of met lego.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
Jeetje. Ik heb amper het geduld voor een simpel huis met 2 verdiepingenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
http://www.webalice.it/mikebur50/Antiche_Dimore_pag1.html
Dit kon ik jullie niet onthouden. DAMN wat maakt die gozer een huizen/kastelen.
Dan heb je echt geen levenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
da's echt heel vet!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
weinig hobbies zal het meer zijn.. ik vind huisjes bouwen en kleding maken voor sims leuker dan het spel zelf, het doet een beroep op je creativiteit en niet op je voyeurisme oidquote:
De grafsteen / urn deleten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestigdat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
![]()
Dank jequote:
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disksquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.
Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
Ik ga dat inderdaad maandag even doen, ik had al wel naar ze gemail maar tot op hedenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks. Goede service
!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Chandler het volgende:
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef releaze het volgende:
[..]
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
Als in de zip een *.package file zit:quote:Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
Wat kun je daar nu precies mee? Vraagt dat nou nog extra cpu/geheugen/etc.?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Morgil het volgende:
Die Holiday pack is gaaf!
het is iig iets met geluid. misschien is de cd beschadigd maar misschien ook iets mis met je geluidskaart...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halenquote:
Mounten? Ik heb ook alle cd's gemount met DAEMON Manager.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Guidoow het volgende:
[..]
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ik dacht dat ik grotere feesten kon geven als ik grotere huizen zou kopen of gewoon veel bubbelbaden en bars zou hebben, maar da's dus niet waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
Probeer de cd eens een beetje schoon te maken.. Ik had dit probleem ook en dat heeft mij toen geholpen. Ook precies die file trouwens. Raar.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
Bij diversen in de koopstandquote:Op maandag 2 januari 2006 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Tnxquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.
Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.
Dat wordt genieten Phileine!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.
kan niet in sims2.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je een huisdier kopen?
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef marc1982 het volgende:
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,
ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
Die komt 2 maart pas uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Dreuzel het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:46 schreef Sanne het volgende:
Die komt 2 maart pas uit.
kan 'm niet vinden,quote:Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef releaze het volgende:
[..]
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
Het is een blauw geval met een gele display.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:
[..]
kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige
wel games, en tijdschriften en dergelijke
kan het zijn dat ie in studentleven zit?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
Ja. (sorry late reactiequote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef marc1982 het volgende:
[..]
kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..
en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
Moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet. Daarnaast is het nu echt meer een soort management game, a la Simcity.quote:Je Sims hebben hart voor de zaak
Je Sims kunnen nu hun eigen bedrijf beginnen. Ze kunnen hun eigen kledingboetiek openen, een schoonheidssalon, een bloemenwinkel, een elektronicazaak, een restaurantketen, of eigenlijk alles wat ze maar willen. Huur personeel in als je zaak begint te groeien en laat getalenteerde Sims speelgoed maken, achter de kassa staan, bloemen schikken, verkooppraatjes houden of robots bouwen. Maar pas op voor nietsnutten, want die kun je het best op staande voet ontslaan. Ontwikkel de talenten van je Sims, zodat die het best bij je zaak passen, of ze nou knutselen of een echte vakman (of vrouw) worden. Lukt het ze om een eigen imperium op poten te zetten, of zijn het excentrieke ondernemers die het gat in de markt ontdekken?
Ik wil dus ook dingen downloaden maar ik kan echt geen mapje downloads vinden in mijn sims map! Kan ook geen nieuwe map aanmaken. Kan het er ook mee te maken hebben dat ik de geripte versie heb?quote:Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Typmuts het volgende:
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?
(Tevens TVP)
mijn tuinkabouter wordt steeds gejat!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:43 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
Nee gewoon fan!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
Wat wil je zien?quote:
- De nieuwe Pre-made families die in dat nieuwe deel van de stad wonen.quote:
Bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) en objecten (stoelen, plantjes e.d.) moeten in de map D:/My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads geplaatst worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef heaven7 het volgende:
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...
Iemand?
Ik heb ergens gelezen dat als je Nightlife hebt je alles in subfolders kan plaatsen, maar dit weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
Je hebt o.a. een espressoapparaat en een schilderij waarmee je je 'behoeftes' in 1 'ruk' kunt aanvullen (ik weet niet waar je ze kunt downloaden, maar ms kom je verder als je googlet op sims2 en 'energizer painting'. Zo kun je ze bijv. langer laten trainen zonder te gaan stinken of mekkeren ze niet meer om de zoveel tijd om eten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?
* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid
maxMotives (voor alle Sims op de kavel)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?
Welke deel van het spel is dat dan? Winkeltjes beheren enzo? Laat maar heb het al gevonden, sims gaan het maken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef Sanne het volgende:
Zo, gisteren een uur of zes nog kunnen spelen.
Het is weer een hoop werk. Als je een beetje een leuk winkeltje wilt hebben moet je hard aan de bak. Ik heb met de familie Larsson inmiddels het hoekwinkeltje gekocht (wel de geldcheat voor moeten gebruiken) en die heeft inmiddels vijf sterren.
Doet me een beetje denken aan University, als je echt resultaat wilt moet je flink doorspelen. Nu is dat meestal niet het probleem, het spel is moeilijk genoeg om mee te stoppen. Maar je moet er de tijd voor vinden.
Jij hebt dus we gaan het maken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je kleren kan downloaden voor je sims (o.a zwangerschapskleding) en dus ook voor baby's. Onder andere ook meubels en dergelijke. Maar het probleem is nu hij slaat het op als WINRAR bestand en volgens mij is dat niet goed?? Kan iemand mij uitleggen hoe dat wel moet? Of weet iemand anders een andere site waarmee het bij diegene wel is gelukt?![]()
Ja maar hoe moet je dan unrarren??quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doenquote:
Sorry heb je ff toegevoegdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doen![]()
Je dubbelklikt, je ziet wat er in de RAR zit en dat kopieer je naar je download-map. Zelfs ik als blonde vrouw snapt dat!![]()
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Coolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik moet mijn eerste bedrijfje nog opzetten, maar dat duurt nog wel even! Word waarschijnlijk een Hawaiiaans clubje met hoelameisjes enzo![]()
Jammer dat er niet veel tropische spullen in The Sims zitten, weet iemand misschien een site waar je tropische spullen kan downloaden (Kleding, palmen+bamboe en ander spul)?
Ow ja ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?
Ik ben er inmiddels uit. Pas als iemand voldoende onderscheidingen heeft kun je hem tot manager promoveren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
Ja klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Ik moet nog even een perfect winkel-aan-huis huis bouwen. Dat heen en weer gaan naar die andere kavel kost zoveel tijd.
kijk daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:49 schreef DrDentz het volgende:
studentenleven, nachtleven en 'gaan het maken' geloof ik.. dus university, nightlife en open for business
Als je nou eens effe wacht komt FRS, weer met de actie 3 Games halen 2 betalen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:52 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan
word namelijk een beetje beroerd van dat engels/nederlands op elke site
ze praten overal over maar tis meestal engels
hartelijk bedankt ( dat word weer 140+ euro aan games uitgeven )
laat 'm nou, jij destimuleert de economiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je nou eens effe wacht komt FRS, weer met de actie 3 Games halen 2 betalen..
ach joh wat maakt het uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
laat 'm nou, jij destimuleert de economie
Wat nou, ik kan ook zeggen dat ie het gewoon van het internet moet downloaden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
laat 'm nou, jij destimuleert de economie
University-Studentenlevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef Revenge2005 het volgende:
kan iemand me zeggen welke uitbreidingen er nu alllemaal zijn voor de sims 2 ?
ik zie door al die expansions het bos niet meer
ben namelijk van plan om ze te gaan aanschaffen want ik speel sindskort ook de sims en dat bevalt me wel eigenlijk|
graag engelse - nederlandse vertaling van de uitbreidingen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
University-Studentenleven
Nightlife-Nachtleven
Open for business.-Gaan het maken
geen problemen mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef Revenge2005 het volgende:
zijn hier mensen die probs hebben met OFB
en dan bedoel ik in combinatie met alle expansions
want het schijnt voor te komen dat als je Sims2 + Uni + Nighlife hebt en dan OFB instaleert
de sims 2 gaat zeuren dat je nightlife eraf hebt gegooid
In het modthesims2-gamehelp-forum heb ik al meer mensen gezien met die klachtquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef Revenge2005 het volgende:
zijn hier mensen die probs hebben met OFB
en dan bedoel ik in combinatie met alle expansions
want het schijnt voor te komen dat als je Sims2 + Uni + Nighlife hebt en dan OFB instaleert
de sims 2 gaat zeuren dat je nightlife eraf hebt gegooid
Vandaar ook de vraagquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In het modthesims2-gamehelp-forum heb ik al meer mensen gezien met die klacht
Ik heb een manager kunnen aannemen uit de krant via de telefoon. De door mijzelf opgeleide Sims konden de job niet aan want hadden niet alle onderscheidingen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kunnen jullie in Open For Business wel iemand als manager aanstellen? Ik krijg het namelijk niet voor mekaar, ondanks dat mijn medewerkers wel de skills ervoor hebben behaald. Dat verschijnt namelijk in beeld. iets in de trant van "gefeliciteerd, [naam] kun je nu aanstellen als manager onder "management", "aanstellen als manager"...
Die optie staat er bij mij helemaal niet bij?!
Hmmmm.... ik kreeg juist de melding dat mijn sim genoeg onderscheidingen had volgens mij... maar jij klikt dus op de krant en kan dan een manager aannemen? Lijkt me wel handig.... ik vind het lastig om al die medewerkers aan te sturen... irritant als iemand een chagrijnige sim constant iets opdringerig probeert te verkopen... kost sterren!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb een manager kunnen aannemen uit de krant. De door mijzelf opgeleide Sims konden de job niet aan want hadden niet alle onderscheidingen.
Het was niet via de krant, maar de telefoon bedenk ik me net.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik kreeg juist de melding dat mijn sim genoeg onderscheidingen had volgens mij... maar jij klikt dus op de krant en kan dan een manager aannemen? Lijkt me wel handig.... ik vind het lastig om al die medewerkers aan te sturen... irritant als iemand een chagrijnige sim constant iets opdringerig probeert te verkopen... kost sterren!![]()
ja, onder zaken. ga voor iemand die zowel kassa, als voorraad en verkooponderscheidingen heeft!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Onder "zaken" neem ik dan aan...? Nou ja, dan probeer ik dat morgen nog eens. Thanx!
Overigens laadt de Sims wel veel langzamer nu OFB er op staat...
Ja kán maar het is beter om eerst Nightlife te doen en dan pas Gaan het Maken. Dan werkt je spel beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb Studentenleven en Gaan het maken. Maar Nightlife moetnog koment. Kan ik al wel Gaan het maken alvast installeren en later Nightlife installeren?
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tofquote:EA kondigt vandaag De Sims 2 Accessoires aan. De Sims 2 accessoires zijn aanvullende pakketten voor De Sims 2 die allerlei leuke objecten, decoraties en nieuwe kleding stijlen voor je Sims bevatten. De accessoire pakketten zullen iedere keer weer een ander thema hebben.
Het eerste accessoire pakket zal in april uitkomen en heet "De Sims 2 Familiepret - Accessoires"
Meer informatie over "De Sims 2 Familiepret - Accessoires" evenals screenshots en movies vindt je hier.
Dat ga ik cker kopen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Neequote:Op zondag 19 maart 2006 09:37 schreef izzypizzy het volgende:
Ales jullie t gekocht hebben kunnen jullie het dan niet op internet zetten om te downl??? Kan ik het gratis nemen hehehehehhehehehe![]()
Lijkt mij ook heel erg leuk. Ik gok dat de prijs rond de 14,95 zal liggen.. Misschien iets goedkoper.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Vragen die je hier niet mag stellen geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik wil via eDonkey the sims2 downloaden voor m'n pc.
Welke moet ik dan hebben. Er staat er zoveel op....;) En ik heb er weinig verstand van.
Ik zal een voorbeeld geven:
thesims2cd1.playdisk.rip.zip
Dan moet je hoogst waarschijnlijk een dat programma hebben om te un-zippen ofzo?
Veel vragen van een geliefde sims speler.
www.frs.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 13:34 schreef ymme het volgende:
Oh waar dan?
You're welcome.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef pkwarts het volgende:
Ymme, hier is niet de plek om op zoek te gaan naar illegale downloads. Ook gaan we je niet helpen hierbij, koop je spellen maar gewoon in de winkel, heb je ook geen problemen ermee. Hierbij dus een waarschuwing.
En bedankt voor de topicreports, maakt onze taak een stuk makkelijker
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Troel het volgende:
Sims is echt heerlijk, enige nadeel is dat ik het bouwen leuker vindt, maar dat alle huizen die ik bouw veeeeeel te duur zijn enzo
Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel tofferquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
En ik gebruik geen cheats dus mn sims moeten er écht voor werken.![]()
zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel toffer![]()
marv liefje...je weet toch dat ik maar aan het dollen benquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Marvellous het volgende:
[..]
zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halen![]()
We zouden t tog saampjes kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Marvellous het volgende:
whahahaha erg geloofwaardig allemaal![]()
ennuh.. eigenlijk ben jij aan de beurt met die family fun aangezien ik die holiday expansion gekocht had![]()
Multi-split?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef vanillivi het volgende:
Ik vind het bouwen van huizen leuker dan het spelen met families. Ik heb zelfs een paar huizen geupload naar zo’n sims 2 site. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een multi-split-level huis. Het pakt alleen iets duurder uit dan gepland. Gelukkig heb ik veel rijke sims in mijn buurt wonen.
Maar ik moet toegeven dat ik het spelen zelf ook wel leuk vind. Ik ben altijd wel benieuwd wat voor genetisch uitdagende baby’s mijn sims uitpoepen![]()
En vooral met de optie ‘vrije wil’ aan willen die simmies nog wel eens grappige dingen doen.
Ja, hoe zal ik dit eens duidelijk uitleggen.quote:
Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef Troel het volgende:
Veel trapjes in huis dus.
Maar waarom een garage? Of is dat onderdeel van een uitbreiding ofzo?
Klinkt erg leuk. Misschien toch maar eens kijken naar de uitbreidingenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.
Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource sitequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Marvellous het volgende:
hey vanillivi , heb je geen simpage op sims2.com?? kben wel benieuwd naar je huizen![]()
Wauw zeg... dat zijn mooie huizenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource site
http://www.thesimsresource.com/profiles/view.php?mid=1032229
Ik heb 5 huizen geupload en heb net even twee plaatjes toegevoegd aan mijn profiel van die multi-split-level woning.
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wauw zeg... dat zijn mooie huizen![]()
Hoe lang doe je ongeveer over 1 huis??
Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:50 schreef Danaa het volgende:
http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Vanillivi? Kunnen wij deze huizen ook downloaden?
Ik heb universiteit en nachtleven, dus dat is geen probleem!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.
Maar ik heb ze even voor jou, en andere geïnteresseerden, geupload naar http://rapidshare.de/file(...)_Street_1-5.rar.html![]()
Even op Free klikken, 20 seconden wachten en je kunt ze downloaden.
In deze rar-file zitten de eerste 5 huizen die ik geupload heb naar http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Hier kan je plaatjes en meer info vinden over de huizen. Let wel even op, voor de eerste vier huizen heb je de uitbreiding university nodig en voor het vijfde huis university en nightlife.
Goed zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:12 schreef ymme het volgende:
Met een beetje geluk krijg ik het vandaag binnen. Heb er toch maar 1 gekocht via internet.
Het rar-bestandje kan je ergens opslaan waar je het makkelijk kunt terugvinden, bijvoorbeeld op je bureaublad. Het rar-bestand pak je uit en de 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Je hoeft ze dus niet in je downloads folder te zetten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb universiteit en nachtleven, dus dat is geen probleem!![]()
Ik heb ze nu opgeslagen in de map downloads.. is dat goeed?
aha nou vanmiddag ga ik het weer proberen, ik heb voor opslaan gekozen. dus ga ik vanmiddag ff opnieuw doen. Als het niet lukt vraag ik weer om raad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Het rar-bestandje kan je ergens opslaan waar je het makkelijk kunt terugvinden, bijvoorbeeld op je bureaublad. Het rar-bestand pak je uit en de 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Je hoeft ze dus niet in je downloads folder te zetten.
Veel speelplezier!!!
Misschien heb je sowieso het programma Sims2packageinstaller nodig. Die opent alle .packages en .sims2packages. Bovendien ziet dat programma meteen wat erin ziet en het kan ook schadelijke bestanden herkennen. Je kunt het o.a. downloaden op modthesims2.com . http://sims2pack.modthesims2.com/quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef Danaa het volgende:
Vanillivi,
Het is me niet gelukt. Dat wat je zei over dubbelklikken begrijp ik niet helemaal. Heb je misschien MSN? Of zou je het hier stapsgewijs neer kunnen zetten, SORRY!![]()
P.S.; als ik dit doe: 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Wat jij zei. Dan opent bij mij winrar, dan doe ik extract to en sla ik hem op in downloads. Maar dat is blijkbaar niet de bedoeling. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat hij bij mij opent met WINRAR en niet met dat 5 .sims2pack??
Ik hoop dat je me kan helpen!!?
Ik heb het 1 keer gedaan, je kan op een andere locatie een winkel (kan je trouwens wel wat anders doen dan een winkel?) oprichten, maar je kan het ook 'aan huis doen' , je kan dan zelfs spullen in je huis te koop zetten (deze zijn dan alleen niet meer te gebruiken voor je sims).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een vraagje over Gaan Het Maken;
Als je daarin een eigen zaak hebt, kan je dan met je sim ook nog een prive leven opbouwen met kinderen enzo? Hoe zit dat? Ga je vanaf je huis naar je zaak, of moet je als je in de buurt bent naar je zaak toe? Hoe eet en slaap je dan?
Okee, dus als je aan huis een bedrijfje opstart kan je nog wel een prive leven beginnen. Maar als je alleen een winkel hebt kan dat niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan, je kan op een andere locatie een winkel (kan je trouwens wel wat anders doen dan een winkel?) oprichten, maar je kan het ook 'aan huis doen' , je kan dan zelfs spullen in je huis te koop zetten (deze zijn dan alleen niet meer te gebruiken voor je sims).
Nee, je kunt altijd een privé leven opbouwen.. Je moet voor je winkel een bordje 'geopend/gesloten' bordje kopen. Dus wanneer je gesloten bent kunt je gewoon je privé leven leiden.. Of je neemt personeel aan die het werk voor je doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef Danaa het volgende:
[..]
Okee, dus als je aan huis een bedrijfje opstart kan je nog wel een prive leven beginnen. Maar als je alleen een winkel hebt kan dat niet?
![]()
Ik heb het spel sinds gister in huis, ik vond het erg vervelend bij een zaak aan huis dat de mensen ook je huis ingaan, ik heb nu 2 deuren geplaatst in het huis, door de 1e kan alleen de man en die andere alleen de vrouw. Heb ze ook op slot gedaan dus niemand komt nu meer int huis. Het is erg moeilijk om een winkel te runnen sta nu in de -10.069.... kunnen je me misschien uitleggen hoe je snel en gemakkelijk je zaak goed laat draaien??quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Nee, je kunt altijd een privé leven opbouwen.. Je moet voor je winkel een bordje 'geopend/gesloten' bordje kopen. Dus wanneer je gesloten bent kunt je gewoon je privé leven leiden.. Of je neemt personeel aan die het werk voor je doen.
Als je een winkel in het winkel gebied hebt en niet thuis, ga je naar je winkel wanneer je wil, dus je kunt ook dagen achter elkaar gesloten blijven als je bv een kleine hebt..
Nou kben toch maar gaan simmen vandaag hoorquote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef izzypizzy het volgende:
Heyy wanneer gaan mensen is wat leuke screenshots plaatsen? Ik ben aan t 'leren' en ik verveel me, lijkt me wel leuk om te zien hoe de huizen/winkels van anderen eruit zien...![]()
[afbeelding]
WTF?!quote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Nou kben toch maar gaan simmen vandaag hoor![]()
"Leren" doe ik morgen wel...
Ik heb o.a. weer met mn Walkers Toystore gespeeld.
Personeel heeft weer eens ontslag genomen, dus moest ik zelf achter de kassa![]()
[afbeelding]
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindtquote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef izzypizzy het volgende:
Heyy wanneer gaan mensen is wat leuke screenshots plaatsen? Ik ben aan t 'leren' en ik verveel me, lijkt me wel leuk om te zien hoe de huizen/winkels van anderen eruit zien...![]()
Oja en Vanillivy, ik heb je huizen gedownload ze zijn echt prachtig!!!![]()
Een optie is om deze objecten te downloaden: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=138575quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:47 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hoe kan ik nou toch een restaurant beginnen! Moet ik dan toch de woning op een aparte kavel doen!Zonde, ik had net zo'n mooi gebouw gemaakt
![]()
waar blijven je screenshots nou vanillivi???????????????quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Een optie is om deze objecten te downloaden: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=138575
Dit zijn community objecten die in de koopcatalogus van je residential lot verschijnen.
Als je geen objecten wilt downloaden is deze cheatcode misschien een oplossing voor je probleem: changeLotZoning residential/community/greek/dorm/secretsociety
Je gaat naar je huis en opent het venster om een cheatcode in te voeren (crtl + shift + c) en tikt dan changeLotZoning community in. Het huis save je en je gaat terug naar de buurt. Als het goed is is het nu een community lot geworden. Nu kan je alle community objecten gebruiken.
Als je alles hebt ingericht, open je weer het venster om een cheatcode in te tikken. Nu tik je changeLotZoning residential in, even saven en weer terug naar de buurt.
Als je deze cheatcode gebruikt, mogen er geen sims in je huis zitten. Daarnaast hoort deze cheatcode bij de expansionpack university, ik heb eigenlijk geen idee of je deze code ook kunt gebruiken als je geen university hebt.
Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit ook daadwerkelijk werkt![]()
In ieder geval veel succes !!!
Ik ben nu op level 7, maar ik maak nog niet echt veel winst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef vanillivi het volgende:
Marvellous, maak je al veel winst met je Walkers Toystore??
Heb je Dana weer met al dr vragen; Wat is het mascottepack??quote:Op zondag 9 april 2006 13:42 schreef water-chiller het volgende:
Zou iemand het mascottepack van de sims 2 gaan het maken kunnen uploaden of weet iemand waar ik hem alsnog kan vinden?
Lees dit ff Danaaquote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt![]()
Wat betreft je screenshots, heb je al gekeken in je neighborhoods map? In je neighborhoods map zit een submap voor elke buurt en in die submap zit ook weer een storytelling map. Waarschijnlijk zitten je screenshots daarin.
Ik ga ook ff kijken of ik nog een paar leuke screenshots heb om het hier een beetje op te fleuren
Tjezus, lees de handleiding eens door, lees de FAQ op modthesims2.com eens door of google 's wat lukraak.quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef Danaa het volgende:
Waar kan ik mijn foto's terug vinden die ik heb gemaakt in het spel, ik heb al gezocht in mijn sims map maar kan ze nergens vinden. Ik zou er ook wel een paar hier willen plaatsen..!
Wellicht kunnen ze niet bij de verschoonplaats komen? Zijn de balkjes wel groen genoeg? Als je het kind in bad doet, wordt dan niet ook de hygiene beter, misschien kun je het op die manier oplossen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb een probleempje. Ik heb de sims 2 plus de nachtleveneditie.
Ik heb een gezin (een stelletje plus een oma) een kindje laten krijgen (het stelletje dus). Nu is het probleem dat het kind met een vieze luier op de grond ligt en niemand wil er iets aan doen! Ik kan de sims nog wel opdrachten geven zoals in bad gaan of eten bereiden, maar zodra ik op de baby klik en luier verschonen doe wil niemand iets gaan doen... Wat moet ik nou? Ik wil niet dat mn kind naar de kinderbescherming moet...
Nou sorry hoor! op modthesims2.com is alles engels, en mijn engels is niet zo goed! Mogen we in dit forum niet vragen waar je iets kan vinden. Ik heb trouwens geprobeerd maar dan krijg je dit effect: [img]C:\Documents and Settings\Dana\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Neighborhoods\N001\Storytelling\thumbnail_5147d300_7147f2ca.jpg[/img]quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tjezus, lees de handleiding eens door, lees de FAQ op modthesims2.com eens door of google 's wat lukraak.
dat komt omdat je ze vanaf je harde schijf aan ons probeert te laten zienquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor! op modthesims2.com is alles engels, en mijn engels is niet zo goed! Mogen we in dit forum niet vragen waar je iets kan vinden. Ik heb trouwens geprobeerd maar dan krijg je dit effect: [[url=C:Documents and SettingsDanaMijn documentenEA GamesDe Sims 2NeighborhoodsN001Storytellingthumbnail_5147d300_7147f2ca.jpg]afbeelding[/url]]
Je kunt wel via een gebrande versie spelen, maar dan kun je niet bouwen. Niets uit het menuutje bouwen werkt dat... Tsja, toen heb ik ook de originele maar gekochtquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb dus een gebrande the sims2, maar deze doet het niet op mijn pc.. De lade leest het niet. Maar goed, heb dus bij bol.com maar een nieuwe besteld...
Ik wil en zal the sims spelen
Heb je de bijbehorende Mesh wel gedownload? Anders kan t idd zijn dat je ze niet zietquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Heb je ook zelf een mapje met downloads erbij gemaakt? Want al je downloads moet je dus daarin zetten, ook moet je niet vergeten ze uit te pakken!! En inderdaad moet je voor veel kleren en haren een mesh hebben, soms moet je de mesh apart downloaden maar dat staat er dan wel bij...quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Dit moet je even lezen:quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installerenEn dan gelijk simmen!!!!!
![]()
quote:Fout in Familiepret
Heb jij De Sims 2 Accessoires - Familiepret gekocht? Lees dan dit bericht goed door.
Wanneer je een nieuwe Sim aanmaakt en deze Sim nieuwe kleding uit familiepret aandoet, wordt dit kledingstuk verwijderd uit het spel. Je kunt het kledingstuk dus niet meer selecteren voor een andere Sim.
Op dit moment werkt Maxis aan een patch die dit probleem op zal lossen.
Tot die tijd raden wij aan de kleding niet direct te selecteren bij het aanmaken van een Sim. De nieuwe kleding kan wel zonder problemen gekocht worden op een openbaar lot.
bron: EA Games
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef Polkadotje het volgende:
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?
Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goedT zijn gewoon de originele met cd-key...
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Polkadotje het volgende:
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
Gave screenshots...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots allemaal!!!
In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.
[afbeelding]
Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.
Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemandDaar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.
[afbeelding]
Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder brengt dochter naar school
[afbeelding]
Raar hoor... het lijkt wel alsof je niks fout doet.. hij moet inderdaad Downloads heten onder Mijn Documenten -> EA Games -> De Sims 2 -> Downloadsquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Polkadotje het volgende:
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
Het ziet er inderdaad gewoon normaal uit. Wat ik dan verder nog kan bedenken is dat je misschien een "corrupte" file hebt gedownload, waardoor de files niet meer werken? Is dit gebeurd nadat je iets speciaals hebt gedownload? Wat je kunt doen (omslachtig) is een reservemap maken met al deze files erin, en dan als test één of een paar packages in de map Downloads zetten, en dan kijken of die paar files het wel doen... dan zou het misschien aan één .package-file kunnen liggen.... heel raar!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven)... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...
[afbeelding]
Polkadotje, ik heb even naar je screenshot gekeken en het lijkt erop dat je een “Downloads” folder aangemaakt hebt in de verkeerde “De Sims 2” map. Naast deze “De Sims 2” map bestaat er namelijk ook nog een “EA Games” map met daarin ook een “De Sims 2” map. Deze kan je vinden in je “Mijn Documenten” folder: Mijn Documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads. Hier moet je al je downloads ingooien. Als het goed is moet het dan werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven)... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...
family fun = niet meer k*t...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!![]()
![]()
Ik wil mn downloads terug!!!!!![]()
![]()
![]()
k*t family fun....![]()
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzittenquote:
Ja die ene bug zit er in ieder geval nog wel in van die kleren die verdwijnen...Maar ik heb het spel een paar keer opnieuw opgestart en toen deden m'n downloads t weer wel..quote:Op zondag 16 april 2006 10:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten![]()
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd) maar ze komen er later weer allemaal in.
De tweede versie dus!quote:Op zondag 16 april 2006 11:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=148878 deze dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |