abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:19:39 #1
81237 releaze
best of both worlds
pi_31952927

vorige topic: deel 19!

Handige link: http://www.modthesims2.com
voor downloads van oa huizen, kleding, objecten, voor tutorials en voor vele antwoorden op vragen...!

Deel 20 alweer van het leukste spelletje op't Aard!
pi_31957421
Ik ben geloof ik bij hot date blijven hangen
pi_31957471
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:23:38 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_31958287
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
of met lego.
pi_31960996
TVP (ik heb gewoon even niks nuttigs te melden)
pi_32009081
Even een vraag. Ik heb nu een Sims famile dat woont in een klein huis. Ik wil die Sims-familie nu weer uit dat huis halen, opnieuw bewerken en dan weer in een (ander) huis plaatsen. Ik weet alleen niet hoe ik mijn sims uit hun huis moet krijgen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 6 november 2005 @ 00:27:54 #7
81237 releaze
best of both worlds
pi_32009433
de familie zelf kan je niet bewerken nadat je'm heb opgeslagen. als je kleren wilt veranderen enzo, dan moet je een taxi bellen naar een openbare kavel

in het neighbourhood schermpje bij het tabje families, daar staat ook een bulldozertje of iets dergelijks, of een pijl met een familie erop. als je op dat icoontje klikt, dan kan je een familie uit een huis halen. zo komen dan wel in de familie-depot terecht en raken, geloof ik, al hun bezittingen kwijt.
pi_32082353
http://www.webalice.it/mikebur50/Antiche_Dimore_pag1.html

Dit kon ik jullie niet onthouden. DAMN wat maakt die gozer een huizen/kastelen.
pi_32086257
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:

Jeetje. Ik heb amper het geduld voor een simpel huis met 2 verdiepingen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_32086624
tvp
pi_32086707
quote:

Dan heb je echt geen leven
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:55:52 #12
81237 releaze
best of both worlds
pi_32090285
quote:

da's echt heel vet!
een van die gasten van modthesims2, mikeinside ofzo, die maakt ook wel gave huizen. of iig, die kan ie maken. Maar dit is sprookjesachtig. geweldig!
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef Burbo het volgende:

[..]

Dan heb je echt geen leven
weinig hobbies zal het meer zijn.. ik vind huisjes bouwen en kleding maken voor sims leuker dan het spel zelf, het doet een beroep op je creativiteit en niet op je voyeurisme oid ipv dat je dan de hele dag achter photoshop zit of je schildersezeltje (of MSN of xbox of op je scootertje)... zit je dan de hele dag te simmen
pi_32091964
Mijn 2 sims zijn ''ouder'' geworden, het was een leuk feestje

Alleen de schoonmaker komt toch echt te laat om alles op te ruimen, je gaat toch niet je eigen rommel opruimen
pi_32135914
Is de sims 2 voor Console al uit in Nederland?
pi_32139113
Ja, is vorige week uitgekomen
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:37:39 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_32187606
Ik heb gewoon zere handen van het simmen Ben al dagen lang bezig huisjes en openbare kavels te maken voor mijn Starfleet Academy (yep ik ben zó'n startrek nerd) en ik heb ondertussen meer dan 130mb aan custom content gedownload... Echt geweldig spul dat die lui maken! heb hele toffe ramen die de hele oppervlakte van de muur bestrijken... trappen die als een soort transporter naar een volgende verdieping dienen, heb de career en asprirationrewards kunnen downloaden zodat ik een gym heb kunnen maken MET een boksbal erin.. Whoa, huisjes bouwen

Maar ik was een beetje "ontevreden" over het feit dat er nog geen Borg Drones bestonden... Dus die heb ik zelf gemaakt Ging ook aardig wat tijd in zitten maar ik vind ze prima gelukt
http://modthesims2.com/showthread.php?t=102569

Ohh wat is het toch een asociaal spel...
pi_32194530
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.

Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:04:19 #18
81237 releaze
best of both worlds
pi_32194639
kijk of Maxis een filiaal heeft in nederland en bel hun op. Misschien kan je wel je cd bij hen omruilen. Jij stuurt jouw kapotte versie en zij een nieuwe.
pi_32234483
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestig dat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
pi_32235742
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestig dat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
De grafsteen / urn deleten.
pi_32236454
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

De grafsteen / urn deleten.
Dank je
pi_32256166
Of elke dag even rouwen bij het graf/ urn.
pi_32374821
Die Holiday pack is gaaf!
pi_32383522
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.

Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks . Goede service
pi_32387036
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks . Goede service
Ik ga dat inderdaad maandag even doen, ik had al wel naar ze gemail maar tot op heden
dus geen antwoord. Bellen dus maar want mn dochter wordt erg ongeduldig nu en
ik eigenlijk ook wel een beetje
  zondag 20 november 2005 @ 23:12:33 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_32439858
ik heb nu 1200+ custom content voorwerpen gedownload 300mb. Skins, haar, kleding, voorwerpen, you name it they've got it. Het mooie is dat het de snelheid van het spel niet extreem verlaagt wat natuurlijk een absolute voorwaarde is als je al die junk download.

het is in mn bouw- en koop mappen een beetje een zootje. Het is wel overzichtelijk, maar het is véél...

Van't weekend is mn broertje blijven logeren. Hij had al wel eerder vluchtig kennis gemaakt met sims2 maar nu met al die extra's heeft ie het hele weekend achter mn pc gezeten Hij is verslaafd en hij hoopt dat zijn computer het spel binnenkort aankan. Ondertussen zit ik wel met 5 grafstenen op al mn kavels :S

Hoe dat kan weet ik nog niet, aangezien hij niet met mijn university buurt heeft zitten spelen maar met "downtown".

Het spel zelf is heerlijk, maar met al de cheats, de tutorials, de mods, custom content en de programmas die je allemaal kan downloaden kan je het spel nog veel leuker maken en bepaalde acties ook veel makkelijker. (DATGEN en SimPE zijn echt must-haves!) Maar dan moet je wel een simsnerd zijn.. uh
Het plaatje uit de OT staat momenteel ook op m'n custom giropas

Sims2.. fijn spelletje.
pi_33064807
Wij hebben nu ook de Sims 2 en moet zeggen dat ik er helemaal gek van wordt. Je kan elkaars vriendjes en vriendinnetjes jatten en dat is ook leuk maar moet nu nog eens leren hoe je sneller geld kan verdienen en minder snel oud wordt zonder cheating want ik heb de reaper nu wel vaak genoeg gezien
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33064809
En het volgende uitbreidingspakket is weer aangekondigd; The Sims 2: Open for Business. Release is 2 maart 2006.
pi_33087503
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 15 december 2005 @ 09:55:55 #30
81237 releaze
best of both worlds
pi_33095635
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Chandler het volgende:
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
!!!!

modthesims2 heeft tienduizenden downloads! Kleding, objecten, van alles! Als je het daar niet kan vinden kan je het nergens vinden En nee, zo'n site is er niet op z'n nederlands.
pi_33095668
Je zal gelijk hebben hoor, maar vind dat het er een beetje onoverzichtelijk uit ziet helaas
Like trump...
pi_33212178
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
  maandag 19 december 2005 @ 11:35:11 #33
81237 releaze
best of both worlds
pi_33213396
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
pi_33218512
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef releaze het volgende:

[..]

een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
pi_33219076
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef Scarface_ het volgende:

[..]

Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:02:09 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33346541
In het voorjaar verschijnt de nieuwe expansianpack. Er staan previews op de EA site.

Your Sims Get Down To Business

Now your Sims can create their own businesses. They can design their own clothing boutique, beauty salon, florist, high-end electronics shop, bustling restaurant chain, or virtually any other type of business. Hire your staff as the business grows and put talented Sims to work making toys, running the register, crafting floral bouquets, giving sales pitches, or manufacturing robots. But watch out for slacker employees and be prepared to fire them on the spot. From clever tinkerer to master craftsman, develop your Sim's talents to best suit your business needs. Will they build a thriving business empire or become eccentric entrepreneurs designing the next big thing?

Create Thriving Businesses:
Open up shops selling just about anything from clothing, electronics, and toys to flowers, baked goods, robots and more. Customize any business to your choosing by tailoring the store theme, layout and prices. Hire employees with high sales skills and employ independent managers to run things while your Sim is away. Watch as your business grows from a mom and pop shop into a booming empire.

Be The Boss:

Train employees, promote the best, and fire the rest. Cater to different customers including browsers and loyal shoppers. Dress your Sims in outrageous mascot outfits that resemble Knights, Ninjas, Gorillas, and more. Promote your best employees, but beware of slacker workers and be prepared to lay them off without hesitation!

Learn The Tricks Of The Trade:

Customer is king. Develop your Sims' sales skills and determine if your employees should use a hard sell or drop the price to close the deal. Win the Best-of-the-Best Award to establish your Sim's business rep. Will your Sim's business make more money selling low quality products at basement rates or luxurious goods at scale-tipping prices?

Turn Talents Into Cash:
Arrange flowers, make toys, and create robots to catch thieves at home or clean up the shop. Develop master-skilled Sims to make the most prized and expensive goods. Settle for an entry-level crafter and churn out pet bricks or faulty toy robots. Just bring home the bacon any way you can!

More Than 125 New Items:
Stock up on essentials for your Sims' business, including display cases, a beauty salon chair, a toy workbench, a floral station, cash registers, and more. Complete your shop atmosphere with awnings and elevators for easy store navigation, or matching uniforms for all employees. With all the new items, there will never be another dull day building a business!

http://thesims2.ea.com/about/ep3_index.php?sssdmh=dm24.79899

Hij lijkt me leuk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 december 2005 @ 15:52:31 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33472716
Mijn PC trekt nog steeds alleen het originele spel. Of misschien flipte Nachtleven gewoon door al mijn gare downloads, kan ook.
Ik heb laatst per ongeluk mijn hele installmap weggeflikkerd doordat ik een laatste restant Nachtleveninstall weggooide. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met een back-up van het spel van toen ik een paar weken aan de gang was.
Maar het ruimt wel lekker op en mijn spel is weer een stuk sneller.

Al zie ik af en toe wel erg gave auto's voor Nachtleven en dan vind ik 't wel jammer dat 't niet werkt.

Wat screencaps :

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 28 december 2005 @ 15:53:51 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33472747
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Morgil het volgende:
Die Holiday pack is gaaf!
Wat kun je daar nu precies mee? Vraagt dat nou nog extra cpu/geheugen/etc.?

Die kastelen zouden trouwens voor geen meter draaien op mijn 900mhz .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_33473673
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fans Ik heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package' Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
  woensdag 28 december 2005 @ 17:11:17 #40
81237 releaze
best of both worlds
pi_33475105
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fans Ik heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package' Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
het is iig iets met geluid. misschien is de cd beschadigd maar misschien ook iets mis met je geluidskaart...
pi_33507519
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
pi_33523003
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef Belthazor het volgende:

[..]

-edit-
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen

[ Bericht 16% gewijzigd door peristilius op 30-12-2005 02:40:42 ]
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:14:59 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527666
Hmmmm mijn grafische kaart, die normaal geen problemen heeft met het spel, doet raar sinds ik heb geprobeerd de spiegeling in spiegels aan te zetten .
Ik krijg dan een soort freeze van het hele beeld. Zodra ik de effecten op een lagere stand zet of de resolutie vna het spel lager zet, wordt dat weer opgeheven. Voorheen nooit last van gehad. Wel net na het crashen van het spel na het installeren van huizen die verdomme toch weer stiekem nachtleven of University-spulletjes bevatten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:16:21 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527695
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Guidoow het volgende:

[..]

ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen
Mounten? Ik heb ook alle cd's gemount met DAEMON Manager.
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:17:22 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527715
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ik dacht dat ik grotere feesten kon geven als ik grotere huizen zou kopen of gewoon veel bubbelbaden en bars zou hebben, maar da's dus niet waar.
pi_33528182
Paar warez posts en niet toegestane zaken verwijderd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33529022
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Probeer de cd eens een beetje schoon te maken.. Ik had dit probleem ook en dat heeft mij toen geholpen. Ook precies die file trouwens. Raar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:13:55 #48
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33529254
tvp komend jaar weer instaleren en dan kan ik dit topic mischien wel gebruiken
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33621768
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33622526
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Bij diversen in de koopstand
pi_33622791
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij diversen in de koopstand
Tnx
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33623306
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.

Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.
mooi he, alles
  maandag 2 januari 2006 @ 17:18:37 #53
81237 releaze
best of both worlds
pi_33630767
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.

Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.

er zitten wel een paar geinige uitbreidingen op nachtleven, maar ik weet niet in hoeverre ik die eigenlijk gebruik Ik zit altijd in university, vind ik veel leuker. ik laat ze soms savonds wel naar community lots gaan enzo, je kan bowlen en karaoke zingen, er zijn wel een paar leuke downloads erbij... je kan een date doen, je kan een casual group formeren en dan iets leuks doen. bij een date moet je dan de date zo leuk mogelijk laten worden voor de persoon die je meeneemt op date. Is wel geinig.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:37:20 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33631286
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
Dat wordt genieten Phileine!

Ik vind zelfs Nightlife leuker dan University, al is het alleen maar om de auto die ze kunnen kopen en de uitgaansgelegenheden die erbij komen.

Enige waar ik niet veel mee kan zijn die mr en ms Dracula. Daar heb ik geen geduld voor om daar een relatie mee te beginnen..
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34479546
Waar kan je een huisdier kopen?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:14:36 #56
81237 releaze
best of both worlds
pi_34480520
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je een huisdier kopen?
kan niet in sims2.
pi_34492265
Ik speel verder nooit games,maar dit is soms toch wel grappig. Hoewel het wel erg snel gaat vervelen, maar dat ligt aan mij denk ik. Meestal vind ik het na het huisje bouwen al genoeg geweest, en kinderen worden bij mij altijd opgehaal door de kinderbescherming

Maar ik vroeg me wel 1 ding af.. Ik heb sims 1, maar savonds als mijn sims in bed liggen, lopen de buren gewoon naar binnen, en daarna ook nog eens door het huis wandelen ook. :S

Is dit normaal of moet ik een slot op de deur maken ofzo??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 29 januari 2006 @ 23:28:11 #58
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34599135
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,

ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
dus...
  maandag 30 januari 2006 @ 10:40:58 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_34606737
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef marc1982 het volgende:
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,

ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:44:46 #60
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_34606825
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:46:28 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34606850
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Dreuzel het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
Die komt 2 maart pas uit.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:50:43 #62
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_34606941
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:46 schreef Sanne het volgende:
Die komt 2 maart pas uit.
Klopt, zie 't nu pas...
  maandag 30 januari 2006 @ 17:08:42 #63
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34617859
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef releaze het volgende:

[..]

op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige

wel games, en tijdschriften en dergelijke
dus...
  maandag 30 januari 2006 @ 17:11:09 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34617946
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:

[..]

kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige

wel games, en tijdschriften en dergelijke
Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:34:18 #65
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34618634
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..

en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
dus...
pi_34920798
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef marc1982 het volgende:

[..]

kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..

en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
Ja. (sorry late reactie )
pi_34921679
Ik heb even wat leuke info en screenshots bij elkaar gezocht van het nieuwe uitbreidingspakket voor De Sims 2:

De Sims 2 Gaan het Maken
quote:
Je Sims hebben hart voor de zaak

Je Sims kunnen nu hun eigen bedrijf beginnen. Ze kunnen hun eigen kledingboetiek openen, een schoonheidssalon, een bloemenwinkel, een elektronicazaak, een restaurantketen, of eigenlijk alles wat ze maar willen. Huur personeel in als je zaak begint te groeien en laat getalenteerde Sims speelgoed maken, achter de kassa staan, bloemen schikken, verkooppraatjes houden of robots bouwen. Maar pas op voor nietsnutten, want die kun je het best op staande voet ontslaan. Ontwikkel de talenten van je Sims, zodat die het best bij je zaak passen, of ze nou knutselen of een echte vakman (of vrouw) worden. Lukt het ze om een eigen imperium op poten te zetten, of zijn het excentrieke ondernemers die het gat in de markt ontdekken?
Moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet. Daarnaast is het nu echt meer een soort management game, a la Simcity.

Kinderkraampje:

Je eigen gamestore!

Hehe, check ook al die tassen met die simolean symbolen er op

Handenarbeid
pi_35172290
quote:
Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
Ik wil dus ook dingen downloaden maar ik kan echt geen mapje downloads vinden in mijn sims map! Kan ook geen nieuwe map aanmaken. Kan het er ook mee te maken hebben dat ik de geripte versie heb?

(ben echt een 0 wat computers betreft, dus misschien dat iemand me een beetje kan helpen met hoe ik die zip bestanden in de sims moet krijgen, muchos thanx! ?)
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:42:01 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35173289
Ik heb ook een 'illegale' versie en je moet echt een downloads-mapje aan kunnen maken in je EA-Games/The Sims2 mapje tussen de rest van de mapjes. Als je dan eenmaal gaat downloaden, kun je daar al je meuk inzetten. Ik zou echter wel oppassen met downloaden: er zijn gigantisch veel downloads in omloop die je spel instabiel kunnen maken en wat kleding betreft heb je heel vaak 'meshes' nodig: als je die niet download, verschijnt de kleding vaak helemaal niet. Verder moet je nog kijken of downloads wel compatible zijn met jouw Spelversie (nachtleven, university, alleen het originele spel) omdat downloads van bijv. university zonder die add-on je originele spel kunnen ontregelen.
Als je eenmaal een beetje op de hoogte bent van wat kan werken met je spel, zou ik www.modthesims2.com aanraden. Daar heb ik de meeste en de beste downloads vandaan.
pi_35273306
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?

(Tevens TVP)
pi_35277106
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Typmuts het volgende:
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?

(Tevens TVP)
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
pi_35277132
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:43 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
mijn tuinkabouter wordt steeds gejat!!!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_35279205
Mijn tuinkabouters werden ook gejat, maar hij jat ze automatisch terug!
Dat kan je zelf niet aansturen! Als ie teruggejat is, komt ie in je inventaris te staan.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:43:14 #75
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35527377
nog 4 nachtjes slapen!!!!!!!!
Oh yes i did!
  zondag 26 februari 2006 @ 23:55:46 #76
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35530068
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef izzypizzy het volgende:
nog 4 nachtjes slapen!!!!!!!!
haha verslaafde!
Wat een onzin, een signature..
pi_35534235
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Racemol het volgende:

[..]

haha verslaafde!
Nee gewoon fan!

Dit is echt de eerste keer dat ik n uitbreidingsset niet op de dag koopt dattie uitkomt... Ik heb geen geld

Dus ik eis screenshots van de mensen die m wel gekocht hebben
pi_35534310
Yay morgen is open for business uit in de VS
  maandag 27 februari 2006 @ 18:50:21 #79
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35550122
fan en verslaafde
Oh yes i did!
pi_35550224
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef izzypizzy het volgende:
fan en verslaafde
Nog 3 dagen

maandag 27 februari 2006 @ 19:57:09 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35552623
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Nog 3 dagen

pi_35577564
Hele stomme vraag maar ik speel Sims2 en wil gaan verbouwen, heb er voorheen een aantal grassprietachtige dingetjes neergezet die ik nu niet meer wegkrijg De struikjes, boompjes enz. krijg je gewoon weg met het handje maar die dingen niet! Nu kan ik niet bouwen op de plaats waar die krengen staan

Iemand enig idee?
pi_35578073
Ik ben er al achter Het is onkruid
pi_35579480
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
pi_35586004
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
SCREENSHOTS!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:18:31 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35586875
Mocht iemand hem in Amsterdam zien liggen (waar dan ook) wil die dan even heeeel hard gillen hier? Ik heb vakantie dus toevallig heeeeel veel tijd om te spelen.
pi_35587024
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

SCREENSHOTS!!!!
Wat wil je zien?
Ik ben weer net into Sims dus ik ga eerst rustig een huis bouwen en dan werken met die poppetjes.
Als ze genoeg gespaard hebben koop ik een pandje en begin daar een bedrijfje
Ja dit gaat me dagen kosten

Zojuist heb ik ook even de bestaande scenario's gespeeld met een paar rijke sims die met gemak een pand konden kopen en heb ik vier mensen aangenomen, eentje voor de kassa,restocking,sales en het opruimen van de winkel.
Wat ook grappig is dat je sim smorgens vroeg zijn bed uit moet om de winkel te openen en de werknemers te bellen om te komen werken.
Hopelijk kan ik op een of andere manier een filiaalmanager aannemen zodat ik me kan bemoeien met het verkopen aan rijke klanten en het uitkiezen van nieuwe producten

[ Bericht 15% gewijzigd door Dementor op 28-02-2006 21:31:29 ]
pi_35587551
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Dementor het volgende:

Wat wil je zien?
- De nieuwe Pre-made families die in dat nieuwe deel van de stad wonen.
- De nieuwe voorwerpen/behang.
- Nieuwe kleding.

pi_35603686
Ik heb em ook gisteren kunnen (laten) kopen in Rotterdam. Hij is erg leuk, heb nog niet veel verder gekeken dan de inrichtings- en bouwopties. Maar ziet er leuk uit! Een van de leukste uitbreiding so far imo, al dan niet de leukste.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:32:42 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35608394
Ik heb Bart Smit gebeld, ze verkopen hem gewoon al.

Ga nu de stad in om hem te halen.
pi_35611226
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?

* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 16:48:57 ]
pi_35611553
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...

Iemand?
pi_35612212
bij de awards die je krijgt als je de aspiraties vervult, zit een apparaat (enigmatic energizer of zoiets) dat al je meters weer helemaal vol maakt. Ik lééf op dat ding. Je moet alleen wel zorgen dat je minimaal gouden aspiration level hebt, anders kan het helemaal de verkeerde kant op gaan en ben je nog verder van huis.

Van de officiële sims site kun je de download gewoon dubbelklikken en dan vraagt ie zelf of ie ze moet installeren dacht ik...
mooi he, alles
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:44:14 #94
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_35613238
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef heaven7 het volgende:
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...

Iemand?
Bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) en objecten (stoelen, plantjes e.d.) moeten in de map D:/My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads geplaatst worden.

Sims, huizen, vloeren en behangetjes kan je dubbelklikken en worden dan automatisch geïnstalleerd.

Kort gezegd, alle files die op .package eindigen moet je zelf in de Downloads folder gooien en alle files die eindigen op .Sims2Pack kan je installeren door de file dubbel aan te klikken.

Let wel op, als je huizen gaat downloaden is het mogelijk dat er hacks in zitten, die je gameplay kunnen aantasten. Op de site modthesims2.com kan je een programmaatje (Sims2PackCleanInstaller) downloaden waarmee je kunt zien wat er allemaal in de gedownloade file zit alvorens je hem installeert.
pi_35613337
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:06:02 #96
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_35615814
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
Ik heb ergens gelezen dat als je Nightlife hebt je alles in subfolders kan plaatsen, maar dit weet ik niet zeker.

Als je geen Nightlife hebt, kan je alleen objecten in subfolders plaatsen. De bodyshop componenten kunnen helaas niet in subfolders en moet je dus gewoon los in de Downloads folder gooien.

Oja, was ik nog vergeten te vermelden in de vorige post, het is handig als je de Color Enable Package (CEP) download (indien je dat nog niet gedaan hebt). Dit bestandje zorgt er onder andere voor dat gedownloade ‘recolours’ van maxis objecten, die nog geen kleuren optie hebben toch verschijnen in het spel. Dit bestandje kan je vinden op modthesims2.com.
pi_35616129
Nogmaals bedankt Ik heb nachtleven idd wel, die nieuwe nog niet
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:42:25 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35622539
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:

* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid
Je hebt o.a. een espressoapparaat en een schilderij waarmee je je 'behoeftes' in 1 'ruk' kunt aanvullen (ik weet niet waar je ze kunt downloaden, maar ms kom je verder als je googlet op sims2 en 'energizer painting'. Zo kun je ze bijv. langer laten trainen zonder te gaan stinken of mekkeren ze niet meer om de zoveel tijd om eten.
Verder helpt het hongerige of plasbehoeftige Sims met een baan naar hun werk te sturen, daar plassen en eten ze zichzelf weer in 't groen. Oh en van in een jacuzzi zitten wordt je ook schoon

Mijn favoriete cheat is echter: SHIFT+CTRL+C en dan 'motherlode' tikken in 't balkje: hoppa, 50.000simoleans erbij en je hoeft je sims niet meer de hele tijd die schrale huisraad te geven
pi_35622954
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
maxMotives (voor alle Sims op de kavel)
Hiermee kun je de behoeftemeters van alle Sims die zich op dat moment op de kavel bevinden vol laten lopen (speelbaar en niet-speelbaar).

motiveDecay [on/off] (voor alle Sims op de kavel)
Hiermee kun je het oplopen van je behoeften stopzetten/starten.

Werkt alleen als je nachtleven hebt
pi_35625142
Ïs dat een cheat Marvellous?

Ja Semtex, ben gek op die code Mijn sims werken nooit! Dan heb je toch helemaal geen tijd voor leuke dingen Ik zal eens gaan zoeken.
pi_35625829
Ja dat zijn cheats.
In de leesmij die bij nachtleven hoort vind je nog meer cheats
pi_35626014
Goed om te weten
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:38:23 #103
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_35633274
De nieuwe expansion is verzonden, heb ik net op bol.com gezien!

Zal zo wel binnenkomen
pi_35635308
heb hem al binnen voor me vriendin
ff vanmiddag testen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:10:14 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35638163
Zo, gisteren een uur of zes nog kunnen spelen.
Het is weer een hoop werk. Als je een beetje een leuk winkeltje wilt hebben moet je hard aan de bak. Ik heb met de familie Larsson inmiddels het hoekwinkeltje gekocht (wel de geldcheat voor moeten gebruiken) en die heeft inmiddels vijf sterren.

Doet me een beetje denken aan University, als je echt resultaat wilt moet je flink doorspelen. Nu is dat meestal niet het probleem, het spel is moeilijk genoeg om mee te stoppen. Maar je moet er de tijd voor vinden.
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:17:24 #106
140412 Danaa
🍎
pi_35638353
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef Sanne het volgende:
Zo, gisteren een uur of zes nog kunnen spelen.
Het is weer een hoop werk. Als je een beetje een leuk winkeltje wilt hebben moet je hard aan de bak. Ik heb met de familie Larsson inmiddels het hoekwinkeltje gekocht (wel de geldcheat voor moeten gebruiken) en die heeft inmiddels vijf sterren.

Doet me een beetje denken aan University, als je echt resultaat wilt moet je flink doorspelen. Nu is dat meestal niet het probleem, het spel is moeilijk genoeg om mee te stoppen. Maar je moet er de tijd voor vinden.
Welke deel van het spel is dat dan? Winkeltjes beheren enzo? Laat maar heb het al gevonden, sims gaan het maken!
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:18:26 #107
140412 Danaa
🍎
pi_35638379
Ik kan nu ook met sims 3lingen, 4lingen, 5lingen...
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:18:49 #108
140412 Danaa
🍎
pi_35638391
Ik heb een site gevonden waar je kleren kan downloaden voor je sims (o.a zwangerschapskleding) en dus ook voor baby's. Onder andere ook meubels en dergelijke. Maar het probleem is nu hij slaat het op als WINRAR bestand en volgens mij is dat niet goed?? Kan iemand mij uitleggen hoe dat wel moet? Of weet iemand anders een andere site waarmee het bij diegene wel is gelukt?

[ Bericht 100% gewijzigd door Danaa op 02-03-2006 16:52:31 ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:52:31 #109
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35647062
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:52:58 #110
140412 Danaa
🍎
pi_35647080
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Jij hebt dus we gaan het maken??
pi_35659302
Weet iemand waar ik bijvoorbeeld de iMac en andere apple spullen kan downloaden om deze daarna in te importeren in the sims.
Ik ben bezig met een Apple Store aan huis en heb natuurlijk wel wat nodig om te verkopen
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:16:36 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35661463
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je kleren kan downloaden voor je sims (o.a zwangerschapskleding) en dus ook voor baby's. Onder andere ook meubels en dergelijke. Maar het probleem is nu hij slaat het op als WINRAR bestand en volgens mij is dat niet goed?? Kan iemand mij uitleggen hoe dat wel moet? Of weet iemand anders een andere site waarmee het bij diegene wel is gelukt?
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:00:37 #113
140412 Danaa
🍎
pi_35668724
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...
Ja maar hoe moet je dan unrarren??
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:49:52 #114
47102 Elvi
miemkwien
pi_35669735
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:00 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja maar hoe moet je dan unrarren??
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doen
Je dubbelklikt, je ziet wat er in de RAR zit en dat kopieer je naar je download-map. Zelfs ik als blonde vrouw snapt dat!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:00:14 #115
140412 Danaa
🍎
pi_35669976
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doen
Je dubbelklikt, je ziet wat er in de RAR zit en dat kopieer je naar je download-map. Zelfs ik als blonde vrouw snapt dat!
Sorry heb je ff toegevoegd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:09:25 #116
140412 Danaa
🍎
pi_35673400
HET IS ALLEMAAL GELUKT HOOR, WEET HOE HET MOET
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:03:10 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35691431
.
pi_35691511

Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:13:33 #119
140412 Danaa
🍎
pi_35693420
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]

Gaaf!!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:30:42 #120
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_35703218
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]

Cool

Ik moet mijn eerste bedrijfje nog opzetten, maar dat duurt nog wel even! Word waarschijnlijk een Hawaiiaans clubje met hoelameisjes enzo Jammer dat er niet veel tropische spullen in The Sims zitten, weet iemand misschien een site waar je tropische spullen kan downloaden (Kleding, palmen+bamboe en ander spul)?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:22:20 #121
47102 Elvi
miemkwien
pi_35703797
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:30 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Cool

Ik moet mijn eerste bedrijfje nog opzetten, maar dat duurt nog wel even! Word waarschijnlijk een Hawaiiaans clubje met hoelameisjes enzo Jammer dat er niet veel tropische spullen in The Sims zitten, weet iemand misschien een site waar je tropische spullen kan downloaden (Kleding, palmen+bamboe en ander spul)?
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:33:25 #122
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_35703972
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heeft www.modthesims2.com het niet dan?
Ow ja ik zie het

Bamboo set, Conga Drumset enzo, precies wat ik zocht

Bedankt
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:54:24 #123
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35704347
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Ik ben er inmiddels uit. Pas als iemand voldoende onderscheidingen heeft kun je hem tot manager promoveren.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:42:43 #124
81237 releaze
best of both worlds
pi_35747112
Pff.. heb Open for Business een paar dagen geleden geinstalleerd, maar ik heb er nog niet mee gespeeld! Heb eerst al mn downloads uit zitten zoeken, dingen weggegooid die ik niet gebruik, dubbele dingen eruit gekieperd....

Heb nu ook een manier gevonden om sims die je in het spel, en niet in bodyshop, gemaakt hebt op te slaan als sims2package, zodat je die op iedere pc bij wijze van kan installeren en mee kan spelen.

http://forums.modthesims2.com/showthread.php?t=94489

Echter maakt deze optie gebruik van SimPE en de huidige versie (0.54) is nog niet EP3 (open for business) compatible. (dus wel als je alleen nightlife en uni hebt!)

Volgende week ofzo zal de nieuwe versie er waarschijnlijk zijn, zeggen ze...
  zondag 5 maart 2006 @ 20:11:30 #125
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35751397
Ik moet nog even een perfect winkel-aan-huis huis bouwen. Dat heen en weer gaan naar die andere kavel kost zoveel tijd.
pi_35752772
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Ik moet nog even een perfect winkel-aan-huis huis bouwen. Dat heen en weer gaan naar die andere kavel kost zoveel tijd.
Ja klopt.
Ik heb dat maar direct gedaan
pi_35796713
Shit, hoe stel je ook al weer winkeltijden in, iedereen komt 's nachts als ik slaap en loopt weer kwaad weg

edit; oh ik heb het al; een bordje kopen bij Decoratief --> Diversen

[ Bericht 9% gewijzigd door DrDentz op 07-03-2006 00:40:13 ]
pi_35798169
kan iemand me zeggen welke uitbreidingen er nu alllemaal zijn voor de sims 2 ?
ik zie door al die expansions het bos niet meer

ben namelijk van plan om ze te gaan aanschaffen want ik speel sindskort ook de sims en dat bevalt me wel eigenlijk |

graag engelse - nederlandse vertaling van de uitbreidingen
pi_35798217
studentenleven, nachtleven en 'gaan het maken' geloof ik.. dus university, nightlife en open for business
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2006 @ 01:51:19 #130
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_35798235
En over 2 jaar zie ik alweer een "Sims 2 - The ultimate Collection" met alle uitbreidingen liggen net 3 maanden voordat ze de Sims 3 releasen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_35798248
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:49 schreef DrDentz het volgende:
studentenleven, nachtleven en 'gaan het maken' geloof ik.. dus university, nightlife en open for business
kijk daar heb ik wat aan
word namelijk een beetje beroerd van dat engels/nederlands op elke site
ze praten overal over maar tis meestal engels

hartelijk bedankt ( dat word weer 140+ euro aan games uitgeven )
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2006 @ 01:55:34 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_35798284
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:52 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

kijk daar heb ik wat aan
word namelijk een beetje beroerd van dat engels/nederlands op elke site
ze praten overal over maar tis meestal engels

hartelijk bedankt ( dat word weer 140+ euro aan games uitgeven )
Als je nou eens effe wacht komt FRS, weer met de actie 3 Games halen 2 betalen..
pi_35798314
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Als je nou eens effe wacht komt FRS, weer met de actie 3 Games halen 2 betalen..
laat 'm nou, jij destimuleert de economie
pi_35798329
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

ach joh wat maakt het uit
als ik is 140 euro aan games zou halen is dat geen ramp
gezien ik al wel 700 euro bespaard heb op alles wat je zo van het internet kan pakken

dus laat me idd
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2006 @ 02:06:00 #135
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_35798358
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat nou, ik kan ook zeggen dat ie het gewoon van het internet moet downloaden...
pi_35798367
Het idee
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:10:34 #137
140412 Danaa
🍎
pi_35846238
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef Revenge2005 het volgende:
kan iemand me zeggen welke uitbreidingen er nu alllemaal zijn voor de sims 2 ?
ik zie door al die expansions het bos niet meer

ben namelijk van plan om ze te gaan aanschaffen want ik speel sindskort ook de sims en dat bevalt me wel eigenlijk |

graag engelse - nederlandse vertaling van de uitbreidingen
University-Studentenleven
Nightlife-Nachtleven
..................-Gaan het maken
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:37:40 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35852386
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef Danaa het volgende:

[..]

University-Studentenleven
Nightlife-Nachtleven
Open for business.-Gaan het maken
pi_35865691
zijn hier mensen die probs hebben met OFB
en dan bedoel ik in combinatie met alle expansions

want het schijnt voor te komen dat als je Sims2 + Uni + Nighlife hebt en dan OFB instaleert
de sims 2 gaat zeuren dat je nightlife eraf hebt gegooid
  donderdag 9 maart 2006 @ 07:01:07 #140
81237 releaze
best of both worlds
pi_35868637
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef Revenge2005 het volgende:

want het schijnt voor te komen dat als je Sims2 + Uni + Nighlife hebt en dan OFB instaleert
geen problemen mee.
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:47:33 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35874779
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef Revenge2005 het volgende:

In het modthesims2-gamehelp-forum heb ik al meer mensen gezien met die klacht
pi_35884706
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

In het modthesims2-gamehelp-forum heb ik al meer mensen gezien met die klacht
Vandaar ook de vraag
geen zin om alles te kopen en dan dat probleem tegen te komen snap je
pi_35887375
Kunnen jullie in Open For Business wel iemand als manager aanstellen? Ik krijg het namelijk niet voor mekaar, ondanks dat mijn medewerkers wel de skills ervoor hebben behaald. Dat verschijnt namelijk in beeld. iets in de trant van "gefeliciteerd, [naam] kun je nu aanstellen als manager onder "management", "aanstellen als manager"...

Die optie staat er bij mij helemaal niet bij?!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35889246
Zeg mensen maak eens screenshots van jullie winkels!
Mijn Apple Store loopt lekker en ik heb al wat dingen aangepast en verbeterd
Screens volgen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:02:29 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35894201
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kunnen jullie in Open For Business wel iemand als manager aanstellen? Ik krijg het namelijk niet voor mekaar, ondanks dat mijn medewerkers wel de skills ervoor hebben behaald. Dat verschijnt namelijk in beeld. iets in de trant van "gefeliciteerd, [naam] kun je nu aanstellen als manager onder "management", "aanstellen als manager"...

Die optie staat er bij mij helemaal niet bij?!
Ik heb een manager kunnen aannemen uit de krant via de telefoon. De door mijzelf opgeleide Sims konden de job niet aan want hadden niet alle onderscheidingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sanne op 09-03-2006 22:36:25 ]
pi_35895071
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb een manager kunnen aannemen uit de krant. De door mijzelf opgeleide Sims konden de job niet aan want hadden niet alle onderscheidingen.
Hmmmm.... ik kreeg juist de melding dat mijn sim genoeg onderscheidingen had volgens mij... maar jij klikt dus op de krant en kan dan een manager aannemen? Lijkt me wel handig.... ik vind het lastig om al die medewerkers aan te sturen... irritant als iemand een chagrijnige sim constant iets opdringerig probeert te verkopen... kost sterren!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:31:34 #147
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35895313
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Hmmmm.... ik kreeg juist de melding dat mijn sim genoeg onderscheidingen had volgens mij... maar jij klikt dus op de krant en kan dan een manager aannemen? Lijkt me wel handig.... ik vind het lastig om al die medewerkers aan te sturen... irritant als iemand een chagrijnige sim constant iets opdringerig probeert te verkopen... kost sterren!
Het was niet via de krant, maar de telefoon bedenk ik me net.

de imponerende verkoop werkt ook maar soms heb ik gemerkt, meestal irriteert het ze.

wat veel sterren oplevert is een koffiezetapparaat of espressoapparaat. Dan komen ze helemaal blij binnen.
pi_35895365
Onder "zaken" neem ik dan aan...? Nou ja, dan probeer ik dat morgen nog eens. Thanx!

Overigens laadt de Sims wel veel langzamer nu OFB er op staat...
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:35:32 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35895472
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Onder "zaken" neem ik dan aan...? Nou ja, dan probeer ik dat morgen nog eens. Thanx!

Overigens laadt de Sims wel veel langzamer nu OFB er op staat...
ja, onder zaken. ga voor iemand die zowel kassa, als voorraad en verkooponderscheidingen heeft!

en de laadtijd iljkt hier ook verdrievoudigd.

Have fun!
pi_36060421
Ik moet mijn computer opnieuw formateren. Dan raak ik dus ook alles van de Sims weer kwijt,
kan ik op 1 of andere manier een backup van de Sims maken en deze zo weer terugzetten?
Of eventueel verplaatsen van schijf C naar D zonder dat er problemen komen met spelen?
pi_36060902
Ik denk gewoon de De Sims map in de EA Games in Mijn Documenten, als je het zo hebt in ieder geval, bewaren
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:29:54 #152
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_36139557
Ik heb Studentenleven en Gaan het maken. Maar Nightlife moetnog koment. Kan ik al wel Gaan het maken alvast installeren en later Nightlife installeren?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:13:43 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_36141798
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb Studentenleven en Gaan het maken. Maar Nightlife moetnog koment. Kan ik al wel Gaan het maken alvast installeren en later Nightlife installeren?
Ja kán maar het is beter om eerst Nightlife te doen en dan pas Gaan het Maken. Dan werkt je spel beter
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:36:08 #154
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_36144789
Oke, bedankt! Doe ik dat, wacht ik wel effe tot Nightlife er is.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:43:41 #155
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36144927
ik ga een sim sander noemen....mooie naam is dat
Oh yes i did!
pi_36146698
quote:
EA kondigt vandaag De Sims 2 Accessoires aan. De Sims 2 accessoires zijn aanvullende pakketten voor De Sims 2 die allerlei leuke objecten, decoraties en nieuwe kleding stijlen voor je Sims bevatten. De accessoire pakketten zullen iedere keer weer een ander thema hebben.

Het eerste accessoire pakket zal in april uitkomen en heet "De Sims 2 Familiepret - Accessoires"

Meer informatie over "De Sims 2 Familiepret - Accessoires" evenals screenshots en movies vindt je hier.
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof .
  zondag 19 maart 2006 @ 09:17:29 #157
140412 Danaa
🍎
pi_36161602
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:

[..]

De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof .
Dat ga ik cker kopen!
  zondag 19 maart 2006 @ 09:37:50 #158
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36161753
Ales jullie t gekocht hebben kunnen jullie het dan niet op internet zetten om te downl??? Kan ik het gratis nemen hehehehehhehehehe
Oh yes i did!
  zondag 19 maart 2006 @ 11:24:45 #159
47102 Elvi
miemkwien
pi_36163122
quote:
Op zondag 19 maart 2006 09:37 schreef izzypizzy het volgende:
Ales jullie t gekocht hebben kunnen jullie het dan niet op internet zetten om te downl??? Kan ik het gratis nemen hehehehehhehehehe
Nee
De échte fan koopt het zelf
  zondag 19 maart 2006 @ 23:38:31 #160
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36187022
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee
De échte fan koopt het zelf
gier.....
Oh yes i did!
pi_36191083
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heel erg leuk. Ik gok dat de prijs rond de 14,95 zal liggen.. Misschien iets goedkoper.
  maandag 20 maart 2006 @ 09:19:43 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_36192047
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

gier.....
Niks gier... Jíj wilt m toch niet kopen!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:18:03 #163
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36194478
Goh ik d8 dat simmers aardige mensen waren....
Maarja dan zal ik wel moeten he als niemand het op internet zet. ach....waarschijnlijk kom ik er toch wel gratis aan via een van mn bronnen
Oh yes i did!
pi_36198226
Ik wil via eDonkey the sims2 downloaden voor m'n pc.

Welke moet ik dan hebben. Er staat er zoveel op....;) En ik heb er weinig verstand van.

Ik zal een voorbeeld geven:
thesims2cd1.playdisk.rip.zip

Dan moet je hoogst waarschijnlijk een dat programma hebben om te un-zippen ofzo?

Veel vragen van een geliefde sims speler.
pi_36198260
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik wil via eDonkey the sims2 downloaden voor m'n pc.

Welke moet ik dan hebben. Er staat er zoveel op....;) En ik heb er weinig verstand van.

Ik zal een voorbeeld geven:
thesims2cd1.playdisk.rip.zip

Dan moet je hoogst waarschijnlijk een dat programma hebben om te un-zippen ofzo?

Veel vragen van een geliefde sims speler.
Vragen die je hier niet mag stellen geloof ik
pi_36198316
Oh waar dan?
pi_36198358
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:34 schreef ymme het volgende:
Oh waar dan?
www.frs.nl
www.nedgame.com
www.play.com
www.bol.com

etc etc
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36198447
Kun je daar die vragen stellen?
Kan dat nergens hier op fok?
pi_36198494
Vragen over het spel kan je hier stellen. Vragen waar je hem kan halen kan je gemakkelijker in de winkel doen. Fok is geen winkel en kan de sims dan ook niet aan je verkopen dus dan is het een beetje nutteloos die vraag hier te stellen.

Mischien heeft iemand in v&a m wel te koop staan maar dan ben je weer in het verkeerde subforum
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36198575
In de winkel ja. Hallo, ik wil graag the sims2 downloaden via internet. Hoe moet dat.

Maar goed. Ik kom d'r wel uit. Dit gaat te ver naar de off-topic kant
pi_36199810
Downloaden!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36202880
Ja downloaden ja. Heb ik gedaan. Maar toen kreeg ik een raar iets op mijn scherm. En kon ik niets instaleren. Heel vaag dus. Als je op search naar the sims 2 zoekt, krijg je zoveel wat je kunt downloaden. Ik weet niet welke ik dan moet downloaden hoor
pi_36207509
Ik snap het wel hoor, maar het is niet de bedoeling dat je hier loopt te verkondigen cq. laat weten dat je het spel wil downloaden zie Policy voordat je een ban krijgt ofzo..
  maandag 20 maart 2006 @ 19:43:29 #174
140412 Danaa
🍎
pi_36209566
Gewoon het spel kopen! Weet je ook cker dat ie het doet.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:27:55 #175
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36215925
En nu heb ik eens een topic report geplaatst.

maandag 20 maart 2006 @ 22:31:18 #176
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_36216047
Ymme, hier is niet de plek om op zoek te gaan naar illegale downloads. Ook gaan we je niet helpen hierbij, koop je spellen maar gewoon in de winkel, heb je ook geen problemen ermee. Hierbij dus een waarschuwing.

En bedankt voor de topicreports, maakt onze taak een stuk makkelijker
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  maandag 20 maart 2006 @ 22:32:46 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36216107
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef pkwarts het volgende:
Ymme, hier is niet de plek om op zoek te gaan naar illegale downloads. Ook gaan we je niet helpen hierbij, koop je spellen maar gewoon in de winkel, heb je ook geen problemen ermee. Hierbij dus een waarschuwing.

En bedankt voor de topicreports, maakt onze taak een stuk makkelijker
You're welcome.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:26:05 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_36226205
Sims is echt heerlijk, enige nadeel is dat ik het bouwen leuker vindt, maar dat alle huizen die ik bouw veeeeeel te duur zijn enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36231781
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Troel het volgende:
Sims is echt heerlijk, enige nadeel is dat ik het bouwen leuker vindt, maar dat alle huizen die ik bouw veeeeeel te duur zijn enzo
Dat heb ik dus ook
En ik gebruik geen cheats dus mn sims moeten er écht voor werken.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:02:24 #180
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36261361
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook
En ik gebruik geen cheats dus mn sims moeten er écht voor werken.
Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel toffer
Oh yes i did!
pi_36261864
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel toffer
zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halen
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:21:14 #182
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36261918
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Marvellous het volgende:

[..]

zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halen
marv liefje...je weet toch dat ik maar aan het dollen ben Ik hou van je dat weet je toch...Huizen bouwen is t tofste dat er is Anywayz wist nie dat je on was
Oh yes i did!
pi_36262143
whahahaha erg geloofwaardig allemaal

ennuh.. eigenlijk ben jij aan de beurt met die family fun aangezien ik die holiday expansion gekocht had
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:00:42 #184
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36263016
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Marvellous het volgende:
whahahaha erg geloofwaardig allemaal

ennuh.. eigenlijk ben jij aan de beurt met die family fun aangezien ik die holiday expansion gekocht had
We zouden t tog saampjes kopen K ben crisis (deze maand) hahahahahhahahahahaha
Oh yes i did!
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:51:25 #185
140412 Danaa
🍎
pi_36274774
Ik vind het leven het leukst, en dan een vierling is helemaal leuk. Alleen als peuter zijn ze dan niet meer zo leuk! Erg vermoeiend zijn ze dan...
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:32:37 #186
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36276228
Ik vind het bouwen van huizen leuker dan het spelen met families. Ik heb zelfs een paar huizen geupload naar zo’n sims 2 site. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een multi-split-level huis. Het pakt alleen iets duurder uit dan gepland. Gelukkig heb ik veel rijke sims in mijn buurt wonen.

Maar ik moet toegeven dat ik het spelen zelf ook wel leuk vind. Ik ben altijd wel benieuwd wat voor genetisch uitdagende baby’s mijn sims uitpoepen
En vooral met de optie ‘vrije wil’ aan willen die simmies nog wel eens grappige dingen doen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:34:14 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_36276293
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef vanillivi het volgende:
Ik vind het bouwen van huizen leuker dan het spelen met families. Ik heb zelfs een paar huizen geupload naar zo’n sims 2 site. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een multi-split-level huis. Het pakt alleen iets duurder uit dan gepland. Gelukkig heb ik veel rijke sims in mijn buurt wonen.

Maar ik moet toegeven dat ik het spelen zelf ook wel leuk vind. Ik ben altijd wel benieuwd wat voor genetisch uitdagende baby’s mijn sims uitpoepen
En vooral met de optie ‘vrije wil’ aan willen die simmies nog wel eens grappige dingen doen.
Multi-split?

Wat ik trouwens erg jammer vind is dat je geen twee onder een kap huizen kan bouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36276831
De patch voor sims gaan het maken is er

http://thesims2.ea.com/update/getpatch.php?appVersion=1.3
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:31:59 #189
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36278554
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Multi-split?
Ja, hoe zal ik dit eens duidelijk uitleggen.

De garage zit op de begane grond, vanuit de garage kan je met een klein trappetje (de lengte van een halve trap) naar beneden richting de kelder en met een klein trappetje (de lengte van een halve trap) naar boven richting de hal, wc, keuken en huiskamer. Vanuit de huiskamer kan je met een ‘hele trap’ (lengte van een hele trap dus ) naar boven richting drie slaapkamers en badkamer en via de overloop op deze verdieping kunnen de simmies met een klein trappetje (de lengte van een halve trap) naar beneden richting een zithoek en andere slaapkamer met badkamer.

Het komt er eigenlijk op neer dat het huis 5 verschillende woonlagen heeft, terwijl het lijkt alsof het huis maar 2 of 3 woonlagen heeft als je naar de buitenkant van het huis kijkt.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is (al betwijfel ik dat). Mocht het niet duidelijk zijn, dan plaats ik wel een paar plaatjes in mijn profiel op de simsresource site.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:32:44 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_36278591
Veel trapjes in huis dus.

Maar waarom een garage? Of is dat onderdeel van een uitbreiding ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36278721
hey vanillivi , heb je geen simpage op sims2.com?? kben wel benieuwd naar je huizen
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:39:34 #192
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36278866
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef Troel het volgende:
Veel trapjes in huis dus.

Maar waarom een garage? Of is dat onderdeel van een uitbreiding ofzo?
Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:41:35 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_36278939
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.
Klinkt erg leuk. Misschien toch maar eens kijken naar de uitbreidingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:51:05 #194
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36279256
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Marvellous het volgende:
hey vanillivi , heb je geen simpage op sims2.com?? kben wel benieuwd naar je huizen
Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource site
http://www.thesimsresource.com/profiles/view.php?mid=1032229
Ik heb 5 huizen geupload en heb net even twee plaatjes toegevoegd aan mijn profiel van die multi-split-level woning.
pi_36279594
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource site
http://www.thesimsresource.com/profiles/view.php?mid=1032229
Ik heb 5 huizen geupload en heb net even twee plaatjes toegevoegd aan mijn profiel van die multi-split-level woning.
Wauw zeg... dat zijn mooie huizen
Hoe lang doe je ongeveer over 1 huis??
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:34:00 #196
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36280986
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Wauw zeg... dat zijn mooie huizen
Hoe lang doe je ongeveer over 1 huis??
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt.

Nu ik er zo over nadenk, gaat er best wel wat tijd inzitten. Het bouwen zelf en inrichten duurt ongeveer een middag. Dan de tuin nog. En als ik het huis wil uploaden, moet ik het ook nog testen en meestal verander ik dan nog wat dingen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:50:11 #197
140412 Danaa
🍎
pi_36297349
http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Vanillivi? Kunnen wij deze huizen ook downloaden?
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:12:54 #198
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36307079
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:50 schreef Danaa het volgende:
http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Vanillivi? Kunnen wij deze huizen ook downloaden?
Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.

Maar ik heb ze even voor jou, en andere geïnteresseerden, geupload naar http://rapidshare.de/file(...)_Street_1-5.rar.html
Even op Free klikken, 20 seconden wachten en je kunt ze downloaden.

In deze rar-file zitten de eerste 5 huizen die ik geupload heb naar http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Hier kan je plaatjes en meer info vinden over de huizen. Let wel even op, voor de eerste vier huizen heb je de uitbreiding university nodig en voor het vijfde huis university en nightlife .
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:09:09 #199
140412 Danaa
🍎
pi_36319460
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.

Maar ik heb ze even voor jou, en andere geïnteresseerden, geupload naar http://rapidshare.de/file(...)_Street_1-5.rar.html
Even op Free klikken, 20 seconden wachten en je kunt ze downloaden.

In deze rar-file zitten de eerste 5 huizen die ik geupload heb naar http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Hier kan je plaatjes en meer info vinden over de huizen. Let wel even op, voor de eerste vier huizen heb je de uitbreiding university nodig en voor het vijfde huis university en nightlife .
Ik heb universiteit en nachtleven, dus dat is geen probleem!
Ik heb ze nu opgeslagen in de map downloads.. is dat goeed?
pi_36319504
Met een beetje geluk krijg ik het vandaag binnen. Heb er toch maar 1 gekocht via internet.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:43:46 #201
140412 Danaa
🍎
pi_36319945
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:12 schreef ymme het volgende:
Met een beetje geluk krijg ik het vandaag binnen. Heb er toch maar 1 gekocht via internet.
Goed zo leuk! Welke?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:23:46 #202
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36320859
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:09 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ik heb universiteit en nachtleven, dus dat is geen probleem!
Ik heb ze nu opgeslagen in de map downloads.. is dat goeed?
Het rar-bestandje kan je ergens opslaan waar je het makkelijk kunt terugvinden, bijvoorbeeld op je bureaublad. Het rar-bestand pak je uit en de 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Je hoeft ze dus niet in je downloads folder te zetten.

Veel speelplezier!!!
pi_36321030
the sims2 + studentenleven (maar beide bij verschillende verkopers. the sims2 zou als het goed is, het eerst hier moeten zijn. Ik kan kan niet wachten.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:11:33 #204
140412 Danaa
🍎
pi_36323874
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Het rar-bestandje kan je ergens opslaan waar je het makkelijk kunt terugvinden, bijvoorbeeld op je bureaublad. Het rar-bestand pak je uit en de 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Je hoeft ze dus niet in je downloads folder te zetten.

Veel speelplezier!!!
aha nou vanmiddag ga ik het weer proberen, ik heb voor opslaan gekozen. dus ga ik vanmiddag ff opnieuw doen. Als het niet lukt vraag ik weer om raad.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:18:24 #205
140412 Danaa
🍎
pi_36335304
Vanillivi ,
Het is me niet gelukt. Dat wat je zei over dubbelklikken begrijp ik niet helemaal. Heb je misschien MSN? Of zou je het hier stapsgewijs neer kunnen zetten, SORRY!

P.S.; als ik dit doe: 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Wat jij zei. Dan opent bij mij winrar, dan doe ik extract to en sla ik hem op in downloads. Maar dat is blijkbaar niet de bedoeling. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat hij bij mij opent met WINRAR en niet met dat 5 .sims2pack??
Ik hoop dat je me kan helpen!!?
pi_36335524
Je moet als je eenmaal in winrar zit, die bestanden dubbelklikken ipv extract to...

alleen files met .package moet je in je downloadsmap zetten. De .sims2pack moet je dubbelklikken dus.

Werkt dit niet, dan snap ik niet helemaal wat je bedoelt...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:50:10 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_36349183
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef Danaa het volgende:
Vanillivi ,
Het is me niet gelukt. Dat wat je zei over dubbelklikken begrijp ik niet helemaal. Heb je misschien MSN? Of zou je het hier stapsgewijs neer kunnen zetten, SORRY!

P.S.; als ik dit doe: 5 .sims2pack die erin zitten kan je installeren door elke bestandje dubbel aan te klikken. Wat jij zei. Dan opent bij mij winrar, dan doe ik extract to en sla ik hem op in downloads. Maar dat is blijkbaar niet de bedoeling. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat hij bij mij opent met WINRAR en niet met dat 5 .sims2pack??
Ik hoop dat je me kan helpen!!?
Misschien heb je sowieso het programma Sims2packageinstaller nodig. Die opent alle .packages en .sims2packages. Bovendien ziet dat programma meteen wat erin ziet en het kan ook schadelijke bestanden herkennen. Je kunt het o.a. downloaden op modthesims2.com . http://sims2pack.modthesims2.com/
  zondag 26 maart 2006 @ 17:35:51 #208
140412 Danaa
🍎
pi_36382198
Ik heb de huizen in mun spel zitten!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:58:45 #209
140412 Danaa
🍎
pi_36440442
Ik heb een vraagje over Gaan Het Maken;
Als je daarin een eigen zaak hebt, kan je dan met je sim ook nog een prive leven opbouwen met kinderen enzo? Hoe zit dat? Ga je vanaf je huis naar je zaak, of moet je als je in de buurt bent naar je zaak toe? Hoe eet en slaap je dan?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:07:09 #210
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_36442251
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een vraagje over Gaan Het Maken;
Als je daarin een eigen zaak hebt, kan je dan met je sim ook nog een prive leven opbouwen met kinderen enzo? Hoe zit dat? Ga je vanaf je huis naar je zaak, of moet je als je in de buurt bent naar je zaak toe? Hoe eet en slaap je dan?
Ik heb het 1 keer gedaan, je kan op een andere locatie een winkel (kan je trouwens wel wat anders doen dan een winkel?) oprichten, maar je kan het ook 'aan huis doen' , je kan dan zelfs spullen in je huis te koop zetten (deze zijn dan alleen niet meer te gebruiken voor je sims).
dus...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:39:17 #211
140412 Danaa
🍎
pi_36530866
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef marc1982 het volgende:

[..]

Ik heb het 1 keer gedaan, je kan op een andere locatie een winkel (kan je trouwens wel wat anders doen dan een winkel?) oprichten, maar je kan het ook 'aan huis doen' , je kan dan zelfs spullen in je huis te koop zetten (deze zijn dan alleen niet meer te gebruiken voor je sims).
Okee, dus als je aan huis een bedrijfje opstart kan je nog wel een prive leven beginnen. Maar als je alleen een winkel hebt kan dat niet?
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:11:25 #212
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_36556263
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef Danaa het volgende:

[..]

Okee, dus als je aan huis een bedrijfje opstart kan je nog wel een prive leven beginnen. Maar als je alleen een winkel hebt kan dat niet?
Nee, je kunt altijd een privé leven opbouwen.. Je moet voor je winkel een bordje 'geopend/gesloten' bordje kopen. Dus wanneer je gesloten bent kunt je gewoon je privé leven leiden.. Of je neemt personeel aan die het werk voor je doen.

Als je een winkel in het winkel gebied hebt en niet thuis, ga je naar je winkel wanneer je wil, dus je kunt ook dagen achter elkaar gesloten blijven als je bv een kleine hebt..
  zondag 2 april 2006 @ 12:20:59 #213
140412 Danaa
🍎
pi_36572995
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Nee, je kunt altijd een privé leven opbouwen.. Je moet voor je winkel een bordje 'geopend/gesloten' bordje kopen. Dus wanneer je gesloten bent kunt je gewoon je privé leven leiden.. Of je neemt personeel aan die het werk voor je doen.

Als je een winkel in het winkel gebied hebt en niet thuis, ga je naar je winkel wanneer je wil, dus je kunt ook dagen achter elkaar gesloten blijven als je bv een kleine hebt..
Ik heb het spel sinds gister in huis, ik vond het erg vervelend bij een zaak aan huis dat de mensen ook je huis ingaan, ik heb nu 2 deuren geplaatst in het huis, door de 1e kan alleen de man en die andere alleen de vrouw. Heb ze ook op slot gedaan dus niemand komt nu meer int huis. Het is erg moeilijk om een winkel te runnen sta nu in de -10.069.... kunnen je me misschien uitleggen hoe je snel en gemakkelijk je zaak goed laat draaien??
Of een paar leuke spel tips...
pi_36573962
Danaa, wat bij mij werkte was eerst maar 3 dingen ofzo te koop zetten voor een redelijk of dure prijs. Niemand in dienst nemen want dat is veeeel te duur. Op een gegeven moment dan verkopen die dingen vrij snel... je kunt het beste dure dingen te koop zetten omdat dat procentueel gezien het meeste oplevert... dit werkte bij mij, maar dat kan ook verschillend zijn per Sim (mss ligt het aan karakter ofzo?)....

succes!
  maandag 3 april 2006 @ 12:24:51 #215
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36604005
Heyy wanneer gaan mensen is wat leuke screenshots plaatsen? Ik ben aan t 'leren' en ik verveel me, lijkt me wel leuk om te zien hoe de huizen/winkels van anderen eruit zien...
Oja en Vanillivy, ik heb je huizen gedownload ze zijn echt prachtig!!!

Hier ben ik de graaf aan t versieren hehehehe
Oh yes i did!
pi_36605644
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef izzypizzy het volgende:
Heyy wanneer gaan mensen is wat leuke screenshots plaatsen? Ik ben aan t 'leren' en ik verveel me, lijkt me wel leuk om te zien hoe de huizen/winkels van anderen eruit zien...

[afbeelding]
Nou kben toch maar gaan simmen vandaag hoor
"Leren" doe ik morgen wel...

Ik heb o.a. weer met mn Walkers Toystore gespeeld.
Personeel heeft weer eens ontslag genomen, dus moest ik zelf achter de kassa

maandag 3 april 2006 @ 13:58:26 #217
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36606674
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Nou kben toch maar gaan simmen vandaag hoor
"Leren" doe ik morgen wel...

Ik heb o.a. weer met mn Walkers Toystore gespeeld.
Personeel heeft weer eens ontslag genomen, dus moest ik zelf achter de kassa

[afbeelding]
WTF?! En je komt niet eens ff op msn... TSssssssssssss ik moet wel echt leren van mezelf
Maar vanavond mag ik misschien wel ff simmen...Ik ben ook hitler voor mezelf zie je!?

Maar mooie foto man, zo zie je maar wat t verschil is tussen onze pc's...Ik snap ook niet dat er bij storytelling alleen de laatste foto komt te staan die ik gemaakt heb De andere fotos zijn de standaard fotos die erin staan, weet ook niet of je die gewoon weg mag halen, mag toch wel??
Ik wil men namelijk nog meer geweldige fotos van mn sims showen...
Oh yes i did!
  maandag 3 april 2006 @ 15:14:17 #218
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36608860
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef izzypizzy het volgende:
Oja en Vanillivy, ik heb je huizen gedownload ze zijn echt prachtig!!!
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt

Wat betreft je screenshots, heb je al gekeken in je neighborhoods map? In je neighborhoods map zit een submap voor elke buurt en in die submap zit ook weer een storytelling map. Waarschijnlijk zitten je screenshots daarin.

Ik ga ook ff kijken of ik nog een paar leuke screenshots heb om het hier een beetje op te fleuren
  maandag 3 april 2006 @ 15:34:33 #219
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36609548
Ja thanx, ik had t toevallig al gevonden met behulp van Marvellous
Dus ik zal er zo ook nog een paar neerzetten hier..
Oh yes i did!
  maandag 3 april 2006 @ 15:48:38 #220
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36610027

Dit is m'n mocro familie Ze hebben er nu alweer een kind bij hahahaa

In m'n rose meisjes kamer...

Daddy love..

Gezellig aan tafel

Dat krijg je ervan als je vreemd gaat
Oh yes i did!
  maandag 3 april 2006 @ 19:39:50 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36617663
Leuk die foto's!!!!
Ik vergeet het steeds, maar zal eens wat uploaden.

Heb trouwens een klein jaartje terug een Fokland vol oldbie Sims gebouwd. Was hylarisch dat topic!

Helaas zie ik net dat die foto's uit het topic verdwenen zijn omdat hotlinking niet meer mag.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:47:27 #222
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_36632606
Zit met een probleem!

Ik wil een restaurant beginnen met op de bovenste verdieping een woning! Nu is dat eigenlijk geen openbare kavel, maar een woonkavel (niet blauw maar groen dus)! Het is dus een soort bedrijf-aan-huis! Maar nu kan ik geen restaurantpodium vinden! Ik kan wel een kaartmachine, een bar ofzo neerzetten, maar ik moet een restaurantpodium hebben!

Hoe kan ik nou toch een restaurant beginnen! Moet ik dan toch de woning op een aparte kavel doen! Zonde, ik had net zo'n mooi gebouw gemaakt
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:53:06 #223
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36635510
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:47 schreef Orcaman1984 het volgende:

Hoe kan ik nou toch een restaurant beginnen! Moet ik dan toch de woning op een aparte kavel doen! Zonde, ik had net zo'n mooi gebouw gemaakt
Een optie is om deze objecten te downloaden: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=138575
Dit zijn community objecten die in de koopcatalogus van je residential lot verschijnen.

Als je geen objecten wilt downloaden is deze cheatcode misschien een oplossing voor je probleem: changeLotZoning residential/community/greek/dorm/secretsociety

Je gaat naar je huis en opent het venster om een cheatcode in te voeren (crtl + shift + c) en tikt dan changeLotZoning community in. Het huis save je en je gaat terug naar de buurt. Als het goed is is het nu een community lot geworden. Nu kan je alle community objecten gebruiken.

Als je alles hebt ingericht, open je weer het venster om een cheatcode in te tikken. Nu tik je changeLotZoning residential in, even saven en weer terug naar de buurt.

Als je deze cheatcode gebruikt, mogen er geen sims in je huis zitten. Daarnaast hoort deze cheatcode bij de expansionpack university, ik heb eigenlijk geen idee of je deze code ook kunt gebruiken als je geen university hebt.

Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit ook daadwerkelijk werkt

In ieder geval veel succes !!!
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:07:30 #224
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36635925
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Een optie is om deze objecten te downloaden: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=138575
Dit zijn community objecten die in de koopcatalogus van je residential lot verschijnen.

Als je geen objecten wilt downloaden is deze cheatcode misschien een oplossing voor je probleem: changeLotZoning residential/community/greek/dorm/secretsociety

Je gaat naar je huis en opent het venster om een cheatcode in te voeren (crtl + shift + c) en tikt dan changeLotZoning community in. Het huis save je en je gaat terug naar de buurt. Als het goed is is het nu een community lot geworden. Nu kan je alle community objecten gebruiken.

Als je alles hebt ingericht, open je weer het venster om een cheatcode in te tikken. Nu tik je changeLotZoning residential in, even saven en weer terug naar de buurt.

Als je deze cheatcode gebruikt, mogen er geen sims in je huis zitten. Daarnaast hoort deze cheatcode bij de expansionpack university, ik heb eigenlijk geen idee of je deze code ook kunt gebruiken als je geen university hebt.

Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit ook daadwerkelijk werkt

In ieder geval veel succes !!!
waar blijven je screenshots nou vanillivi???????????????
Oh yes i did!
pi_36636783
Even een paar nieuwe screens.

Matthew & Holly
Pas getrouwd en klaar voor een baby.

Matthew met zn pa en ma. Volgens mij verliest ie

Michelle & Andy Martinez
De Diva en de sterrenkok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:45:47 #226
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36646713
Echt leuk al die plaatjes van jullie. Marvellous, maak je al veel winst met je Walkers Toystore?? Sinds kort heb ik ook Open For Business, alleen nog niet veel tijd gehad om het te spelen.

Hier een paar plaatjes van mijn sims.

Dit plaatje vind ik zo schattig. Dat koppie van die peuter als zijn oom de kaarsjes uitblaast.

Het zwarte schaap van de familie Kester

That’s one hot ass

Kerk en begraafplaats (nog niet helemaal af)

Ze gaat helemaal op in haar playback act
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:31:50 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36654538
Even wat plaatjes uit het Oldbie Sims topic verhuisd.

Mr Orange is blij met zijn nieuwe speeltje.

Als Pinball ontdekt dat Maggie zelfs op haar huwelijksdag met Arcee flirt is de maat vol.

Arcee is een paar weken offline als zijn pc het begeeft.
pi_36683788
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef vanillivi het volgende:
Marvellous, maak je al veel winst met je Walkers Toystore??
Ik ben nu op level 7, maar ik maak nog niet echt veel winst.
Mn kledingwinkel maakt meer winst.

Nog ff een leuke foto die ik vandaag gemaakt heb van de familie Walker.

Ennuh... als die kerk en begraafplaats af is, kunnen we hem dan weer ergens downloaden?

[ Bericht 13% gewijzigd door Marvellous op 05-04-2006 19:12:18 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 22:03:34 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_36722662
Ik ga in 2 weken van 900Mhz naar 2.93Gigahertz, dus vanaf komende week heb ik ook Nachtleven en University. Kickass .

Plaatjes van wat Sims van de laatste tijd;

En wat tuinen :

pi_36790380
Zou iemand het mascottepack van de sims 2 gaan het maken kunnen uploaden of weet iemand waar ik hem alsnog kan vinden?
  zondag 9 april 2006 @ 17:05:12 #231
140412 Danaa
🍎
pi_36796627
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:42 schreef water-chiller het volgende:
Zou iemand het mascottepack van de sims 2 gaan het maken kunnen uploaden of weet iemand waar ik hem alsnog kan vinden?
Heb je Dana weer met al dr vragen; Wat is het mascottepack??
  maandag 10 april 2006 @ 19:34:31 #232
140412 Danaa
🍎
pi_36832182
Waar kan ik mijn foto's terug vinden die ik heb gemaakt in het spel, ik heb al gezocht in mijn sims map maar kan ze nergens vinden. Ik zou er ook wel een paar hier willen plaatsen..!
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:48:09 #233
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36848928
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt

Wat betreft je screenshots, heb je al gekeken in je neighborhoods map? In je neighborhoods map zit een submap voor elke buurt en in die submap zit ook weer een storytelling map. Waarschijnlijk zitten je screenshots daarin.

Ik ga ook ff kijken of ik nog een paar leuke screenshots heb om het hier een beetje op te fleuren
Lees dit ff Danaa
Oh yes i did!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:07:00 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_36865594
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef Danaa het volgende:
Waar kan ik mijn foto's terug vinden die ik heb gemaakt in het spel, ik heb al gezocht in mijn sims map maar kan ze nergens vinden. Ik zou er ook wel een paar hier willen plaatsen..!
Tjezus, lees de handleiding eens door, lees de FAQ op modthesims2.com eens door of google 's wat lukraak.
pi_36885741
Ik heb een probleempje. Ik heb de sims 2 plus de nachtleveneditie.

Ik heb een gezin (een stelletje plus een oma) een kindje laten krijgen (het stelletje dus). Nu is het probleem dat het kind met een vieze luier op de grond ligt en niemand wil er iets aan doen! Ik kan de sims nog wel opdrachten geven zoals in bad gaan of eten bereiden, maar zodra ik op de baby klik en luier verschonen doe wil niemand iets gaan doen... Wat moet ik nou? Ik wil niet dat mn kind naar de kinderbescherming moet...
  woensdag 12 april 2006 @ 13:56:12 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_36885863
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb een probleempje. Ik heb de sims 2 plus de nachtleveneditie.

Ik heb een gezin (een stelletje plus een oma) een kindje laten krijgen (het stelletje dus). Nu is het probleem dat het kind met een vieze luier op de grond ligt en niemand wil er iets aan doen! Ik kan de sims nog wel opdrachten geven zoals in bad gaan of eten bereiden, maar zodra ik op de baby klik en luier verschonen doe wil niemand iets gaan doen... Wat moet ik nou? Ik wil niet dat mn kind naar de kinderbescherming moet...
Wellicht kunnen ze niet bij de verschoonplaats komen? Zijn de balkjes wel groen genoeg? Als je het kind in bad doet, wordt dan niet ook de hygiene beter, misschien kun je het op die manier oplossen.
Probeer anders eerst het kind op te pakken en kijk welke mogelijkheden er dan zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36885999
Ik heb het kind al verplaatst naar de woonkamer, middenin een lege omgeving, dus ze moeten er gewoon bijkomen. Toch blijven ze allemaal op hun plaats staan als ik ze een opdracht geef met de baby, net zolang tot de opdracht 'verlopen' is en weggaat... Met alle Sims gaat het goed, behalve met de baby, omdat die een vieze luier heeft...
  woensdag 12 april 2006 @ 14:04:42 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_36886158
Ja, dus ze kunnen bij de baby, maar heb je ook een plek om de baby te verschonen? Misschien kunnen ze daar niet bij?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 14:06:01 #239
47102 Elvi
miemkwien
pi_36886206
Ctrl-Shift-C:

MaxMotives

En de baby is weer blij

Je kan ook een nanny inhuren. Die kan de baby dan verschonen.
pi_36886930
Ik ga het proberen, dankjewel!
pi_36902933
Nou, hier een mooie Printscreen van mijn Sim die zich met een lelijke buurtgenoot verlooft. Sja, haar moeder heeft als levenswens "6 kinderen zien trouwen", dus dan is dochterlief niet zo kieskeurig.

*klik* dan zie je hem beter...
  woensdag 12 april 2006 @ 23:46:14 #242
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36907216

Oh yes i did!
pi_36911970
Niks heeft geholpen, ik ben maar gestopt met het gezin. MaxMotives werkt niet als cheat en de Nanny kan ook niks met het kind doen. Inmiddels heb ik misschien wel zelf een verklaring bedacht: ik heb de moeder gelijk weer zwanger laten worden. Misschien dat de reeds geboren baby dan beschouwt wordt als de baby die in de buik zit en waar dus niks mee gedaan kan worden? Anders weet ik het ook niet...

Hoe komen jullie trouwens aan al die leuke kapsels en kleding?
pi_36931034
Mijn Sim werd zojuist ontvoerd

donderdag 13 april 2006 @ 23:15:17 #245
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36938982
issie zwanger????

ennuh polkadotje: downloaden....de kleren uit t spel zelf zijn niet om aan te zien
ik weet wel een paar leuke sites, maar meestal kom je via links weer op andere leuke sites...en paar sites die misschien leuk voor je zijn:

http://www.xmsims.com/

Hier heb je wel mooi haar voor vrouwen...

http://www.modish-kitten.net/ts2/new.php

hier heb je mooie kleren met pumps...Maar je moet er wel op letten dat je ook de mesh download anders doen ze t niet in je spel...de mesh staat er meestal wel gewoon bij..

http://sunairsims.enorth.com.cn/

Hier kan je mooie objects downloaden, vooral badkamers en keukens vind ik hier zelf mooi

Er zijn er nog veel meer maar je komt meestal wel via links van simsites op andere simsites
Oh yes i did!
  donderdag 13 april 2006 @ 23:39:03 #246
140412 Danaa
🍎
pi_36939794
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Tjezus, lees de handleiding eens door, lees de FAQ op modthesims2.com eens door of google 's wat lukraak.
Nou sorry hoor! op modthesims2.com is alles engels, en mijn engels is niet zo goed! Mogen we in dit forum niet vragen waar je iets kan vinden. Ik heb trouwens geprobeerd maar dan krijg je dit effect: [img]C:\Documents and Settings\Dana\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Neighborhoods\N001\Storytelling\thumbnail_5147d300_7147f2ca.jpg[/img]

[ Bericht 11% gewijzigd door Danaa op 13-04-2006 23:54:03 ]
pi_36943950
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Danaa het volgende:

[..]

Nou sorry hoor! op modthesims2.com is alles engels, en mijn engels is niet zo goed! Mogen we in dit forum niet vragen waar je iets kan vinden. Ik heb trouwens geprobeerd maar dan krijg je dit effect: [[url=C:Documents and SettingsDanaMijn documentenEA GamesDe Sims 2NeighborhoodsN001Storytellingthumbnail_5147d300_7147f2ca.jpg]afbeelding[/url]]
dat komt omdat je ze vanaf je harde schijf aan ons probeert te laten zien
en dat werkt niet

je moet het plaatje eers uploaden naar een website
en dan de url gebruiken tussen de [img] [/img] tags

dan zou het moeten werken
pi_36945922
Ik heb dus een gebrande the sims2, maar deze doet het niet op mijn pc.. De lade leest het niet. Maar goed, heb dus bij bol.com maar een nieuwe besteld...
Ik wil en zal the sims spelen
pi_36946043
Leuke screenshots hier
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:28:42 #250
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36946379
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb dus een gebrande the sims2, maar deze doet het niet op mijn pc.. De lade leest het niet. Maar goed, heb dus bij bol.com maar een nieuwe besteld...
Ik wil en zal the sims spelen
Je kunt wel via een gebrande versie spelen, maar dan kun je niet bouwen. Niets uit het menuutje bouwen werkt dat... Tsja, toen heb ik ook de originele maar gekocht

Dankjewel voor de links trouwens, ik zal zodadelijk eens gaan kijken! Kan er niks misgaan als je dat erbij zet? Dattie foutmeldingen gaat geven ofzo? Ben er eigenlijk een beetje huiverig voor.. Maar de kleding etc is inderdaad behoorlijk saai nu...
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:51:05 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_36946869
Ik heb net die uitbreiding besteld Van die winkeltjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:07:08 #252
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36947310
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:16:12 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_36949601
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Heb je de bijbehorende Mesh wel gedownload? Anders kan t idd zijn dat je ze niet ziet
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:47:48 #254
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36950670
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Heb je ook zelf een mapje met downloads erbij gemaakt? Want al je downloads moet je dus daarin zetten, ook moet je niet vergeten ze uit te pakken!! En inderdaad moet je voor veel kleren en haren een mesh hebben, soms moet je de mesh apart downloaden maar dat staat er dan wel bij...

suc6!!

btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installeren En dan gelijk simmen!!!!!
Oh yes i did!
pi_36951213
Hoeveel geheugen moet je hebben om the sims2 te kunnen spelen
(en dan meteen een vraagje of je extra geheugenkaarten kunt bestellen op internet)
Ik kan niet wachten...
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:12:58 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36951555
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef izzypizzy het volgende:

[..]
btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installeren En dan gelijk simmen!!!!!
Dit moet je even lezen:
quote:
Fout in Familiepret

Heb jij De Sims 2 Accessoires - Familiepret gekocht? Lees dan dit bericht goed door.

Wanneer je een nieuwe Sim aanmaakt en deze Sim nieuwe kleding uit familiepret aandoet, wordt dit kledingstuk verwijderd uit het spel. Je kunt het kledingstuk dus niet meer selecteren voor een andere Sim.

Op dit moment werkt Maxis aan een patch die dit probleem op zal lossen.

Tot die tijd raden wij aan de kleding niet direct te selecteren bij het aanmaken van een Sim. De nieuwe kleding kan wel zonder problemen gekocht worden op een openbaar lot.

bron: EA Games
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:18:31 #257
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36951691
Hey hartstikke bedankt!! Dat wist ik niet...Ik zal voorlopig nog ff w8en met kleding aandoen van dit uitbreidingspakket...Maar ik kan dus wel gewoon zo'n leuke pyama met berepoot pantoffels kopen in de stad voor mn kind...

Zowieso lijkt die princessen kamer me t leuks Die kleren vind ik niet zo boeiend behalve die pyama's en die princessenjurk dan...
Oh yes i did!
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:55:50 #258
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36952761
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!

Ik wil mn downloads terug!!!!!

k*t family fun....
Oh yes i did!
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:26:51 #259
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36953652
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?

Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goed T zijn gewoon de originele met cd-key...
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:29:37 #260
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36953750
Oh wacht, ik heb nu de Mesh gevonden... Maar het downloaden gaat met 1 kb per seconde en het is 4,3 mb... Fijn... Ik zit al op 2 procent Naja, ik kom er wel
pi_36954053
Ik heb net dus gewoon een nieuwe pc besteld bij Dell.
Dit was gewoon nodig, maar nu ik weer the sims wil spelen, moest het er toch maar eens van komen

Kunnen mijn vriend en ik straks lekker spelletjes spelen op de pc.
pi_36954751
Dit meen je niet Geweldig! Op ModTheSims gevonden...

I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:54:36 #263
140412 Danaa
🍎
pi_36960084

Dit is mijn familie nu,
Ik ga even met ze spelen zodat ik nieuwe foto's kan maken.
Ze zijn net getrouwd, zij is zwanger van hun eerste kindje. Een bedrijf hebben ze nog niet maar misschien komt dat nog.
pi_36963418
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef Polkadotje het volgende:
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?

Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goed T zijn gewoon de originele met cd-key...
Herkenbaar XMsims maakt supermooie dingen, maar mén wat duurt dat downloaden lang! En soms blijft ie na zoveel procent nog hangen ook
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:03:43 #265
140412 Danaa
🍎
pi_36963499

Mijn man die geen werk heeft en lekker thuis is de hele dag, lekker een beetje sport kijken!!!

Hier zie je nog niet dat ze zwanger is

Hier zie je dat ze zwanger is(hier is haar buik net dik geworden)

Mannetje aait over de buik!
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:24:18 #266
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964202
Het is me nog steeds niet gelukt. Ik ben gewoon de héle dag bezig geweest met downloaden en ik weet niet meer wat ik fout doe. Heb bij diverse sites geprobeerd en het werkt niet.

Ik heb dus het bestand gedownload (bv een topje), heb de bijbehorende mesh gedownload, heb deze uitgepakt, in de map blaat/Sims 2/Downloads gezet, maar hij wil ze niet pakken. Heb alles geprobeerd, maar ik weet het gewoon niet meer. Behoorlijk frustrerend Als iemand nog tips heeft...
pi_36964397
Polkadotje:

Zoals je het typt zou het moeten werken, is het mogelijk dat je in je spel de optie uit hebt staan die er voor zorgt dat je downloads niet "actief" worden? Ik weet niet precies hoe die optie heet, maar als je in "spelopties" kijkt, dan moet je het meteen zien staan als het goed is.

En je moet de downloads dus in die map zetten, niet in een mapje, maar uitgepakt. Maar dat heb je waarschijnlijk wel gedaan. Heb je de downloadsmap zelf aangemaakt of stond ie er al?
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:34:39 #268
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964591
De Download map heb ik zelf aangemaakt. Ik heb het op diverse sites gecheckt maar hij moet Downloads heten, met een s op het einde en een hoofdletter (heb het ook al andets geprobeerd). Punt is echter dat 1 ding wel gewerkt heeft, een bepaalde oogschaduw. Maar dat is ook alles van de inmiddels 30 dingen die ik als bestand en de bijbehorende mesh erin heb gezet. Dus die optie lijkt me ook niet dat het is... Maar ik kan zo kijken want ik begin echt gefrustreerd te raken hoor Als je al de hele dag zoiets werkend probeert te krijgen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:36:40 #269
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964669
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:52:10 #270
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36965120
Leuke screenshots allemaal!!!

In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.

Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.

Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemand Daar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.

Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien

Moeder brengt dochter naar school
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:59:31 #271
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36965331
Terwijl ik het een kut game vind, heb ik wel weer zin om de game te spelen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:00:26 #272
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36965357
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:02:36 #273
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36965416
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Polkadotje het volgende:
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
Ja
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:36:41 #274
140412 Danaa
🍎
pi_36966377
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots allemaal!!!

In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.

[afbeelding]
Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.

Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemand Daar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.

[afbeelding]

Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Moeder brengt dochter naar school
[afbeelding]
Gave screenshots...
Wat heb je een leuk wiegje in de huiskamer staan!!! en een leuke knuffel..
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:46:38 #275
140412 Danaa
🍎
pi_36966657

Hoogzwanger maar toch nog sporten

Nu gaat ze bevallen

Kleine Sil is geboren en ligt lekker in zijn box

Papa en mama met Sil in zijn slaapkamertje!!

Mama brengt Sil naar bed

Sil is deze avond opgegroeid en ligt heerlijk te slapen

Sil is lekker in zijn box aan het spelen, opa en oma zijn op visite en zitten op de bank en mama is zijn potje aan het legen!!
pi_36966765
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Polkadotje het volgende:
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
Raar hoor... het lijkt wel alsof je niks fout doet.. hij moet inderdaad Downloads heten onder Mijn Documenten -> EA Games -> De Sims 2 -> Downloads

Als je deze map opent, zie je dan ook alle bestanden met .package erachter? Dus gewoon openen via verkenner? Als je je downloads alleen van die site hebt gehaald, dan zou ik het eens proberen vanaf een andere site (www.modthesims2.com is een aanrader)... ik zou het anders zo ook niet weten! Wel jammer, want op die standaardkleding ben je zo wel uitgekeken
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:02:26 #277
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36967051
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven )... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...

pi_36967154
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven )... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...

[afbeelding]
Het ziet er inderdaad gewoon normaal uit. Wat ik dan verder nog kan bedenken is dat je misschien een "corrupte" file hebt gedownload, waardoor de files niet meer werken? Is dit gebeurd nadat je iets speciaals hebt gedownload? Wat je kunt doen (omslachtig) is een reservemap maken met al deze files erin, en dan als test één of een paar packages in de map Downloads zetten, en dan kijken of die paar files het wel doen... dan zou het misschien aan één .package-file kunnen liggen.... heel raar!
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:37:27 #279
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36974884
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Polkadotje, ik heb even naar je screenshot gekeken en het lijkt erop dat je een “Downloads” folder aangemaakt hebt in de verkeerde “De Sims 2” map. Naast deze “De Sims 2” map bestaat er namelijk ook nog een “EA Games” map met daarin ook een “De Sims 2” map. Deze kan je vinden in je “Mijn Documenten” folder: Mijn Documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads. Hier moet je al je downloads ingooien. Als het goed is moet het dan werken.
pi_36975947
JE BENT MIJN HELD!!!! Geweldig, het werkt! Eindelijk! Hoera, hoera, hoera!!! Ik had het inderdaad braaf onder c, program files, ea games etc gezet en nu zie ik dat er bij mijn documenten ook zo'n map is... En hij pakt nu gelijk alles! Je bent geweldig!
pi_36981592
die screenshots
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:35:56 #282
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36993529
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!

Ik wil mn downloads terug!!!!!

k*t family fun....
family fun = niet meer k*t...
Oh yes i did!
  zondag 16 april 2006 @ 10:07:08 #283
47102 Elvi
miemkwien
pi_36999119
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:35 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

family fun = niet meer k*t...
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd ) maar ze komen er later weer allemaal in.
  zondag 16 april 2006 @ 10:11:32 #284
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36999166
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd ) maar ze komen er later weer allemaal in.
Ja die ene bug zit er in ieder geval nog wel in van die kleren die verdwijnen...Maar ik heb het spel een paar keer opnieuw opgestart en toen deden m'n downloads t weer wel.. Voor die bug met die kleren komt vast binnekort wel een patch..tot die tijd doe ik gewoon geen family fun kleren aan....die zijn toch niet echt super boeiend...

Damn ben vandaag speciaal vroeg opgestaan om heel de dag te gaan simmen...hoe bedoel je addict
Oh yes i did!
pi_37000419
Ik heb zo'n patch al op mod the sims gezien.. moe je even zoeken dus dan hoef je de patch van Maxis niet af te wachten!
pi_37000438
pi_37000451
quote:
De tweede versie dus!
  zondag 16 april 2006 @ 11:34:19 #288
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37000696
Thanx! Ik heb m gedownload
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 11:05:13 #289
140412 Danaa
🍎
pi_37026577
Er komen zo weer wat screenshotss van mijjj !!!!
Sil is ondertussen al een Tiener en heeft een broertje erbij, jullie zullen het zo allemaal zien!
  maandag 17 april 2006 @ 11:25:08 #290
140412 Danaa
🍎
pi_37026974

Sil met papa en mama in zijn slaapkamer

Sil groeit op tot kind

Mama is ondertussen zwanger van mijn broertje en ik luister naar haar buik

Papa en mama in hun slaapkamer; Papa is met mijn kleine nieuwe broertje aan het praten

Mama gaat nu bevallen

Papa heeft na zijn geboorte hem de fles gegeven en legt hem lekker in zijn bedje

Hier legt papa Niek in zijn hangende wiegje beneden, zodat hij lekker bij ons is.

Ondertussen is Niek alweer opgegroeid tot peuter en zit lekker in zijn box, ik ben TV aan het kijken want ik had een heel laag plezier. Ik wou mijn huiswerk niet meer afmaken.

Nu ga ik opgroeien, rechts zien jullie een klein stukje van mama, voorin in beeld staat mijn papa. In de box zit mijn broertje Niek. En dat andere jongetje dat erbij staat is een vriendje van me.

Ik ben nu ondertussen een Tiener en hier zijn jullie mij met mijn kleine broertje voor de spiegel staan.
  maandag 17 april 2006 @ 12:03:09 #291
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37027916
Als ie je vriendje al is, zou ik m maar snel een make-over geven

ik laat mn sims geen vrienden worden met lelijke townies
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 13:20:03 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37030147
Hier wat foto's van mijn oldbie Sims: http://www.sanshine.nl/Sims/blog/Simsblog1.htm

Dit ben ik.

maandag 17 april 2006 @ 14:16:33 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37031787
Soms zetten ze me echt voor schut,

maandag 17 april 2006 @ 17:02:45 #294
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036043
joehoe zijn jullie allemaal verslaafd ofzo?? Tis zo stil in dit topic...
ik ga dan ook nog maar ff aan mn verslaving toegeven
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 17:06:08 #295
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_37036140
Ik weet niet hoe ik screenshots moet maken, anders zou ik er ook wel posten...
  maandag 17 april 2006 @ 17:09:41 #296
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036235
jeej leven in de brouwerij...
nou je moet gewoon links onder terwijl je aan t spelen bent klikken op dat fototoestelletje
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 17:21:06 #297
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036535
hmmz toch maar simmen dan...dooie boel hier
Oh yes i did!
pi_37036872
Zo, ik ben klaar met simmen voor vandaag. Nu weer back 2 reality
ben je al gaan simmen izzy?

maandag 17 april 2006 @ 17:42:51 #299
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37037180
nee nog steeds nie...tis veel te gezellig op fok!!
ik heb nu 2 addictions

btw..leuke foto's weer...

ik zat te denken misschien moeten we een soort poll openen:

Mogen jouw sims vrienden worden met lelijke townies????
Oh yes i did!
pi_37037525
whahahaha nou dan staat t nu 2-0

ik wil ook geen lelijke townies als vrienden!! tis al erg genoeg dat 9 van de 10 townies überlelijk zijn. Nu moet je steeds zelf knappe sims maken om je eigen sims gelukkig te houden
  maandag 17 april 2006 @ 17:56:28 #301
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37037589
oh of laat jij je lelijke townies voor wat ze zijn of roei je ze uit? Laat je ze bv opeten door een koeplant of sluit je ze in door muren om ze heen te bouwen en te w8en tot ze dood gaan???

Zo doe jij het he Marv!? Hahahahhaahaha hopelijk vind je t niet erg dat ik openbaar maak wat voor een harteloos persoon je bent... nee hoor grapje...die lelijke townies verdienen t...moesten ze maar niet zo lelijk zijn..
Oh yes i did!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')