2 op mn raportquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt echt nooit opgelet bij natuurkunde eh.
Poncho meet houden ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had helemaal een mooie foto geweest, wij met z'n 3en in dat apparaat.
Idd, normaal moet ik altijd 2 minuten wachten als jij 3 woorden typt op MSNquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef Sjoewe het volgende:
Tering ik wist helegaar niet dat ik zo snel kon typen
Hatebreed - I will be hearedquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bill Medley and Jennifer Warnes - I had the time of my life
Strak plan!quote:
Whehe, als je wilt lachen moet je mij een natuurkundige/scheikundige som voorleggenquote:
Ik zeg 26 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Strak plan!
Wanneer gaan we nu eens een Sjoewe-zuip-meet houden?
En dan geheel in jouw stijl Hollandia of Thee drinken![]()
Goed nummerquote:
Na het I, U, R akkefietje ga ik geeneens moeite meer doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, als je wilt lachen moet je mij een natuurkundige/scheikundige som voorleggen
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Na het I, U, R akkefietje ga ik geeneens moeite meer doen![]()
Wanneer wel dan eind november?quote:
ALS MIJN TOETSENBORD NOU NIET INEENS RAAR GAAT DOEN MET INSTELLINGEN ZODAT DEquote:
NEEEE!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ALS MIJN TOETSENBORD NOU NIET INEENS RAAR GAAT DOEN MET INSTELLINGEN ZODAT DESMILEY NU WORDT±`'
Ik ga liever zelf doodquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef Sjoewe het volgende:
Je mag ook 19 november op mn bithday bash komen als je het denkt uit te houden tussen al mn vrienden
Doen we dat toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die 25e zou wel kunnen opzich, heb ik gewoon net als deze week 3 feesten achter elkaar![]()
je zou ze best mogen denk ikquote:
Er is nog een leven naast FOK! eh, dat weet je of niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga trouwens we de dagstaten uitprinten en inlijsten morgen
Kut, nou moeten we overnieuw beginnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Beach het volgende:
ik heb ng nooit eerer gepost maarmbehoort diem atuo in de ts tof te zijn?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Beach het volgende:
ik heb ng nooit eerer gepost maarmbehoort diem atuo in de ts tof te zijn?![]()
Opzich kan ik mij daar ook wel in vinden jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Sjoewe het volgende:
Allemaal liefhebbers van de harde grap
Idd...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:07 schreef Sjoewe het volgende:
De magische keten is doorbroken, nu zullen we nooit de geest van de 190D kunnen oproepen
De nieuwe mensen of je vriendenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik nieuwe mensen aan mn oude vrienden voorstel schrikken ze altijd
Goddomme, dan moeten we in 10 minuten gedurende de zonsversuistering een hele SC vullenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd...
Nu is het wachten tot 2048 tot we weer zo´n kans krijgen![]()
Nu hebben we al moeite zatquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goddomme, dan moeten we in 10 minuten gedurende de zonsversuistering een hele SC vullen
Nieuwe mensen. Onze humor is gewoon erg grofquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De nieuwe mensen of je vrienden![]()
Dat wordt veel trainen danquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu hebben we al moeite zat![]()
Ik ben opzich best wel wat gewendquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nieuwe mensen. Onze humor is gewoon erg grof
Ik voelde me gelijk thuis in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben opzich best wel wat gewend.
eitsmva ne en 50 cent ens stapen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben opzich best wel wat gewend.
Leer nederlandsquote:
Bij mij thuis bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik voelde me gelijk thuis in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |