quote:Trapped in The Closet" is a Matt & Trey parody version of R. Kellys song or theatre or wateva people consider it to be
Dat zal dit programma zijn: Drawn Together (nieuwe adult cartoon)quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef dragems het volgende:
[..]
idd dood aan comedy central (of gaat dat weer te ver)
ene kent een van jullie de serie die altijd na south park komt waar je nog een stukje van hoort iets met jongens doen het met meiden, meiden doen het met meiden, maar wie doet het varken of zo ???????????????
zeker het pompen waardquote:
ach ja, uit de voorstukjes valt eigenlijk nooit uit te leiden hoe de film gaat zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Steve.Porter het volgende:
mwah, vind het niet echt goed klinken, maar je weet het nooit natuurlijk
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
Alsof de bijbelverhalen niet even belachelijk zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Steve.Porter het volgende:
klopt, vond hem ook niet echt super.. moest nog wel lachen om wat er in beeld kwam: "This is what scientologists actually believe"wel sick dat het ook nog echt waar is: http://home.scientology.org/
Veel christenen interpreteren de bijbelverhalven niet letterlijk maar zien het als leidraad, terwijl Scientology aanhangers het Xenu verhalen letterlijk geloven.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof de bijbelverhalen niet even belachelijk zijn
matige aflevering
het is inderdaad een andere discussie,quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Quarks het volgende:
[..]
Veel christenen interpreteren de bijbelverhalven niet letterlijk maar zien het als leidraad, terwijl Scientology aanhangers het Xenu verhalen letterlijk geloven.
Ik keek voor de grap eens op wikipedia en wat ze in south park zeiden is echt waar!
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology
Maar dat is een andere discussie.
Ik vond het ook maar een matige aflevering; te weinig gezeik van Cartman.
quote:Among these advanced teachings, one episode that is revealed to those who reach OT level III has been widely remarked upon in the press: the story of Xenu, the galactic tyrant who first kidnapped certain individuals who were deemed "excess population" and loaded these individuals into space planes for transport to the site of extermination, the planet of Teegeeack (Earth). These space planes were supposedly exact copies of Douglas DC-8s. He then stacked hundreds of billions of these frozen victims around Earth's volcanoes 75 million years ago before blowing them up with hydrogen bombs and brainwashing them with a "three-D, super colossal motion picture" for 36 days. The traumatized thetans subsequently clustered around human bodies, in effect acting as invisible spiritual parasites known as "body thetans" that can only be removed using advanced Scientology techniques. Xenu is allegedly imprisoned in a mountain by a force field powered by an eternal battery.
nee daar zijn ze zwaar op tegen!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel spannender dan de avonturen van Jezus en companen
Ik neem aan dat er veel geestveruimende middelen worden gebruikt in de Scientology community...
Dus die scientologists hebben de oplossing voor het wereldenergieprobleem maar ze delen het niet met de rest v/d wereldquote:Xenu is allegedly imprisoned in a mountain by a force field powered by an eternal battery.
dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef SkaterSam het volgende:
En alle namen in de aftiteling zijn allemaal veranderd in John SmithEcht meesterlijk
Maar geloven die mensen serieus dat er allemaal zielen van Aliens rondzweven?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Steve.Porter het volgende:
klopt, vond hem ook niet echt super.. moest nog wel lachen om wat er in beeld kwam: "This is what scientologists actually believe"wel sick dat het ook nog echt waar is: http://home.scientology.org/
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartmanland, Towelie, The Entity zijn wel leuk
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
Entity is die aflevering met die Joodse neef. Ah, heb ik dus al gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartmanland, Towelie, The Entity zijn wel leuk
Cartman die Butters een loer draait, ja die gaan we dus even bekijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
En dat ze het dan faken dat ze hem weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Die aflevering met die nier van cartman ofzo dat hij zo'n kidneyblocker 3000 heeft
Awsome-oquote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef tonks het volgende:
En die aflevering dat cartman een robot is. die britney spears op het laatst
805 - You Got Fucked in the Assquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
andere leuke butters-afleveringen:
Marjorine (S9)
The Death of Eric Cartman (S9)
Awesomo (S8)
Rasins (S7)
Freak Strike (S6)
Professor Chaos (S6)
Simpsons already did it (S6)
Wat ik matig vind van deze en enkele andere recente afleveringen is dat het er allemaal een beetje dik bovenop ligt. Bij elk 'spannend' moment gelijk een orkest op de achtergrond als in een thriller en lange dialogen waar ik enkel een om kan glimlachen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Hele lange stilte waarin de camera ongeveer 6x wisselt tussen cartman, z'n moeder en de katquote:Cartman: You know how my friend Stan, has… a dad?
Mrs. Cartman: Uh huuuh.
Cartman: And my friend Kyle has - a dad, and my friend Kenny has a dad?
Mrs. Cartman: Yyeess??
quote:Cartman: God-dammit!! Do I have a dad?!
Mrs. Cartman: Oooooohh.
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Dat vind ik ook. Maar ik pin me niet op hem vast en kan ook zeker een aflevering zoals deze waarderen waarin Stan de hoofdrol speelt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.
Inderdaad, ik dacht van WTF, moet dit grappig zijn of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als je die clip van R. Kelly niet kent is deze aflevering echt een heel stuk minder. Godzijdank had ik het gezien tijdens de VMA's, en daardoor lag ik echt in een scheur als R. Kelly begon te zingen. Vooral toen John Travolta (die stem) en Tom Cruise vervolgens ook nog mee gingen zingen. Briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |