Een beetje zielig om weken te wachten tot ze een rare bek trektquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Menno heeft zich gekloond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
Talpa-poll.
Alle vier de genomineerden staan in de top 4. Twee kampen van twee:
1. Dido 29%
2. Menno 27%
3. Roel 11%
4. Menno 9%
Hekkesluiter is Pillie, met 1%.
herkenbaar, had ik gisteravondquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
en jawel... visite. Daar had ik nou net zin in![]()
![]()
tot later!![]()
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef Mlose het volgende:
Daar hoef je echt geen weken op te wachten hoor
Ja, ik ben zelf ook zo'n zeikerd als ik het gevoel heb dat me onrecht aangedaan wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?
Het is toch echt tenenkrommend, of niet dan?
Huiliequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Terug. Ik heb echt nog nooit iemand gezien bij wie het lachen de mondhoeken omlaag gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi,de Koningin weet haar plaats weer.Dat gedram over haar harem.Madam voelde zich heel watquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik heb een hekel aan mensen die chagrijnig zijn de hele dag door.!" (hint Dido!!!!!)
Dido: "Ja ik ook. Maar ik ben niet chagrijnig nu. Ik ben gewoon van m'n voetstuk afgepleurd!"
Ik wil niet wéten waar dit precies over gingquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben... want dan kan hij me lekker verwennen..."quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil niet wéten waar dit precies over ging
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
Die tweede lijst ik echt inquote:
eerst in stukjes en dan in de vuilnisbak bij het eten van tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |