JA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Zit je me nu van Peuraccen te beschuldigen?
Wel dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA!
Zitten we nou goddomme nog niet op pagina 3?
Welquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA!
Zitten we nou goddomme nog niet op pagina 3?
Als ik nog bier had toostte ik er opquote:
Had je 2 halve liters Hollandia gehaald dan ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik nog bier had toostte ik er op
Altijd hetzelfde gezeikquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef Sjoewe het volgende:
En we hebben een GMTA'tje te pakken
Je bent een 1337 Ninja gekkehuis!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef Sjoewe het volgende:
Man wat is er met dat cute in m'n fotoboek in godsnaam
Ik ben niet cute, ik ben stoer!
Nee man, ik had het gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je 2 halve liters Hollandia gehaald dan ofzo?![]()
Wil je er 1 van mij?
Ik heb wel genoeg vocht binnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef hermandeperman het volgende:
Zit je nu weer aan dat hippievocht dan?
Geen Hollandia dusquote:
Is je huisgenoot niet thuis?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
En er staat nog cola in de koelkast maar dat is echt te ver lopen nu
Ik zit me hier helemaal de tyfus te stomen manquote:
Die ligt al een tijdje horizonteauxquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is je huisgenoot niet thuis?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit me hier helemaal de tyfus te stomen man
T was een beugelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je dan verder ook alles mee gezegd.
Wakker bellen en cola laten bezorgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje horizonteaux
Ik had laatst een grijze rochelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Morgen raar gevoel in je keel zeker?![]()
Lopen krengquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wakker bellen en cola laten bezorgen.
quote:
Neuhquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze rochel
Is dat erg?
Maat van me die 'm in z'n tas gestopt had op z'n werk, maar 'm niet hoefdequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een gulle gever met smaak!
Maar van wie krijg je in godsnaam 1 flesje bier?.
Lag je weer op straat?![]()
Zegt onze überhippiequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
Z'n vriendin had ook weer een alle onaardigst hippie outfitje aan vandaag
Dat zou pas mooi zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh.
Zolang je nog geen peuken schijt is alles best
Man ik drink alleen theequote:
OMGquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maat van me die 'm in z'n tas gestopt had op z'n werk, maar 'm niet hoefde
Toch de kat maar eens africhtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mankeert toch niets aan je poten?
Tjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG.
De manke helpt de blinde.
Maar ja, hoe kom je dan aan die eerste peuk incl koffie om er meer te produceren aan het begin van de dag?quote:
Bij hoge uitzondering, en alleen als ze van Hugo zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je draagt gekregen poncho's.
Dan pas je er tenminste op zeker 3 keer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering, en alleen als ze van Hugo zijn
Tja een petrum-mobil bestaat niet he... Af en toe zal je toch een investering moeten doen om de machine aan de praat te houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ja, hoe kom je dan aan die eerste peuk incl koffie om er meer te produceren aan het begin van de dag?![]()
Kip-ei verhaal enzo.
Gezelligquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan pas je er tenminste op zeker 3 keer in.
DJ Krush -Only the strong survivequote:
Je hebt echt nooit opgelet bij natuurkunde ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja een petrum-mobil bestaat niet he... Af en toe zal je toch een investering moeten doen om de machine aan de praat te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |