Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido heeft bijna de helft van de stemmen. Denk ik![]()
Sorry
Precies.... ALS...... het Lieske-afkatmomentje na het feestje van Dido en Nathalie is volgens mij ook niet uitgezonden !quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dit allemaal op tv is uitgezonden kan dat wel eens heel hard gaan veranderen.
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomen
Dat gaat de hele week door, echt. Zelden zoiets meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.
Want wie gaat er nou op dido stemmen.
Heeft drie stemmetjes gehad en zit nu al meer dan 12 uur te zeiken.
ik hoop dat ze het gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dit allemaal op tv is uitgezonden kan dat wel eens heel hard gaan veranderen.
Jij zit al twee máánden te zeiken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.
Want wie gaat er nou op dido stemmen.
Heeft drie stemmetjes gehad en zit nu al meer dan 12 uur te zeiken.
Dat was al heel erg mazzel voor Dido, maar de rest van de uitzending was ook alles behalve positief. En als dit gezeur van haar ook op tv komt, inclusief haar wegloop actie van gisteren, dan gaat dat wel stemmen kosten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Precies.... ALS...... het Lieske-afkatmomentje na het feestje van Dido en Nathalie is volgens mij ook niet uitgezonden !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg KOPPIJN van al die gesprekken![]()
ben speciaal al effe een luchtje aan het scheppen geweest
Rob lult ook met iedereen mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
nu geeft rob dido gelijk over stoppen met het feestje, terwijl hij ook wilde doorfeesten...
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was al heel erg mazzel voor Dido, maar de rest van de uitzending was ook alles behalve positief. En als dit gezeur van haar ook op tv komt, inclusief haar wegloop actie van gisteren, dan gaat dat wel stemmen kosten.
Rob was wel gematigd hoor over het doorgaan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
nu geeft rob dido gelijk over stoppen met het feestje, terwijl hij ook wilde doorfeesten...
Behalve met Menno, want daarmee heeft hij geen ´klik´.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult ook met iedereen mee.
ik ga een poging doen om een fake te makenquote:
Verander je avatar danquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.![]()
![]()
Dat je achter dido staat dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.![]()
![]()
Jahaaaa ik weet het. k Vond het al een hele prestatie dat ik deze heb kunnen plakken.quote:
was dat serieus de stem van hummiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hummie
Ïngrid, als jij in bed ligt om te babbelen en niet om te slapen, moet je gewoon je zender om doen
Bijna weekend, Hummie
Die lullen zeker met iedereen mee.quote:
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
was dat serieus de stem van hummieJezus...
Ja Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?
Het is toch echt tenenkrommend, of niet dan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
niet zo raar hoor, als je weet hoe ze eruit ziet!
[afbeelding]
Ik heb er zo langzamerhand geen woorden meer voor. Ze heeft het er maar over dat ze is afgemaakt enzo, terwijl alleen de opmerkingen van Chantal redelijk pittig waren. Maar iedereen is slecht, behalve Dido. En Dido is te goed om te verdienen door 3 mensen te worden genomineerd. Waar halen ze in vredesnaam het gore lef vandaan om haar te nomineren???quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef cuall het volgende:
Dido is zichzelf wel erg aan het heilig verklaren![]()
in het huishouden wel maar met de omgaan met bewoners nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
rob: ik ben ook een heel sociaal mens
http://www.sportpodothera(...)20kromme%20tenen.jpgquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?
* Stereotomy schept de lunch van teamlead van tafel en eet het lekker opquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
was dit nu echt nodig
daar gaat m'n lunch weer
![]()
WTFquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.sportpodothera(...)20kromme%20tenen.jpg
Ze zei ook al dat ze helemaal niet zo sterk was. Dat klopt ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik kan slecht tegen kritiek".
Understatement of the year, maar wel positief dat ze dat zelf wel door heeft.
Een hint van buitenaf en ze ziet het niet!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef Muerte het volgende:
Treffend:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot098a.jpg]afbeelding][/URL]
OMG!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje zielig om weken te wachten tot ze een rare bek trektquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Menno heeft zich gekloond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
Talpa-poll.
Alle vier de genomineerden staan in de top 4. Twee kampen van twee:
1. Dido 29%
2. Menno 27%
3. Roel 11%
4. Menno 9%
Hekkesluiter is Pillie, met 1%.
herkenbaar, had ik gisteravondquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
en jawel... visite. Daar had ik nou net zin in![]()
![]()
tot later!![]()
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef Mlose het volgende:
Daar hoef je echt geen weken op te wachten hoor
Ja, ik ben zelf ook zo'n zeikerd als ik het gevoel heb dat me onrecht aangedaan wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huiliequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Terug. Ik heb echt nog nooit iemand gezien bij wie het lachen de mondhoeken omlaag gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi,de Koningin weet haar plaats weer.Dat gedram over haar harem.Madam voelde zich heel watquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik heb een hekel aan mensen die chagrijnig zijn de hele dag door.!" (hint Dido!!!!!)
Dido: "Ja ik ook. Maar ik ben niet chagrijnig nu. Ik ben gewoon van m'n voetstuk afgepleurd!"
Ik wil niet wéten waar dit precies over gingquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben... want dan kan hij me lekker verwennen..."quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil niet wéten waar dit precies over ging
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
Die tweede lijst ik echt inquote:
eerst in stukjes en dan in de vuilnisbak bij het eten van tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |