in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Cartman is helemaal te gek in Asspen.
"When someone's sleeping you can take a glass of warm water... and you put their hand in it... And then you pee on them."
Klopt idd... dat is in dat youthcentre met die skipipo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
in die aflevering gaat Butters ook dansen geloof ik.. echt prachtig is dat!![]()
met zijn vingers op zijn neus echt geweldigquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.![]()
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Castaway82 het volgende:
[..]
Dan zegt Cartman zo iets van Butters ik haat je echt zwaar. Echt grappig als Butters uit het niets als een nerd begint te dansen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi moment in Bigger, Longer & Uncut. Een hele groep staat bij de vijver, maar gaat dan weg behalve Cartman en Kenny. Dan Cartman ineens: I hate you Kenny.
cartman die hitler doet is altijd geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
En die ouders van die 3 gingerkids en die gekke dokter die zwaarrr overdrijven, super gewoon!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef LuukBes het volgende:
9-11 roels. Cartman goes Hitler again.
Die presentaie in het begin. Proest. "Gingerkids have no souls."
klopt ja, ik vond het einde ook een beetje jammer.. had nog 5 minuten langer moeten durenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef mr.marcus het volgende:
toch geef ik hem maar een 7
had wel meer ingezeten.
Hem kennende was hij dan gelijk weer evil tegen over die "ginger" mensen geworden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was leuker geweest als het gelukt zou zijn als het gelukt was toen stan, kyle en kenny cartman weer gingen veranderen in een niet-ginger.
Ik ook...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb nog het hardste gelachen om Butters die Cartman hard in zijn gezicht uitlacht![]()
![]()
![]()
zelfs dat vond ik niet écht grappig, omdat ze er nét iets te lang over doorgingen. de kracht van south park is vaak kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Great people like Ron Howard, and........ others
Q. Is downloading these Episodes legal?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Triangeljosti het volgende:
-edit: geen warezvragen hier-
idd dood aan comedy central (of gaat dat weer te ver)quote:
Klinkt goedquote:
Stan is the Chosen One in an all-new episode of "South Park" premiering Wednesday, November 16 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Religious leaders believe Stan is the new “Golden Child” and a whole soap opera unfolds with the help of a famous R&B singer in an all new episode of "South Park," entitled "Trapped in the Closet," premiering Wednesday, November 16 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
The results of Stan’s personality test reveal that he’s depressed. While Stan looks to a new religion for answers, the church leaders recognize Stan as the second coming. Some A-List Hollywood celebrities join the faithful who have set up camp right in front of Stan’s house.
quote:Trapped in The Closet" is a Matt & Trey parody version of R. Kellys song or theatre or wateva people consider it to be
Dat zal dit programma zijn: Drawn Together (nieuwe adult cartoon)quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef dragems het volgende:
[..]
idd dood aan comedy central (of gaat dat weer te ver)
ene kent een van jullie de serie die altijd na south park komt waar je nog een stukje van hoort iets met jongens doen het met meiden, meiden doen het met meiden, maar wie doet het varken of zo ???????????????
zeker het pompen waardquote:
ach ja, uit de voorstukjes valt eigenlijk nooit uit te leiden hoe de film gaat zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Steve.Porter het volgende:
mwah, vind het niet echt goed klinken, maar je weet het nooit natuurlijk
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |