it was funny!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Leuke Ep. Die tekeningen waren geweldig inderdaad. En die 2 gasten van Seaworld natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindtquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef Funkytrip het volgende:
Vond dit (9-13) een van de minste Southpark afleveringen die ik ooit gezien heb. Jammer.
preciesquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
ik noem een heler kellen musical,en heel serie was beter dan deze aflevering. het hoogtepunt was de compositietekening en het masker van tokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]Wat loop JIJ nu te lullen? Ik geef alleen mijn mening hoor. Jeez
Er zijn afleveringen die ik tot de leukste vind behoren en er zijn afleveringen waar ik geen klap aan vond. En deze eindigt bij mij redelijk onderaan de laatste categorie. Ik denk dat ik elke Southpark aflevering onderhand wel 3x heb gezien.
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:14 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringen
maar schijnbaar mag je dat hier niet zeggen, want South Park is heilig
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal isquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
ja, raarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal is
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoetquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
south park is tenslotte ook geniaal.
Wat mijn mening dus staaft, aangezien vrijwel alles Southpark afleveringen van mij een 7 of hoger krijgen, behalve deze en nog een enkelingquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
Zie de aflevering Simpsons Did It maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef donald_dick het volgende:
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoet
Ja. Ben wel benieuwd wat jij dan voor cijfer aan de in jouw ogen geniale afleveringen geeft of aan de echt slechte.quote:
die an de sciencetoligy kerk ook bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie de aflevering Simpsons Did It maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |