Is je zandlopertje kapot ? Je bent nog steeds hier , offffffffffffff , je bent gewoon een BB_junkquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef Giggio het volgende:
ben ff een uurtje weg...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
En die enorme platen voor haar hoofd weghalen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mag ze eerst d'r eigen masker wel eens afzetten...
Geen last van, loopt als een trein hier...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met stotterende streams
Ik snap niet dat daar niet meer over geluld is deze week. DAt is blijkbaar tot niemand echt goed doorgedrongen. Wat een stel sufferds, niet voor niets snappen ze geen enkele opdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dankzij Tanja zit hij er nog. En dat beseft hij gewoon niet. Hij vindt dat Menno een kans heeft gekregen van het publiek.![]()
Nee, de mijne stotteren ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige met stotterende streams
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob zegt dat het feit dat hij de vorige keer mocht blijven hem heel veel kracht heeft gegeven
Hij heeft het ècht niet begrepen.
Op de bank zetten met de muis en dan Chantal exitquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
zit je ook al tegen je pc te schreeuwen ;')quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt helemaal gefrustreerd van die lui daar, beterz dat ik niet in de buurt van het huis woon...
Ik zie ook liever de muisquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de bank zetten met de muis en dan Chantal exit
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef yantjes het volgende:
Vindt wel mooi dat je hier ziet dat de grootste naaier van BB op handen wordt gedragen,zegt veel over de mentaliteit die er leeft onder de mensen op dit moment
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef teamlead het volgende:
Rob: Het is een gemaakt persoon
en dat in een kamer waar de twee bewoners zitten met de minste originele lichaamsdelen
Ja maar de meerderheid van de kijkers wilde dat hij bleef. Dat herinnert hij zich alleen nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob zegt dat het feit dat hij de vorige keer mocht blijven hem heel veel kracht heeft gegeven
Hij heeft het ècht niet begrepen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Menno eng dat hij Ingrid nog steeds niet eng vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |