Dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij thuis bedoel je?
In die bende en met een half-dode huisgenoot?
HEJ!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker iedereen en elkaar een beetje afzeiken al dan niet met behulp van ziektes, verwijzingen naar je moeder en dergelijke
Dat is de blauwdruk voor een avond lolquote:
TOpsport ditquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat opzich niet verkeerd Coby!
Bij ons ook jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is de blauwdruk voor een avond lol
In dit topic jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, je hebt nu al pas 141 posts geplaatst hoor
Fijn ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
Fok is ook wel lekker soepel met onze gangbang
Een weekje centerparks om bij te komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We moeten een award krijgen.
Wel beter dan dat stugge gedoequote:
Tja als je niet schiet ken je niet scoren hehquote:
Mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je minstens 300 halen wil je op 1 komen![]()
Heb dat ooit 1x gestaan meen ik![]()
Incl bier en peukenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een weekje centerparks om bij te komen
En een geile snol om het te halenquote:
Hoor ik nu iets voetballerigs uit jouw toetenbord komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja als je niet schiet ken je niet scoren heh
De vaseline kan in de kast blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Scheelt een partij pieken aan glijmiddel man
Dat was ik niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoor ik nu iets voetballerigs uit jouw toetenbord komen?
Hoop ik ook voor je jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ze morgen m'n wallen een beetje weg-gepoetst krijgen
Tuurlijk nietquote:
Geen idee,maa de wekker zal om een uurtje of 11.00 wel af moeten gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je ja![]()
Hoe laat moet je op dan?
Dealquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich geen verkeerd plan!
25 november?![]()
Glibber de dag doorquote:
JE zat even in het nauw ehquote:
Dus rond een uur of 13 eruit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen idee,maa de wekker zal om een uurtje of 11.00 wel af moeten gaan
Was het maar zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus rond een uur of 13 eruit?![]()
Centerparks Ondiep welquote:
Is weer eens wat anders dan hugo's alles verslindende zwarte gat ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |