ging toch over die vrouw in florida of zo die heen en weer gesleurt werdquote:Op maandag 7 november 2005 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
dat weet je maar nooit. De beschrijving van Best Friends Forever verraadde ook niet dat het over Schiavo zou gaan bijvoorbeeld.
ik vond eric echt geweldig in die aflevering maar mijn favo is nog wel eric in passion of the jew echt geweldigquote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef DaCybrSrfr het volgende:
idd... alleen ging het toen natuurlijk met Kenny
2 keer maarquote:Op maandag 7 november 2005 11:10 schreef dragems het volgende:
ik heb echt alles 2x gezien en heb nu serie 1 t/m 4 op cd staan lol
The passion was inderdaad leuk, maar de stukken waarin Kyle en Stan hun geld terug gaan halen vind ik dan weer saai...daarom vind ik Cartman nog net iets vetter in AWESOME-O.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vond eric echt geweldig in die aflevering maar mijn favo is nog wel eric in passion of the jew echt geweldig
Lame... weak.... totally lame... NOT COOL!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef slindenau het volgende:
The passion was inderdaad leuk, maar de stukken waarin Kyle en Stan hun geld terug gaan halen vind ik dan weer saai...daarom vind ik Cartman nog net iets vetter in AWESOME-O.
Geweldig, dat belooft watquote:Cartman suffers from Gingervitus in an all-new episode of South Park premiering Wednesday, November 9 at 10:00P.M. on Comedy Central
In his classroom presentation, Cartman points to people with red hair, light skin and freckles as an inferior race in an all new episode of "South Park," entitled "Ginger Kids," premiering Wednesday, November 9 at 10:00 p.m. on Comedy Central. Cartman thinks differently when, one morning, he himself wakes up with an advanced case of Gingervitus! Unable to endure being ostracized for his looks, he rallies all Ginger Kids everywhere to fight discrimination.
preview
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Cartman is helemaal te gek in Asspen.
"When someone's sleeping you can take a glass of warm water... and you put their hand in it... And then you pee on them."
Klopt idd... dat is in dat youthcentre met die skipipo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
met zijn vingers op zijn neus echt geweldigquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.![]()
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.
cartman die hitler doet is altijd geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
En die ouders van die 3 gingerkids en die gekke dokter die zwaarrr overdrijven, super gewoon!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
klopt ja, ik vond het einde ook een beetje jammer.. had nog 5 minuten langer moeten durenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef mr.marcus het volgende:
toch geef ik hem maar een 7
had wel meer ingezeten.
Hem kennende was hij dan gelijk weer evil tegen over die "ginger" mensen geworden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was leuker geweest als het gelukt zou zijn als het gelukt was toen stan, kyle en kenny cartman weer gingen veranderen in een niet-ginger.
Ik ook...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb nog het hardste gelachen om Butters die Cartman hard in zijn gezicht uitlacht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |