Ja kán maar het is beter om eerst Nightlife te doen en dan pas Gaan het Maken. Dan werkt je spel beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb Studentenleven en Gaan het maken. Maar Nightlife moetnog koment. Kan ik al wel Gaan het maken alvast installeren en later Nightlife installeren?
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tofquote:EA kondigt vandaag De Sims 2 Accessoires aan. De Sims 2 accessoires zijn aanvullende pakketten voor De Sims 2 die allerlei leuke objecten, decoraties en nieuwe kleding stijlen voor je Sims bevatten. De accessoire pakketten zullen iedere keer weer een ander thema hebben.
Het eerste accessoire pakket zal in april uitkomen en heet "De Sims 2 Familiepret - Accessoires"
Meer informatie over "De Sims 2 Familiepret - Accessoires" evenals screenshots en movies vindt je hier.
Dat ga ik cker kopen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Neequote:Op zondag 19 maart 2006 09:37 schreef izzypizzy het volgende:
Ales jullie t gekocht hebben kunnen jullie het dan niet op internet zetten om te downl??? Kan ik het gratis nemen hehehehehhehehehe![]()
Lijkt mij ook heel erg leuk. Ik gok dat de prijs rond de 14,95 zal liggen.. Misschien iets goedkoper.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De accessoires-pakketten bevatten gewoon een hoop items en zijn veel goedkoper dan de uitbreidingspakketten. Lijkt me verder wel tof.
Vragen die je hier niet mag stellen geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik wil via eDonkey the sims2 downloaden voor m'n pc.
Welke moet ik dan hebben. Er staat er zoveel op....;) En ik heb er weinig verstand van.
Ik zal een voorbeeld geven:
thesims2cd1.playdisk.rip.zip
Dan moet je hoogst waarschijnlijk een dat programma hebben om te un-zippen ofzo?
Veel vragen van een geliefde sims speler.
www.frs.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 13:34 schreef ymme het volgende:
Oh waar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |