Ja kán maar het is beter om eerst Nightlife te doen en dan pas Gaan het Maken. Dan werkt je spel beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb Studentenleven en Gaan het maken. Maar Nightlife moetnog koment. Kan ik al wel Gaan het maken alvast installeren en later Nightlife installeren?
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tofquote:EA kondigt vandaag De Sims 2 Accessoires aan. De Sims 2 accessoires zijn aanvullende pakketten voor De Sims 2 die allerlei leuke objecten, decoraties en nieuwe kleding stijlen voor je Sims bevatten. De accessoire pakketten zullen iedere keer weer een ander thema hebben.
Het eerste accessoire pakket zal in april uitkomen en heet "De Sims 2 Familiepret - Accessoires"
Meer informatie over "De Sims 2 Familiepret - Accessoires" evenals screenshots en movies vindt je hier.
Dat ga ik cker kopen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Neequote:Op zondag 19 maart 2006 09:37 schreef izzypizzy het volgende:
Ales jullie t gekocht hebben kunnen jullie het dan niet op internet zetten om te downl??? Kan ik het gratis nemen hehehehehhehehehe![]()
Lijkt mij ook heel erg leuk. Ik gok dat de prijs rond de 14,95 zal liggen.. Misschien iets goedkoper.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Vragen die je hier niet mag stellen geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik wil via eDonkey the sims2 downloaden voor m'n pc.
Welke moet ik dan hebben. Er staat er zoveel op....;) En ik heb er weinig verstand van.
Ik zal een voorbeeld geven:
thesims2cd1.playdisk.rip.zip
Dan moet je hoogst waarschijnlijk een dat programma hebben om te un-zippen ofzo?
Veel vragen van een geliefde sims speler.
www.frs.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 13:34 schreef ymme het volgende:
Oh waar dan?
You're welcome.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef pkwarts het volgende:
Ymme, hier is niet de plek om op zoek te gaan naar illegale downloads. Ook gaan we je niet helpen hierbij, koop je spellen maar gewoon in de winkel, heb je ook geen problemen ermee. Hierbij dus een waarschuwing.
En bedankt voor de topicreports, maakt onze taak een stuk makkelijker
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Troel het volgende:
Sims is echt heerlijk, enige nadeel is dat ik het bouwen leuker vindt, maar dat alle huizen die ik bouw veeeeeel te duur zijn enzo
Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel tofferquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
En ik gebruik geen cheats dus mn sims moeten er écht voor werken.![]()
zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Waarom tijd verspillen aan huizen bouwen?? Sims laten leven is veel toffer![]()
marv liefje...je weet toch dat ik maar aan het dollen benquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Marvellous het volgende:
[..]
zoek jij nou maar een nieuwe "bron" om je simsspellen vandaan te halen![]()
We zouden t tog saampjes kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Marvellous het volgende:
whahahaha erg geloofwaardig allemaal![]()
ennuh.. eigenlijk ben jij aan de beurt met die family fun aangezien ik die holiday expansion gekocht had![]()
Multi-split?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef vanillivi het volgende:
Ik vind het bouwen van huizen leuker dan het spelen met families. Ik heb zelfs een paar huizen geupload naar zo’n sims 2 site. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een multi-split-level huis. Het pakt alleen iets duurder uit dan gepland. Gelukkig heb ik veel rijke sims in mijn buurt wonen.
Maar ik moet toegeven dat ik het spelen zelf ook wel leuk vind. Ik ben altijd wel benieuwd wat voor genetisch uitdagende baby’s mijn sims uitpoepen![]()
En vooral met de optie ‘vrije wil’ aan willen die simmies nog wel eens grappige dingen doen.
Ja, hoe zal ik dit eens duidelijk uitleggen.quote:
Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef Troel het volgende:
Veel trapjes in huis dus.
Maar waarom een garage? Of is dat onderdeel van een uitbreiding ofzo?
Klinkt erg leuk. Misschien toch maar eens kijken naar de uitbreidingenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bij de uitbreiding Nachtleven kunnen je sims een auto aanschaffen waarmee ze naar hun werk en community lots kunnen gaan. In de bouwmodus bij deze uitbreiding zitten opties waarmee je een garage kunt maken met een elektrische garagedeur.
Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource sitequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Marvellous het volgende:
hey vanillivi , heb je geen simpage op sims2.com?? kben wel benieuwd naar je huizen![]()
Wauw zeg... dat zijn mooie huizenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Hier de link naar mijn profiel op thesimsresource site
http://www.thesimsresource.com/profiles/view.php?mid=1032229
Ik heb 5 huizen geupload en heb net even twee plaatjes toegevoegd aan mijn profiel van die multi-split-level woning.
Leuk om te horen dat je mijn huisjes mooi vindt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wauw zeg... dat zijn mooie huizen![]()
Hoe lang doe je ongeveer over 1 huis??
Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:50 schreef Danaa het volgende:
http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Vanillivi? Kunnen wij deze huizen ook downloaden?
Ik heb universiteit en nachtleven, dus dat is geen probleem!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Een bepaald percentage van het aanbod op deze site is gratis en elke donderdag rouleren ze het aanbod. Op dit moment zit geen van mijn huizen in de gratis sectie en zijn ze alleen maar te downloaden door betalende leden.
Maar ik heb ze even voor jou, en andere geïnteresseerden, geupload naar http://rapidshare.de/file(...)_Street_1-5.rar.html![]()
Even op Free klikken, 20 seconden wachten en je kunt ze downloaden.
In deze rar-file zitten de eerste 5 huizen die ik geupload heb naar http://www.thesimsresource.com/downloads/cmid_1032229/sims2/lots
Hier kan je plaatjes en meer info vinden over de huizen. Let wel even op, voor de eerste vier huizen heb je de uitbreiding university nodig en voor het vijfde huis university en nightlife.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |