das juist leuker!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet alle nieuwe afleveringen nog kijken maar heb geen tijd tot zondag
Dan maar allemaal achter elkaar kijken
hehe, ik lees ze ook pas als ik hem zelf gezien heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja maar moet ik tot zondag wachten totdat ik al die commentaren van jullie snap
* BBQ-kip zielig is![]()
ik hoop niet heel lang!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
hehe ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Butters...
Hoe lang zou die in de kelder blijven liggen dit seizoen?
Ben ondertussen wel bezigquote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hehe, ik lees ze ook pas als ik hem zelf gezien heb.
wat doe je eigenlijk op fok als je geen tijd hebt tot zondag :S?
haha ja hij was echt meesterlijk opeens die laser zoquote:
jup, op cartman na dan natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 17:02 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik hoop niet heel lang!
Butters vind ik zowat het leukste aan de hele serie..
ze zijn dan ook het tegenovergestelde van elkaar. (butters vriendelijk, onderdanig, dun, blond en cartman asociaal,leidinggevend, dik etc)quote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartman is veruit het briljantste van de hele serie. En Butters is zo extreem lame dat het weer cool wordt
nah, daar was ik op dat moment allang achterquote:Op donderdag 3 november 2005 20:33 schreef slindenau het volgende:
Mrs. Garrison in die vuile kroeg...lol. Wanneer die foto zichtbaar wordt...ik lag dubbel
.
Dat het een ei was, natuurlijk. Maar het plaatje zelf...de uitstraling daarvan, lolquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, daar was ik op dat moment allang achter
Waarschijnlijk omdat Stan en Wendy het weer uit hebben gemaakt, maar Stan hooptte stiekem toch samen met Wendy te mogen werken. Maar nu zn beste vriend het meisje krijgt is ie jaloers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond hem wel leuk, de 2 voorgaande waren leuker maarja. Vooral met dat bruine ei moest ik wel lachen, alleen ik zag totaal de humor niet in van die Stan + Wendy verhaallijn. Buttbuddies
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef slindenau het volgende:
Waarschijnlijk omdat Stan en Wendy het weer uit hebben gemaakt.
Correctie, missis Garrisonquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?
Erg gave aflevering weer. Mr Garrison van zijn slechte kant is altijd leuk.
raisins, das nog eens een toffe afleveringquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?
Ik weet niet precies meer wanneer dat was...maar blijkbaar zit Stan er onbewust toch nog mee...dat hij een goede indruk wilde maken op Wendy.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Kipman het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik loop een beetje achterquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef slindenau het volgende:
Dat is alweer een oude aflevering hoor.
ja maar de grap van zeg maar, de disneyfilm achtige zangquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:04 schreef Steve.Porter het volgende:
mwah, hou niet zo van het zingen opzich
Ik vind dat zelf ook jammer dat er nogal veel wordt gezongen in South park the movie..quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:04 schreef Steve.Porter het volgende:
mwah, hou niet zo van het zingen opzich
ja inderdaad, vroeger was hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook jammer dat er nogal veel wordt gezongen in South park the movie..
Wat ik ook jammer vind is dat CHEF bijna niet meer voorkomt..
Lemmiwinksquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:40 schreef ArK het volgende:
Ik hoopte stilletjes dat Lemmiwinks zijn rentree zou maken in deze... Maar helaas
achja, een rat met vuur op zijn helm in je lichaam...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Steve.Porter het volgende:
haha die Lemmiwinks vond ik echt te sick voor woorden, werd er gewoon naar van op een bepaalde manier
Eensch.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zingen in de film is juist prachtig
kijk s naar een aflevering in seizoen 3.. mr. Hankeys Christmas Classics...quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Eensch.
De liedjes in de film zijn geniaal...maar de liedjes in de show zijn minder...tot nu toe dan.
kan ik me helemaal niet meer herinneren!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Steve.Porter het volgende:
haha die Lemmiwinks vond ik echt te sick voor woorden, werd er gewoon naar van op een bepaalde manier
Hmmm..quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Liquidist het volgende:
[..]
kijk s naar een aflevering in seizoen 3.. mr. Hankeys Christmas Classics...
geweldige liedjes in die afleveringAlleen maar liedjes zelfs.. je ligt helemaal dubbel
Ben benieuwd!quote:911 - Ginger Kids
Airdate: 2005-11-09
It's everyone's favorite four boys at the bus stop... or, wait, who's the red headed kid?
quote:Cartman suffers from a mysterious and sudden on-set of the disease, Gingervitus. Sick and tired of being ripped-on because he now has red hair, light skin and freckles, he rallies all ginger kids everywhere to fight against discrimination.
ging toch over die vrouw in florida of zo die heen en weer gesleurt werdquote:Op maandag 7 november 2005 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
dat weet je maar nooit. De beschrijving van Best Friends Forever verraadde ook niet dat het over Schiavo zou gaan bijvoorbeeld.
ik vond eric echt geweldig in die aflevering maar mijn favo is nog wel eric in passion of the jew echt geweldigquote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef DaCybrSrfr het volgende:
idd... alleen ging het toen natuurlijk met Kenny
2 keer maarquote:Op maandag 7 november 2005 11:10 schreef dragems het volgende:
ik heb echt alles 2x gezien en heb nu serie 1 t/m 4 op cd staan lol
The passion was inderdaad leuk, maar de stukken waarin Kyle en Stan hun geld terug gaan halen vind ik dan weer saai...daarom vind ik Cartman nog net iets vetter in AWESOME-O.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vond eric echt geweldig in die aflevering maar mijn favo is nog wel eric in passion of the jew echt geweldig
Lame... weak.... totally lame... NOT COOL!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef slindenau het volgende:
The passion was inderdaad leuk, maar de stukken waarin Kyle en Stan hun geld terug gaan halen vind ik dan weer saai...daarom vind ik Cartman nog net iets vetter in AWESOME-O.
Geweldig, dat belooft watquote:Cartman suffers from Gingervitus in an all-new episode of South Park premiering Wednesday, November 9 at 10:00P.M. on Comedy Central
In his classroom presentation, Cartman points to people with red hair, light skin and freckles as an inferior race in an all new episode of "South Park," entitled "Ginger Kids," premiering Wednesday, November 9 at 10:00 p.m. on Comedy Central. Cartman thinks differently when, one morning, he himself wakes up with an advanced case of Gingervitus! Unable to endure being ostracized for his looks, he rallies all Ginger Kids everywhere to fight discrimination.
preview
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Cartman is helemaal te gek in Asspen.
"When someone's sleeping you can take a glass of warm water... and you put their hand in it... And then you pee on them."
Klopt idd... dat is in dat youthcentre met die skipipo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
met zijn vingers op zijn neus echt geweldigquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.![]()
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.
cartman die hitler doet is altijd geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
En die ouders van die 3 gingerkids en die gekke dokter die zwaarrr overdrijven, super gewoon!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
klopt ja, ik vond het einde ook een beetje jammer.. had nog 5 minuten langer moeten durenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef mr.marcus het volgende:
toch geef ik hem maar een 7
had wel meer ingezeten.
Hem kennende was hij dan gelijk weer evil tegen over die "ginger" mensen geworden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was leuker geweest als het gelukt zou zijn als het gelukt was toen stan, kyle en kenny cartman weer gingen veranderen in een niet-ginger.
Ik ook...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb nog het hardste gelachen om Butters die Cartman hard in zijn gezicht uitlacht![]()
![]()
![]()
zelfs dat vond ik niet écht grappig, omdat ze er nét iets te lang over doorgingen. de kracht van south park is vaak kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Great people like Ron Howard, and........ others
Q. Is downloading these Episodes legal?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Triangeljosti het volgende:
-edit: geen warezvragen hier-
idd dood aan comedy central (of gaat dat weer te ver)quote:
Klinkt goedquote:
Stan is the Chosen One in an all-new episode of "South Park" premiering Wednesday, November 16 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Religious leaders believe Stan is the new “Golden Child” and a whole soap opera unfolds with the help of a famous R&B singer in an all new episode of "South Park," entitled "Trapped in the Closet," premiering Wednesday, November 16 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
The results of Stan’s personality test reveal that he’s depressed. While Stan looks to a new religion for answers, the church leaders recognize Stan as the second coming. Some A-List Hollywood celebrities join the faithful who have set up camp right in front of Stan’s house.
quote:Trapped in The Closet" is a Matt & Trey parody version of R. Kellys song or theatre or wateva people consider it to be
Dat zal dit programma zijn: Drawn Together (nieuwe adult cartoon)quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef dragems het volgende:
[..]
idd dood aan comedy central (of gaat dat weer te ver)
ene kent een van jullie de serie die altijd na south park komt waar je nog een stukje van hoort iets met jongens doen het met meiden, meiden doen het met meiden, maar wie doet het varken of zo ???????????????
zeker het pompen waardquote:
ach ja, uit de voorstukjes valt eigenlijk nooit uit te leiden hoe de film gaat zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Steve.Porter het volgende:
mwah, vind het niet echt goed klinken, maar je weet het nooit natuurlijk
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
Alsof de bijbelverhalen niet even belachelijk zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Steve.Porter het volgende:
klopt, vond hem ook niet echt super.. moest nog wel lachen om wat er in beeld kwam: "This is what scientologists actually believe"wel sick dat het ook nog echt waar is: http://home.scientology.org/
Veel christenen interpreteren de bijbelverhalven niet letterlijk maar zien het als leidraad, terwijl Scientology aanhangers het Xenu verhalen letterlijk geloven.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof de bijbelverhalen niet even belachelijk zijn
matige aflevering
het is inderdaad een andere discussie,quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Quarks het volgende:
[..]
Veel christenen interpreteren de bijbelverhalven niet letterlijk maar zien het als leidraad, terwijl Scientology aanhangers het Xenu verhalen letterlijk geloven.
Ik keek voor de grap eens op wikipedia en wat ze in south park zeiden is echt waar!
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology
Maar dat is een andere discussie.
Ik vond het ook maar een matige aflevering; te weinig gezeik van Cartman.
quote:Among these advanced teachings, one episode that is revealed to those who reach OT level III has been widely remarked upon in the press: the story of Xenu, the galactic tyrant who first kidnapped certain individuals who were deemed "excess population" and loaded these individuals into space planes for transport to the site of extermination, the planet of Teegeeack (Earth). These space planes were supposedly exact copies of Douglas DC-8s. He then stacked hundreds of billions of these frozen victims around Earth's volcanoes 75 million years ago before blowing them up with hydrogen bombs and brainwashing them with a "three-D, super colossal motion picture" for 36 days. The traumatized thetans subsequently clustered around human bodies, in effect acting as invisible spiritual parasites known as "body thetans" that can only be removed using advanced Scientology techniques. Xenu is allegedly imprisoned in a mountain by a force field powered by an eternal battery.
nee daar zijn ze zwaar op tegen!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel spannender dan de avonturen van Jezus en companen
Ik neem aan dat er veel geestveruimende middelen worden gebruikt in de Scientology community...
Dus die scientologists hebben de oplossing voor het wereldenergieprobleem maar ze delen het niet met de rest v/d wereldquote:Xenu is allegedly imprisoned in a mountain by a force field powered by an eternal battery.
dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef SkaterSam het volgende:
En alle namen in de aftiteling zijn allemaal veranderd in John SmithEcht meesterlijk
Maar geloven die mensen serieus dat er allemaal zielen van Aliens rondzweven?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Steve.Porter het volgende:
klopt, vond hem ook niet echt super.. moest nog wel lachen om wat er in beeld kwam: "This is what scientologists actually believe"wel sick dat het ook nog echt waar is: http://home.scientology.org/
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartmanland, Towelie, The Entity zijn wel leuk
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
Entity is die aflevering met die Joodse neef. Ah, heb ik dus al gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartmanland, Towelie, The Entity zijn wel leuk
Cartman die Butters een loer draait, ja die gaan we dus even bekijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
En dat ze het dan faken dat ze hem weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Die aflevering met die nier van cartman ofzo dat hij zo'n kidneyblocker 3000 heeft
Awsome-oquote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef tonks het volgende:
En die aflevering dat cartman een robot is. die britney spears op het laatst
805 - You Got Fucked in the Assquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
andere leuke butters-afleveringen:
Marjorine (S9)
The Death of Eric Cartman (S9)
Awesomo (S8)
Rasins (S7)
Freak Strike (S6)
Professor Chaos (S6)
Simpsons already did it (S6)
Wat ik matig vind van deze en enkele andere recente afleveringen is dat het er allemaal een beetje dik bovenop ligt. Bij elk 'spannend' moment gelijk een orkest op de achtergrond als in een thriller en lange dialogen waar ik enkel een om kan glimlachen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Hele lange stilte waarin de camera ongeveer 6x wisselt tussen cartman, z'n moeder en de katquote:Cartman: You know how my friend Stan, has… a dad?
Mrs. Cartman: Uh huuuh.
Cartman: And my friend Kyle has - a dad, and my friend Kenny has a dad?
Mrs. Cartman: Yyeess??
quote:Cartman: God-dammit!! Do I have a dad?!
Mrs. Cartman: Oooooohh.
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Dat vind ik ook. Maar ik pin me niet op hem vast en kan ook zeker een aflevering zoals deze waarderen waarin Stan de hoofdrol speelt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.
Inderdaad, ik dacht van WTF, moet dit grappig zijn of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als je die clip van R. Kelly niet kent is deze aflevering echt een heel stuk minder. Godzijdank had ik het gezien tijdens de VMA's, en daardoor lag ik echt in een scheur als R. Kelly begon te zingen. Vooral toen John Travolta (die stem) en Tom Cruise vervolgens ook nog mee gingen zingen. Briljant.
Ze komt wel terug, als lijk in de volgende afleveringquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
606 - Professor Chaos, hier zitten 2 van de meest hillarische dinvgen van south park in, nl: dat stukje in het pretpark, dat liedjeen hoe ze het dan hebben van: yeah, towely is a really good friend, but he's always high you know? etc.
en als dat einde, heel droog de 3 antwoorden op die vraag op het eind. en die lerares met die hangtieten die opeens doodgaat en nooit meer terugkomt
Is John Smith nog iemand? Of gewoon een grappige toevoegingquote:Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef SkaterSam het volgende:
Ik vond dit echt een te grappige aflevering: "Tom Cruise won't come out of the closet"
En op het laatste richting de Scientology: "SUE ME! SUE ME!" En alle namen in de aftiteling zijn allemaal veranderd in John SmithEcht meesterlijk
Dat vond ik dan weer jammer, mrs Crabtree was er toch een die er vanaf het begin bij was, en waar ik altijd wel om kon lachen. Ik vond het dus vrij schokkend.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
ze was ook een waardeloze toevoeging aan southpark die gemist kon worden.
net als mrs. crabtree. toen ze doodging, die inspecteur: I know she hadn't been in any
recent episodes, but DAMNIT she deserved better than this!
No idea, maar het staat in de wikipedia!quote:Op zondag 20 november 2005 00:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is John Smith nog iemand? Of gewoon een grappige toevoeging?
quote:On November 16, 2005, Comedy Central aired an episode of South Park about Scientology [28]. In the episode, the Scientologists decide that Stan is the reincarnation of L. Ron Hubbard. The story included some of the "secrets" cited above, regarding aliens being frozen and dumped in volcanos so their souls could be brainwashed and confuse future generations of human beings, seventy million years later. These were presented with the caption "This is what Scientologists actually believe".
The credits of the show were entirely populated by "John Smith," and "Jane Smith," apparently a reference to the impression that Scientologists sue or otherwise harass anyone who refers to their organization or its beliefs in an unflattering light.
Bron: Wikipedia
Vind ik juist een gelegenheid voor een thanksgivingspecialquote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's ivm thanksgiving
Daarom zenden ze Hellen keller the musical voor de 1200x uitquote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vind ik juist een gelegenheid voor een thanksgivingspecial
kom jij uit eindhoven in de buurt en had ik je vroegah op msn?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Daarom zenden ze Hellen keller the musical voor de 1200x uitKunnen ze ondertusen een weekje rusten en zich volproppen met kalkoen
![]()
niet hier. Wel op Comedy Centralquote:Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef onderjas het volgende:
Komt dat nog op tv?
hmhm, als jij de martijn schmidt bent die ruimtelijke orderning & planologie doet/hebt gedaan dan denk ik van welquote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
kom jij uit eindhoven in de buurt en had ik je vroegah op msn?
quote:'I hate you guys
You guys are assholes
Especially Kenny
I hate him the most'
-O.K. now let's try one all all together!
'I hate you guys.....'
-Aa, Come on you guys know all the words
'....Especially Kenny
I hate him the most...'
Dat was kenny niet hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand nog hoe de aflevering van "crazy kenny" heet? die is echt geniaal, en hij gaat dood in de kut van die buschauffeur
jawelquote:
oja, nu je het zegtquote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee het was een onbekend gozertje in een Kenny pak
goed onthoudenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
hmhm, als jij de martijn schmidt bent die ruimtelijke orderning & planologie doet/hebt gedaan dan denk ik van wel![]()
Welke clip is dat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als je die clip van R. Kelly niet kent is deze aflevering echt een heel stuk minder. Godzijdank had ik het gezien tijdens de VMA's, en daardoor lag ik echt in een scheur als R. Kelly begon te zingen. Vooral toen John Travolta (die stem) en Tom Cruise vervolgens ook nog mee gingen zingen. Briljant.
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF offtopic een beetje: Wie weet of die Scientology echt geloven wat er besproken wordt.
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.quote:Op maandag 21 november 2005 17:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.
Maar wat er verteld werd geloven ze dus echt.
quote:
Het wordt ook echt op zo'n science fiction manier gebracht. En die typische South Park-aliens maken de grap af!quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.
Edit: Heb net even met wikipedia het opgezocht. En het is dus echt waar.![]()
![]()
![]()
![]()
Als Tom Cruise ze hiervoor aanklaagt, dan zakt die echt mijlen en mijlen in mijn aanzien. Cruise is natuurlijk nooit echt de allercoolste acteur, (zoals een Johhny Depp,) geweest, maar ik vond hem altijd nog wel ok. Als die ze hiervoor aanklaagt is het dus echt een grote crybaby.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stukje CNN over de laatst ep
Deze week geen nieuwe aflevering
Die zien we ook in elk topic weer verschijnenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
South Park - Joke never on TV
dit verhaal van cartman is echt té sick!![]()
Dat schijnt dus een inside joke van stand-up comedians e.d. te zijn. Telkens als die elkaar ontmoeten vertellen ze elkaar het verhaal, waarin het natuurlijk de bedoeling is dat het steeds erger en erger wordt. Daar is ook laatst een docu over verschenen: the Aristocratsquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
wie heeft dit nou gemaakt? matt en trey?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
quote:From the Comedy Central Press Release:
Kyle befriends Willzyx the Whale in an all-new episode of "South Park" premiering Wednesday, November 30 at 10:00 P.M. on Comedy Central
In an all-new heartwarming episode of “South Park”, Kyle convinces the fourth-grade boys to help him get his new friend back home. "Free Willzyx," premieres on Wednesday, November 30 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
A “talking” whale inspires the fourth-graders to risk everything to return him to his family. With the police on their tails, the boys enlist the help of a foreign government and embark upon an adventure you’ll not soon forget. One in which the boys learn just how far you would go for a friend.
Iemand dacht blijkbaar dat de vorige week uitgezonden episode 9x13 was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef BMH het volgende:
Waarom is ep 9x13 uit? En waarom is het een Season 4 episode?
Casa Bonita 'tune'quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Mexicaanse ruimteprogramma. En ineens die typische muziek na de lancering.
quote:In almost every episode of South Park, one of the aliens from Episode 101 is hidden somewhere in the episode. You can find them all here: http://www.eeggs.com/items/1256.html
"The fat one looks a little bit like Dakota Fanning"quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef Steve.Porter het volgende:
vond hem cool!![]()
[afbeelding]
dat was ook vet
haha, dat ziet er prachtig uit, zo rond half 8/8 uur kan ik hem ook kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef Steve.Porter het volgende:
vond hem cool!![]()
[afbeelding]
dat was ook vet
it was funny!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Leuke Ep. Die tekeningen waren geweldig inderdaad. En die 2 gasten van Seaworld natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindtquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef Funkytrip het volgende:
Vond dit (9-13) een van de minste Southpark afleveringen die ik ooit gezien heb. Jammer.
preciesquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
ik noem een heler kellen musical,en heel serie was beter dan deze aflevering. het hoogtepunt was de compositietekening en het masker van tokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]Wat loop JIJ nu te lullen? Ik geef alleen mijn mening hoor. Jeez
Er zijn afleveringen die ik tot de leukste vind behoren en er zijn afleveringen waar ik geen klap aan vond. En deze eindigt bij mij redelijk onderaan de laatste categorie. Ik denk dat ik elke Southpark aflevering onderhand wel 3x heb gezien.
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:14 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringen
maar schijnbaar mag je dat hier niet zeggen, want South Park is heilig
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal isquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
ja, raarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal is
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoetquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
south park is tenslotte ook geniaal.
Wat mijn mening dus staaft, aangezien vrijwel alles Southpark afleveringen van mij een 7 of hoger krijgen, behalve deze en nog een enkelingquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
Zie de aflevering Simpsons Did It maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef donald_dick het volgende:
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoet
Ja. Ben wel benieuwd wat jij dan voor cijfer aan de in jouw ogen geniale afleveringen geeft of aan de echt slechte.quote:
die an de sciencetoligy kerk ook bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie de aflevering Simpsons Did It maar
je hebt best veel moeite met de mening van anderen he..quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds waneer heb ik moeite met jouw mening, ik keek er niet eens naarquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:25 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
je hebt best veel moeite met de mening van anderen he..
ik vond de laatste aflevering gewoon ruk, punt uit
jij mag 'm van mij best leuk vinden, ik vond er geen bal aan
oja, heb ik laatst ook herzien, echt geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef ErikT het volgende:
Heb net die aflevering over metroseksuelen gezien (uit seizoen 7).
Geniaal, metroseksuelen zijn gewoon crab people!
(ik heb zo'n hekel aan van die nephomo's)
ik heb 't helemaal niet over mijn mening..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds waneer heb ik moeite met jouw mening, ik keek er niet eens naar. het enige doe is mijn éigen mening zeggen.
ik kijk gewoon naar hoe goed ik een aflevering vind, dus een matige heeft een 5.5 tot 6, een leuke een 7 een erg leuke een 8 en geniale aflevringen 9 tot 10.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja. Ben wel benieuwd wat jij dan voor cijfer aan de in jouw ogen geniale afleveringen geeft of aan de echt slechte.
Ik zou deze aflevering ook een 6.5 geven, maar dat komt omdat ik het één van de minste aflevering vind die ik ooit heb gezien. Meestal zit Southpark toch altijd bij mij tussen een 8 en een 9, met uitschieters naar boven zoals de enerlaatste aflevering "stuck in the closet."
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik heb 't helemaal niet over mijn mening..
ik zie jou alleen maar roepen van: "South Park is geniaal" enzo ..
zo gauw iemand iets zegt over South Park wat minder positief is, dan wordt het de grond in geboord
zo, ff lekker mierenneuken
Ik vind dat cartman ook een beetje gay is geworden. Het zou mij niet verbazen als er ooit een aflevering komt waarin hij uit de kast komst (trapped in the closet 2)quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, heb ik laatst ook herzien, echt geweldigook dat mr garrison en mr slave denken dat ze écht allemaal homo zijn geworden
in hoeverre vind je hem veranderd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis de oude cartman...
okay dan ... klaarquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isik ben niet degene die er moeilijk over doet, ik vind south park geniaal, maar er zijn een paar afleveringen die gewoon écht niet leuk zijn.
Je doet er wel moeilijk over, want als ik zeg dat ik 'm nogal zeer matig vond dan 'moet ik niet zo stoer lullen'... Kortom je lult je klem. Laatste wat ik er over zeg, want ik kan mijn tijd wel beter bestedenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isik ben niet degene die er moeilijk over doet, ik vind south park geniaal, maar er zijn een paar afleveringen die gewoon écht niet leuk zijn.
daar heb jij wel een goed punt ja *zich erbij aansluitquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Je doet er wel moeilijk over, want als ik zeg dat ik 'm nogal zeer matig vond dan 'moet ik niet zo stoer lullen'... Kortom je lult je klem. Laatste wat ik er over zeg, want ik kan mijn tijd wel beter besteden![]()
De manier van praten en zijn doen. Vroeger was hij dom (maar toch ook niet), veel egoistischer en brutaal, nu is hij wat meer een dramaqueen. En zijn stem (of die van Trey) is een beetje verandert naar een nichterig toneelachtig toontje. Bovendien zijn de grappen ook minder. Nee ik vind cartman helemaal niet meer zo leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in hoeverre vind je hem veranderd dan?
Omdat ik het matig vond, maar nog steeds een voldoende waard.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar hoe goed ik een aflevering vind, dus een matige heeft een 5.5 tot 6, een leuke een 7 een erg leuke een 8 en geniale aflevringen 9 tot 10.
waarom zou je dan een 6.5 geven aan één van de minste afleveringen?
ja, cartman is de laatste tijd niet meer zo over de top ego als bij oudere afleveringen (casa bonita etc.) en hij is er ook minder bij, op ginger kids na maar toen was hij ook niet echt op zijn best, beetje soft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De manier van praten en zijn doen. Vroeger was hij dom (maar toch ook niet), veel egoistischer en brutaal, nu is hij wat meer een dramaqueen. En zijn stem (of die van Trey) is een beetje verandert naar een nichterig toneelachtig toontje. Bovendien zijn de grappen ook minder. Nee ik vind cartman helemaal niet meer zo leuk eigenlijk.
In nederland komt het niet meer nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:07 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma...
Maar heb het al een tijdje niet meer gezien want het komt niet meer op tv... of iig weet ik niet waar wanneer.
Weet iemand het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |