General informationquote:570 hp, a maximum torque of 664 lb-ft, available from only 1900 rpm, just 4.6 seconds for the acceleration from 0 – 60 mph and an electronically limited top speed of 192 mph: Those are the cornerstones of the new Mercedes CL 600 with 12-cylinder bi-turbo engine and BRABUS T 12 engine tuning. BRABUS turns the top-of-the-line S-Class into one of the world's fastest sedans.
The BRABUS T 12 performance kit, which is also available for the new S 600, was developed in an extensive process, which included tests on the stationary test bench
as well as numerous test drives. Newly programmed engine electronics, an increased boost pressure and the installation of a BRABUS stainless-steel high-performance brake system with metal catalysts resulted in a pronounced performance increase. Instead of normally 500 hp the 5.5-liter engine with BRABUS T 12 engine tuning delivers 570 hp. Simultaneously maximum torque grows from 590 lb-ft to 664 lb-ft. This enormous torque is available from just 1900 rpm. Performance of the luxury sedan with BRABUS T12 tuning reflects this increase in power. The tuned S-Class accelerates in just 4.6 seconds from 0 – 60 mph, top speed is electronically limited to 192 mph.
To keep this enormous performance safely in check at all times the new S 600 too can be fitted with the BRABUS high-performance brake system. It features 375 x 36 mm perforated and vented disks as well as 12-piston fixed calipers in front, and six-piston fixed calipers and 355 x 28 mm disks on the rear axle, and was developed specifically for the large Mercedes models.
Ik eerstquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft er iemand nog een goede vriendin waar ik deze unit even van kan lenen?
quote:De Brabus S V12 mist weliswaar de tijdloze charme van z'n bloedmooie nichtje de 190D, maar is toch zeker een automotieve bewonderenswaardigheid te noemen.
Ik zou zo bij een autoblad kunnen toch?quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou zo bij een autoblad kunnen toch?
quote:Een prachtig stukje autotechniek
Ik moet er zelf ook nog om lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut!
Moet ook iedere keer als ik een 190D zie rijden denken aan je geweldige quote!
[..]
Beter dan een geil erotisch-getint sms'je bedoeld voor je vriendin naar een maat sturenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef hermandeperman het volgende:
Stuur ik net een "verjaardags-smsje" naar de verkeerde![]()
![]()
![]()
.
Ervaring?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beter dan een geil erotisch-getint sms'je bedoeld voor je vriendin naar een maat sturen
Vooral als je vriendin een week later hetzelfde doet, maar dan naar dr gitaarleraarquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lijkt me zo vervelend![]()
WTFquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral als je vriendin een week later hetzelfde doet, maar dan naar dr gitaarleraar
Mogen we wel ff doorwerkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef hermandeperman het volgende:
Zullen we deze SC even volblaffen vannacht?
Hebben we een Me:rc SC vol met alleen maar 190D FBG!
Zal ik mn foute shit ook maar ff opentrekken dan/quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:13 schreef hermandeperman het volgende:
Computer van huisgenoot leasen staat ook altijd garant voor mooie muzakjes luisteren.
STARRING: MILK INC.
Kom maar op danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zal ik mn foute shit ook maar ff opentrekken dan/
Gaan we een wedstrijdje doen?quote:
Masters of Hardcore - Die bass moet je niet horen maar voelen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
Lady Dana - Pavo Hardstyle
Die is dan ook wel weer echt geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Masters of Hardcore - Die bass moet je niet horen maar voelen!
Post me 't schompesquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Sjoewe het volgende:
Moet je wel een beetje doorposten met je kadaver
Hier, ik mag toch gvd wel ff een shaggie draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef hermandeperman het volgende:
HE!?
Koop gewoon peukenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier, ik mag toch gvd wel ff een shaggie draaien
Dat kost duur manquote:
Jep je zit +20.000quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil trouwens morgen mijn postcount niet zien.
Dat was de avond dip van casemaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:33 schreef hermandeperman het volgende:
Met die internetconnectie van jou redden we het natuurlijk nooit voor zondag.
Goeie servicequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn eh, die IJsselsteinse maatschappijen.
Je kunt niet EN een IJsselsteinse maatschappij hebben EN dan ook nog verwachten dat het een goed bedrijf is natuurlijk ehquote:
Dat blijkt maar weer eens, tja dat UPC of Wanadon'tquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt niet EN een IJsselsteinse maatschappij hebben EN dan ook nog verwachten dat het een goed bedrijf is natuurlijk eh.
Wanadoooooo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens, tja dat UPC of Wanadon't
Dan is de keuze snel gemaakt
Wel de kabel variant hequote:
32 euro gedeeld door 2quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef hermandeperman het volgende:
Betaal je nu dan in totaal?
Ik zie al licht aan het eind van de tunnelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef hermandeperman het volgende:
is hij al vol?
Een LEDje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie al licht aan het eind van de tunnel
Mja dan moeten we 10 euro erbij tellen voor een telefoon aansluitingquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je best een mooie ADSL aansluiting voor hebben hoor tegenwoordig.
Een neger op een baal SOSquote:
Dan kun je idd dus nog 2 tientjes besteden aan ADSLquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan moeten we 10 euro erbij tellen voor een telefoon aansluiting
Man je wilt niet weten hoeveel moeite deze aansluiting krijgen me al gekost heeft...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je idd dus nog 2 tientjes besteden aan ADSL
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man je wilt niet weten hoeveel moeite deze aansluiting krijgen me al gekost heeft...
Hij rolt over de grond lachend iddquote:
Ik ben niet de hoofdbewoner, maar de stichting die het aan me verhuurt. Dat snappen ze niet bij de administratie van casema, moest ik allemaal ingewikkelde conracten opstellen waarun de SSH mij weer machtigd om in hun naam een abo af te sluiten.quote:
Hij zal wel gelijk hebbenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben niet de hoofdbewoner, maar de stichting die het aan me verhuurt. Dat snappen ze niet bij de administratie van casema, moest ik allemaal ingewikkelde conracten opstellen waarun de SSH mij weer machtigd om in hun naam een abo af te sluiten.
Naja heeft me weken gekost, en ik vind het voorals nog prima, tot vanavond is het een paar maanden niet gebeurd. Het gaat snel zat en heeft zelden storingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Wat een bullshit, volgens mij is dat niet zo klote bij ADSL nl.
Ik ben niet hoofdbewoner, maar heb wel ADSL op mijn naam.
Je was zo traagquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat vanzelf eh.
Maar vanwaar die heldere opmerking?
Je hebt een muis met een f5 knopquote:
Die doet het prima, is even lastig de eerste keer enzo, maar nu, PARIMA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja heeft me weken gekost, en ik vind het voorals nog prima, tot vanavond is het een paar maanden niet gebeurd. Het gaat snel zat en heeft zelden storingen.
Ik bedoel die livebox van jou hee.....
Echt ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:47 schreef Sjoewe het volgende:
Wel een prachtig gezicht al die 190Ds zo bij elkaar
Tering, zit ik met m'n 2 mbitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die doet het prima, is even lastig de eerste keer enzo, maar nu, PARIMA!
Binnenkort 20MBit!
De vuile nepgangsterquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt eh!
Jammer dat Hugo waarschijnlijk weer in slaap gevallen is met zijn laptop nog op zijn schoot.
kenkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor in totaal incl KPN 32 euro!
Patserquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zeg man.
Mij ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef Sjoewe het volgende:
Naja ik gebruik het toch 80 procent voor internet en dat restje dat ik nog dingen download zal het mo wordt wezen of het een minuut of 10 sec duurt
Dat is wel weer prima danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Maar het is gewoon goedkoper dan mijn vorige ADSL-Lite abbo van 1.6MBit.
JA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Zit je me nu van Peuraccen te beschuldigen?
Wel dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA!
Zitten we nou goddomme nog niet op pagina 3?
Welquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA!
Zitten we nou goddomme nog niet op pagina 3?
Als ik nog bier had toostte ik er opquote:
Had je 2 halve liters Hollandia gehaald dan ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik nog bier had toostte ik er op
Altijd hetzelfde gezeikquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef Sjoewe het volgende:
En we hebben een GMTA'tje te pakken
Je bent een 1337 Ninja gekkehuis!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef Sjoewe het volgende:
Man wat is er met dat cute in m'n fotoboek in godsnaam
Ik ben niet cute, ik ben stoer!
Nee man, ik had het gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je 2 halve liters Hollandia gehaald dan ofzo?![]()
Wil je er 1 van mij?
Ik heb wel genoeg vocht binnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef hermandeperman het volgende:
Zit je nu weer aan dat hippievocht dan?
Geen Hollandia dusquote:
Is je huisgenoot niet thuis?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
En er staat nog cola in de koelkast maar dat is echt te ver lopen nu
Ik zit me hier helemaal de tyfus te stomen manquote:
Die ligt al een tijdje horizonteauxquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is je huisgenoot niet thuis?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit me hier helemaal de tyfus te stomen man
T was een beugelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je dan verder ook alles mee gezegd.
Wakker bellen en cola laten bezorgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje horizonteaux
Ik had laatst een grijze rochelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Morgen raar gevoel in je keel zeker?![]()
Lopen krengquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wakker bellen en cola laten bezorgen.
quote:
Neuhquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze rochel
Is dat erg?
Maat van me die 'm in z'n tas gestopt had op z'n werk, maar 'm niet hoefdequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een gulle gever met smaak!
Maar van wie krijg je in godsnaam 1 flesje bier?.
Lag je weer op straat?![]()
Zegt onze überhippiequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
Z'n vriendin had ook weer een alle onaardigst hippie outfitje aan vandaag
Dat zou pas mooi zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh.
Zolang je nog geen peuken schijt is alles best
Man ik drink alleen theequote:
OMGquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maat van me die 'm in z'n tas gestopt had op z'n werk, maar 'm niet hoefde
Toch de kat maar eens africhtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mankeert toch niets aan je poten?
Tjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG.
De manke helpt de blinde.
Maar ja, hoe kom je dan aan die eerste peuk incl koffie om er meer te produceren aan het begin van de dag?quote:
Bij hoge uitzondering, en alleen als ze van Hugo zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je draagt gekregen poncho's.
Dan pas je er tenminste op zeker 3 keer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering, en alleen als ze van Hugo zijn
Tja een petrum-mobil bestaat niet he... Af en toe zal je toch een investering moeten doen om de machine aan de praat te houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ja, hoe kom je dan aan die eerste peuk incl koffie om er meer te produceren aan het begin van de dag?![]()
Kip-ei verhaal enzo.
Gezelligquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan pas je er tenminste op zeker 3 keer in.
DJ Krush -Only the strong survivequote:
Je hebt echt nooit opgelet bij natuurkunde ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja een petrum-mobil bestaat niet he... Af en toe zal je toch een investering moeten doen om de machine aan de praat te houden
2 op mn raportquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt echt nooit opgelet bij natuurkunde eh.
Poncho meet houden ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had helemaal een mooie foto geweest, wij met z'n 3en in dat apparaat.
Idd, normaal moet ik altijd 2 minuten wachten als jij 3 woorden typt op MSNquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef Sjoewe het volgende:
Tering ik wist helegaar niet dat ik zo snel kon typen
Hatebreed - I will be hearedquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bill Medley and Jennifer Warnes - I had the time of my life
Strak plan!quote:
Whehe, als je wilt lachen moet je mij een natuurkundige/scheikundige som voorleggenquote:
Ik zeg 26 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Strak plan!
Wanneer gaan we nu eens een Sjoewe-zuip-meet houden?
En dan geheel in jouw stijl Hollandia of Thee drinken![]()
Goed nummerquote:
Na het I, U, R akkefietje ga ik geeneens moeite meer doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, als je wilt lachen moet je mij een natuurkundige/scheikundige som voorleggen
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Na het I, U, R akkefietje ga ik geeneens moeite meer doen![]()
Wanneer wel dan eind november?quote:
ALS MIJN TOETSENBORD NOU NIET INEENS RAAR GAAT DOEN MET INSTELLINGEN ZODAT DEquote:
NEEEE!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ALS MIJN TOETSENBORD NOU NIET INEENS RAAR GAAT DOEN MET INSTELLINGEN ZODAT DESMILEY NU WORDT±`'
Ik ga liever zelf doodquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef Sjoewe het volgende:
Je mag ook 19 november op mn bithday bash komen als je het denkt uit te houden tussen al mn vrienden
Doen we dat toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die 25e zou wel kunnen opzich, heb ik gewoon net als deze week 3 feesten achter elkaar![]()
je zou ze best mogen denk ikquote:
Er is nog een leven naast FOK! eh, dat weet je of niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga trouwens we de dagstaten uitprinten en inlijsten morgen
Kut, nou moeten we overnieuw beginnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Beach het volgende:
ik heb ng nooit eerer gepost maarmbehoort diem atuo in de ts tof te zijn?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Beach het volgende:
ik heb ng nooit eerer gepost maarmbehoort diem atuo in de ts tof te zijn?![]()
Opzich kan ik mij daar ook wel in vinden jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Sjoewe het volgende:
Allemaal liefhebbers van de harde grap
Idd...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:07 schreef Sjoewe het volgende:
De magische keten is doorbroken, nu zullen we nooit de geest van de 190D kunnen oproepen
De nieuwe mensen of je vriendenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik nieuwe mensen aan mn oude vrienden voorstel schrikken ze altijd
Goddomme, dan moeten we in 10 minuten gedurende de zonsversuistering een hele SC vullenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd...
Nu is het wachten tot 2048 tot we weer zo´n kans krijgen![]()
Nu hebben we al moeite zatquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goddomme, dan moeten we in 10 minuten gedurende de zonsversuistering een hele SC vullen
Nieuwe mensen. Onze humor is gewoon erg grofquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De nieuwe mensen of je vrienden![]()
Dat wordt veel trainen danquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu hebben we al moeite zat![]()
Ik ben opzich best wel wat gewendquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nieuwe mensen. Onze humor is gewoon erg grof
Ik voelde me gelijk thuis in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben opzich best wel wat gewend.
eitsmva ne en 50 cent ens stapen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben opzich best wel wat gewend.
Leer nederlandsquote:
Bij mij thuis bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik voelde me gelijk thuis in Rotterdam
Dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij thuis bedoel je?
In die bende en met een half-dode huisgenoot?
HEJ!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker iedereen en elkaar een beetje afzeiken al dan niet met behulp van ziektes, verwijzingen naar je moeder en dergelijke
Dat is de blauwdruk voor een avond lolquote:
TOpsport ditquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat opzich niet verkeerd Coby!
Bij ons ook jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is de blauwdruk voor een avond lol
In dit topic jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, je hebt nu al pas 141 posts geplaatst hoor
Fijn ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
Fok is ook wel lekker soepel met onze gangbang
Een weekje centerparks om bij te komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We moeten een award krijgen.
Wel beter dan dat stugge gedoequote:
Tja als je niet schiet ken je niet scoren hehquote:
Mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je minstens 300 halen wil je op 1 komen![]()
Heb dat ooit 1x gestaan meen ik![]()
Incl bier en peukenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een weekje centerparks om bij te komen
En een geile snol om het te halenquote:
Hoor ik nu iets voetballerigs uit jouw toetenbord komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja als je niet schiet ken je niet scoren heh
De vaseline kan in de kast blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Scheelt een partij pieken aan glijmiddel man
Dat was ik niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoor ik nu iets voetballerigs uit jouw toetenbord komen?
Hoop ik ook voor je jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ze morgen m'n wallen een beetje weg-gepoetst krijgen
Tuurlijk nietquote:
Geen idee,maa de wekker zal om een uurtje of 11.00 wel af moeten gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je ja![]()
Hoe laat moet je op dan?
Dealquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich geen verkeerd plan!
25 november?![]()
Glibber de dag doorquote:
JE zat even in het nauw ehquote:
Dus rond een uur of 13 eruit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen idee,maa de wekker zal om een uurtje of 11.00 wel af moeten gaan
Was het maar zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus rond een uur of 13 eruit?![]()
Centerparks Ondiep welquote:
Is weer eens wat anders dan hugo's alles verslindende zwarte gat ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja
Kan ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Centerparks Oud Charlois moet ook lukken denk je?
ALLES GAAT ERIN GEKquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan hugo's alles verslindende zwarte gat eh
MAar dan mis je natuurlijk wel alle 190D's hier in de buurtquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Centerparks Oud Charlois moet ook lukken denk je?
zonder moeitequote:
Nee hier staan er geen wil je zeggen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MAar dan mis je natuurlijk wel alle 190D's hier in de buurt
Dire Straits Livequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:24 schreef Sjoewe het volgende:
Led Zeppelin platen dan ?
Ik heb wel BiA van Dire straightsquote:
Ook niet verkeerdquote:
Te zielig jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef Sjoewe het volgende:
We zitten gewoon al bijna 2 uur te posten
Tering triestquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef hermandeperman het volgende:
Ben ik buiten PTA, kom je dit tegen.
kotsen
Kan nog niet eens zuipen ook die knakker.
Absoluut!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef Sjoewe het volgende:
Maar we hebben een reputatie hoog te houden eh
Donder op ik heb deze al gemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
Jij?
En dan tukken als een gekquote:
Ik zie Alexxxxxxxxxxxx er wel voor aan hoorquote:
Agreequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZOZO!
de volgende MOET gewoon een 190D worden
Niet slecht binnen een minuut, pissen de kat eten geven en de lichten uit beneden ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZOZO!
de volgende MOET gewoon een 190D worden
Echt te zieligquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie Alexxxxxxxxxxxx er wel voor aan hoor
Ga jij eens terug naar je grotquote:
Idd best netjes jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet slecht binnen een minuut, pissen de kat eten geven en de lichten uit beneden eh
190D met 665 kilo sos in de aanhanger?quote:
Ik heb alles voor je overquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
190D met 665 kilo sos in de aanhanger?
Is wel dicht bij de waarheid iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |