Dat was de avond dip van casemaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:33 schreef hermandeperman het volgende:
Met die internetconnectie van jou redden we het natuurlijk nooit voor zondag.
Goeie servicequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn eh, die IJsselsteinse maatschappijen.
Je kunt niet EN een IJsselsteinse maatschappij hebben EN dan ook nog verwachten dat het een goed bedrijf is natuurlijk ehquote:
Dat blijkt maar weer eens, tja dat UPC of Wanadon'tquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt niet EN een IJsselsteinse maatschappij hebben EN dan ook nog verwachten dat het een goed bedrijf is natuurlijk eh.
Wanadoooooo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens, tja dat UPC of Wanadon't
Dan is de keuze snel gemaakt
Wel de kabel variant hequote:
32 euro gedeeld door 2quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef hermandeperman het volgende:
Betaal je nu dan in totaal?
Ik zie al licht aan het eind van de tunnelquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef hermandeperman het volgende:
is hij al vol?
Een LEDje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie al licht aan het eind van de tunnel
Mja dan moeten we 10 euro erbij tellen voor een telefoon aansluitingquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je best een mooie ADSL aansluiting voor hebben hoor tegenwoordig.
Een neger op een baal SOSquote:
Dan kun je idd dus nog 2 tientjes besteden aan ADSLquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan moeten we 10 euro erbij tellen voor een telefoon aansluiting
Man je wilt niet weten hoeveel moeite deze aansluiting krijgen me al gekost heeft...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je idd dus nog 2 tientjes besteden aan ADSL
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man je wilt niet weten hoeveel moeite deze aansluiting krijgen me al gekost heeft...
Hij rolt over de grond lachend iddquote:
Ik ben niet de hoofdbewoner, maar de stichting die het aan me verhuurt. Dat snappen ze niet bij de administratie van casema, moest ik allemaal ingewikkelde conracten opstellen waarun de SSH mij weer machtigd om in hun naam een abo af te sluiten.quote:
Hij zal wel gelijk hebbenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben niet de hoofdbewoner, maar de stichting die het aan me verhuurt. Dat snappen ze niet bij de administratie van casema, moest ik allemaal ingewikkelde conracten opstellen waarun de SSH mij weer machtigd om in hun naam een abo af te sluiten.
Naja heeft me weken gekost, en ik vind het voorals nog prima, tot vanavond is het een paar maanden niet gebeurd. Het gaat snel zat en heeft zelden storingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Wat een bullshit, volgens mij is dat niet zo klote bij ADSL nl.
Ik ben niet hoofdbewoner, maar heb wel ADSL op mijn naam.
Je was zo traagquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat vanzelf eh.
Maar vanwaar die heldere opmerking?
Je hebt een muis met een f5 knopquote:
Die doet het prima, is even lastig de eerste keer enzo, maar nu, PARIMA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja heeft me weken gekost, en ik vind het voorals nog prima, tot vanavond is het een paar maanden niet gebeurd. Het gaat snel zat en heeft zelden storingen.
Ik bedoel die livebox van jou hee.....
Echt ehquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:47 schreef Sjoewe het volgende:
Wel een prachtig gezicht al die 190Ds zo bij elkaar
Tering, zit ik met m'n 2 mbitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die doet het prima, is even lastig de eerste keer enzo, maar nu, PARIMA!
Binnenkort 20MBit!
De vuile nepgangsterquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt eh!
Jammer dat Hugo waarschijnlijk weer in slaap gevallen is met zijn laptop nog op zijn schoot.
kenkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor in totaal incl KPN 32 euro!
Patserquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zeg man.
Mij ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef Sjoewe het volgende:
Naja ik gebruik het toch 80 procent voor internet en dat restje dat ik nog dingen download zal het mo wordt wezen of het een minuut of 10 sec duurt
Dat is wel weer prima danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Maar het is gewoon goedkoper dan mijn vorige ADSL-Lite abbo van 1.6MBit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |