General informationquote:570 hp, a maximum torque of 664 lb-ft, available from only 1900 rpm, just 4.6 seconds for the acceleration from 0 – 60 mph and an electronically limited top speed of 192 mph: Those are the cornerstones of the new Mercedes CL 600 with 12-cylinder bi-turbo engine and BRABUS T 12 engine tuning. BRABUS turns the top-of-the-line S-Class into one of the world's fastest sedans.
The BRABUS T 12 performance kit, which is also available for the new S 600, was developed in an extensive process, which included tests on the stationary test bench
as well as numerous test drives. Newly programmed engine electronics, an increased boost pressure and the installation of a BRABUS stainless-steel high-performance brake system with metal catalysts resulted in a pronounced performance increase. Instead of normally 500 hp the 5.5-liter engine with BRABUS T 12 engine tuning delivers 570 hp. Simultaneously maximum torque grows from 590 lb-ft to 664 lb-ft. This enormous torque is available from just 1900 rpm. Performance of the luxury sedan with BRABUS T12 tuning reflects this increase in power. The tuned S-Class accelerates in just 4.6 seconds from 0 – 60 mph, top speed is electronically limited to 192 mph.
To keep this enormous performance safely in check at all times the new S 600 too can be fitted with the BRABUS high-performance brake system. It features 375 x 36 mm perforated and vented disks as well as 12-piston fixed calipers in front, and six-piston fixed calipers and 355 x 28 mm disks on the rear axle, and was developed specifically for the large Mercedes models.
Ik eerstquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft er iemand nog een goede vriendin waar ik deze unit even van kan lenen?
quote:De Brabus S V12 mist weliswaar de tijdloze charme van z'n bloedmooie nichtje de 190D, maar is toch zeker een automotieve bewonderenswaardigheid te noemen.
Ik zou zo bij een autoblad kunnen toch?quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou zo bij een autoblad kunnen toch?
quote:Een prachtig stukje autotechniek
Ik moet er zelf ook nog om lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut!
Moet ook iedere keer als ik een 190D zie rijden denken aan je geweldige quote!
[..]
Beter dan een geil erotisch-getint sms'je bedoeld voor je vriendin naar een maat sturenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef hermandeperman het volgende:
Stuur ik net een "verjaardags-smsje" naar de verkeerde![]()
![]()
![]()
.
Ervaring?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beter dan een geil erotisch-getint sms'je bedoeld voor je vriendin naar een maat sturen
Vooral als je vriendin een week later hetzelfde doet, maar dan naar dr gitaarleraarquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lijkt me zo vervelend![]()
WTFquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral als je vriendin een week later hetzelfde doet, maar dan naar dr gitaarleraar
Mogen we wel ff doorwerkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef hermandeperman het volgende:
Zullen we deze SC even volblaffen vannacht?
Hebben we een Me:rc SC vol met alleen maar 190D FBG!
Zal ik mn foute shit ook maar ff opentrekken dan/quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:13 schreef hermandeperman het volgende:
Computer van huisgenoot leasen staat ook altijd garant voor mooie muzakjes luisteren.
STARRING: MILK INC.
Kom maar op danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zal ik mn foute shit ook maar ff opentrekken dan/
Gaan we een wedstrijdje doen?quote:
Masters of Hardcore - Die bass moet je niet horen maar voelen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
Lady Dana - Pavo Hardstyle
Die is dan ook wel weer echt geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Masters of Hardcore - Die bass moet je niet horen maar voelen!
Post me 't schompesquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Sjoewe het volgende:
Moet je wel een beetje doorposten met je kadaver
Hier, ik mag toch gvd wel ff een shaggie draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef hermandeperman het volgende:
HE!?
Koop gewoon peukenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier, ik mag toch gvd wel ff een shaggie draaien
Dat kost duur manquote:
Jep je zit +20.000quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil trouwens morgen mijn postcount niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |