mailtje aan BB sturenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Roel dreigementen heeft geuit. Ik vind dan dat hij op z'n minst een officiële waarschuwing moet krijgen.
BB, doe er wat aan.
Dat geldt voor iedereen die Menno hoog heeft staan denk ik. En dat is best wel jammer. Hij maakt daardoor wel kans om te winnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Menno staat achter Ralph nu op m'n populairiteitslijstje...![]()
Niet omdat ik hem nou écht geweldig vind, maar gewoon omdat ik het mezelf zo gun om de rest op hun bek te zien gaan met d'r arrogante gewauwel...
Waarover gingen die dreigementenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Roel dreigementen heeft geuit. Ik vind dan dat hij op z'n minst een officiële waarschuwing moet krijgen.
BB, doe er wat aan.
Had ik vannacht. Middenin de Dido/Lieske ruzie. Ben er nog pissed over....quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef riri het volgende:
zo,weer mooi veel opgenomen,kan er weer een mooie compilatie van maken
Heb bericht van BB ontvangen,ze gaan kijken naar de afspraken over nomineren die Menno en Joost hebben gemaakt![]()
Als BB het hard wil maken dan moet er wel een officiele gaan komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
BB, doe er wat aan.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat ie zijn grote broer op Menno zal afsturen om hem in elkaar te beuken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat ie zijn grote broer op Menno zal afsturen om hem in elkaar te beuken.
KUT Chelloquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik vannacht. Middenin de Dido/Lieske ruzie. Ben er nog pissed over....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |