quote:Op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.
cartman die hitler doet is altijd geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
En die ouders van die 3 gingerkids en die gekke dokter die zwaarrr overdrijven, super gewoon!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
klopt ja, ik vond het einde ook een beetje jammer.. had nog 5 minuten langer moeten durenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef mr.marcus het volgende:
toch geef ik hem maar een 7
had wel meer ingezeten.
Hem kennende was hij dan gelijk weer evil tegen over die "ginger" mensen geworden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was leuker geweest als het gelukt zou zijn als het gelukt was toen stan, kyle en kenny cartman weer gingen veranderen in een niet-ginger.
Ik ook...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb nog het hardste gelachen om Butters die Cartman hard in zijn gezicht uitlacht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |