet, met iemand die ik niet moet kan ik toch echt niet lopen bekken. Ze zal wel geil geweest zijn ofzoquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:
...
Okquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik betrek slechts jouw selectieve verontwaardiging erbij, suffie
Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel
Roel maakte zich zorgen om haar!
Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Merk allang dat Dido er niet in trapt.
Dido....go for it
Chantal is dom, zij heeft werkelijk niet in de gaten hoe dom ze is, het zegt genoeg dat ze meermalen heeft gezegd dat ze rekening houdt met de camera's en dan vervolgens zulk gedrag vertonen..hoe dom...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
en die doos blijft onderaan in de polls....
heeft niemand die doos door????
dit is toch tig x erger dan chantal????
ehm.. je vergeet de opmerkingen van Roel "Het is geen geheim" en "ik heb het allang met Dido besproken"quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:29 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft alweer een teringstreek uitgehaald...extra aan de grote klok hangen wat Roel aan hem had gevraagd als Menno uit het huis was gegaan wat betreft ex vriendin van Roel
Roel maakte zich zorgen om haar!
Teringstreek is het om dat nu naar buiten te brengen om extra te proberen een wig te drijven tussen Dido en Roel.
Merk allang dat Dido er niet in trapt.
Dido....go for it
Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars).
Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
Dat is geen teringstreek....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nogal een aparte kijk op de zaken. Je zou ook kunnen stellen dat het een teringstreek van Roel is om achter Dido´s rug om met zijn ex bezig te zijn.![]()
Ik denk dat ze eik allemaal wel doorhebben dat Menno een grote kans maakt om te winnen en daarvoor bang zijn. En ze hopen dat als ze hem gaan bashen het publiek doorkrijgt wat voor eikel die is (hun mening, niet de mijne) en daardoor niet meer op hem gaan stemmen. En hij eruit vliegt en dus niet kan winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap gewoonweg niet waarom Menno de pispaal is... maar goed, dat geheel terzijde (en ook nog voor de zoveelste keer, het zit me blijkbaar echt dwars).
Rob zal toch je vader zijn... ik zou me laten opereren door Schoemacher om elke gelijkenis te laten verdwijnen... Je zult je toch helemaal rot schamen voor het gedrag van een zogenaamd volwassen man...
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben samen een slachtoffer en Menno is niet zo heel goed in praten. Verder doet Menno of het hem helemaal niets doet en daaaaar kunnen ze niet tegen! Ze willen tranen, droefheid, desnoods agressie....maar hij blijft heel koel.
Nu gaat het WEER om het bonenincident. Ze kunnen er niet tegen dat hij gluiperig in zijn eentje de bonen deed.
Rob: Hij vindt zichzelf superman!! Moet je kijken hoe hij loopt, hij fietst elke avond in zijn blootje! Dan spoor je toch niet.
Ingrid lacht
Rob kan het niet hebben dat Menno ongenaakbaar is voor de mening van de groep. En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
denk het ze weet toch niet wat ze wilquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef BBscanner het volgende:
Vrijwillige exit Dido binnen 2 dagen!
mijn lijn loopt achter... ik lees dit en hoor het gelijk???quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Rob: Ik ben 10x sterker geworden!! Ik ga er niet meer uit, ik niet.
Mag ze eerst d'r eigen masker wel eens afzetten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft één ding niet door en dat is dat Dido in het huis zit,iemand die het hem nog heel moeilijk gaat maken en dat masker op Menno zijn gezicht en houding op sublieme wijze zal ontmaskeren....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit scenario voor volgende wek het allerleukst:
Bridget vertelt Menno en Dido dat ze nog mogen blijven.
Dan vertelt Bridget dat Roel en Rob evenveel stemmen hebben!! (open verbaasde mond voor het effect) Dan vertelt ze dat de kijkers thuis tussen hun twee mag kizen wie e rnaar huis moet. (veel sms inkomsten). Menno weet dan dat hij populairder is dan Rob èn Roel, de bewoners snappen er geen reet meer van en wie er dan naar huis gaat maakt me niks uit.
Ja, dankzij Tanja zit hij er nog. En dat beseft hij gewoon niet. Hij vindt dat Menno een kans heeft gekregen van het publiek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke kans wil Rob eigenlijk? Hij is vorige week al ongelovelijk gematst.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
Ik denk ook inderdaad dat Dido altijd probeert het goede in de mensen te zien, en dat ook terug verwacht van die personen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Dido serieus zo'n meisje is die iedereen aardig vindt en denkt dat iedereen haar dus ook aardig vindt. Chantal kan het niet geloven dat je iedereen mag, maar dan projecteert ze haar persoonlijkheid op Dido.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
En Ingrid moet hem niet zo verloochenen. Judastrut.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef yantjes het volgende:
[..]
Dat is geen teringstreek....
nu Roel het heeft uitgelegd aan Dido is het juist zij die het begrijpt,Roel maakt zich zorgen om zijn ex en er is niets mis mee met dat wat hij deed...
Wat er wel heel erg mis is is dat Menno dat op dit moment gebruikt....gek hé....precies op dit moment
Vraag je maar eens af wat daarvan de bedoeling was
Die is gewoon overduidelijk
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
Chantal moet lang het idee hebben dat ze goed ligt bij iedereen die telt binnen het huis, en het gehele BB kijkend NL, om dan echt compleet voor schut te gaan zodra ze op die bank zit.
Revenge is a dish best served cold![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |