Ja hij is er echt HEEL blij mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
Leuk voor Joost.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
joost is een mietje
dus ik zeg:quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n pa kon het gewoon niet meer aanzien dat zijn zoon in een topje van Nathalie over het scherm sport
Alle stream- en tv-kijkers zijn hem dankbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:22 schreef MissX het volgende:
lief van de pa van Joost
Daar scoort hij zeker niet meequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Roel's geslijm met Dido hem de overwinning gaat kosten.
Dat moet wel hard aankomen als hij zich dat zelf straks ook realiseert.
Volgende keer hopelijk door 6 mensen genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef Kokstra het volgende:
Dido, alleen: "Wat een kutdag."
Joost is een matennaaier. Wat dat betreft heeft Roel helemaal gelijk. Tegen Menno poeslief doen maar hem voor rotte vis uitmaken achter zijn rug om. Hypocriet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
joost is een mietje
Ik pleit al weken voor een Roel-back-to-basic actie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Roel's geslijm met Dido hem de overwinning gaat kosten.
Dat moet wel hard aankomen als hij zich dat zelf straks ook realiseert.
ben je nou nòg niet weg?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus ik zeg:
PAPA JOOST, BEDANKT!!!![]()
Inderdaad. Wel lekker toch. Net als Chantal. Als een klein splintertje in je voet wat je weken irriteert, en als het er dan éindelijk uit is is het alsof je voor het eerst in je leven klaarkomt, zo lekker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft een van de ergste bewoners ooit:
[afbeelding]
Ja precies. Zit hier al de hel tijd vol ongeduld te wachten tot teamlead binnen komt stormen met z'n honkbalknuppel en eens lekker op Rob begint in te rammen. Gaat ie niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |