Dat was kenny niet hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand nog hoe de aflevering van "crazy kenny" heet? die is echt geniaal, en hij gaat dood in de kut van die buschauffeur
jawelquote:
oja, nu je het zegtquote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee het was een onbekend gozertje in een Kenny pak
goed onthoudenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
hmhm, als jij de martijn schmidt bent die ruimtelijke orderning & planologie doet/hebt gedaan dan denk ik van wel![]()
Welke clip is dat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als je die clip van R. Kelly niet kent is deze aflevering echt een heel stuk minder. Godzijdank had ik het gezien tijdens de VMA's, en daardoor lag ik echt in een scheur als R. Kelly begon te zingen. Vooral toen John Travolta (die stem) en Tom Cruise vervolgens ook nog mee gingen zingen. Briljant.
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF offtopic een beetje: Wie weet of die Scientology echt geloven wat er besproken wordt.
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.quote:Op maandag 21 november 2005 17:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.
Maar wat er verteld werd geloven ze dus echt.
quote:
Het wordt ook echt op zo'n science fiction manier gebracht. En die typische South Park-aliens maken de grap af!quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.
Edit: Heb net even met wikipedia het opgezocht. En het is dus echt waar.![]()
![]()
![]()
![]()
Als Tom Cruise ze hiervoor aanklaagt, dan zakt die echt mijlen en mijlen in mijn aanzien. Cruise is natuurlijk nooit echt de allercoolste acteur, (zoals een Johhny Depp,) geweest, maar ik vond hem altijd nog wel ok. Als die ze hiervoor aanklaagt is het dus echt een grote crybaby.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stukje CNN over de laatst ep
Deze week geen nieuwe aflevering
Die zien we ook in elk topic weer verschijnenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
South Park - Joke never on TV
dit verhaal van cartman is echt té sick!![]()
Dat schijnt dus een inside joke van stand-up comedians e.d. te zijn. Telkens als die elkaar ontmoeten vertellen ze elkaar het verhaal, waarin het natuurlijk de bedoeling is dat het steeds erger en erger wordt. Daar is ook laatst een docu over verschenen: the Aristocratsquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
wie heeft dit nou gemaakt? matt en trey?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
quote:From the Comedy Central Press Release:
Kyle befriends Willzyx the Whale in an all-new episode of "South Park" premiering Wednesday, November 30 at 10:00 P.M. on Comedy Central
In an all-new heartwarming episode of “South Park”, Kyle convinces the fourth-grade boys to help him get his new friend back home. "Free Willzyx," premieres on Wednesday, November 30 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
A “talking” whale inspires the fourth-graders to risk everything to return him to his family. With the police on their tails, the boys enlist the help of a foreign government and embark upon an adventure you’ll not soon forget. One in which the boys learn just how far you would go for a friend.
Iemand dacht blijkbaar dat de vorige week uitgezonden episode 9x13 was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef BMH het volgende:
Waarom is ep 9x13 uit? En waarom is het een Season 4 episode?
Casa Bonita 'tune'quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Mexicaanse ruimteprogramma. En ineens die typische muziek na de lancering.
quote:In almost every episode of South Park, one of the aliens from Episode 101 is hidden somewhere in the episode. You can find them all here: http://www.eeggs.com/items/1256.html
"The fat one looks a little bit like Dakota Fanning"quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef Steve.Porter het volgende:
vond hem cool!![]()
[afbeelding]
dat was ook vet
haha, dat ziet er prachtig uit, zo rond half 8/8 uur kan ik hem ook kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef Steve.Porter het volgende:
vond hem cool!![]()
[afbeelding]
dat was ook vet
it was funny!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Leuke Ep. Die tekeningen waren geweldig inderdaad. En die 2 gasten van Seaworld natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindtquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef Funkytrip het volgende:
Vond dit (9-13) een van de minste Southpark afleveringen die ik ooit gezien heb. Jammer.
preciesquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
ik noem een heler kellen musical,en heel serie was beter dan deze aflevering. het hoogtepunt was de compositietekening en het masker van tokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
lul alsjeblieft niet zo stoer.. ik weet gewoon 100% zeker dat er er mindere afleveringen zijn, en dat jij dat ook vindt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:53 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]Wat loop JIJ nu te lullen? Ik geef alleen mijn mening hoor. Jeez
Er zijn afleveringen die ik tot de leukste vind behoren en er zijn afleveringen waar ik geen klap aan vond. En deze eindigt bij mij redelijk onderaan de laatste categorie. Ik denk dat ik elke Southpark aflevering onderhand wel 3x heb gezien.
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:14 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval met jou eens, ik vond het ook 1 van de slechtste afleveringen
maar schijnbaar mag je dat hier niet zeggen, want South Park is heilig
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal isquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
ja, raarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
niet één van de mindere en wel leuk en dan maar 6.5 terwijl Soutpark toch altijd geniaal is
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoetquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
south park is tenslotte ook geniaal.
Wat mijn mening dus staaft, aangezien vrijwel alles Southpark afleveringen van mij een 7 of hoger krijgen, behalve deze en nog een enkelingquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ik heb ze ook allemaal gezien en er zijn maar een paar écht niet grappig. maar er bestaat bijna geen aflevering waarin geen geniaal moment in zit, south park is tenslotte ook geniaal.
en deze is niet een van die mindere, deze was wel leuk. ik zou hem een 6.5 geven op de schaal van 1 tot 10.
Zie de aflevering Simpsons Did It maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef donald_dick het volgende:
nee, the simpsons is geniaal, zelfs zo geniaal dat southpark er meerdere stukken uit jat of zelfs nadoet
Ja. Ben wel benieuwd wat jij dan voor cijfer aan de in jouw ogen geniale afleveringen geeft of aan de echt slechte.quote:
die an de sciencetoligy kerk ook bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie de aflevering Simpsons Did It maar
je hebt best veel moeite met de mening van anderen he..quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds waneer heb ik moeite met jouw mening, ik keek er niet eens naarquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:25 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
je hebt best veel moeite met de mening van anderen he..
ik vond de laatste aflevering gewoon ruk, punt uit
jij mag 'm van mij best leuk vinden, ik vond er geen bal aan
oja, heb ik laatst ook herzien, echt geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef ErikT het volgende:
Heb net die aflevering over metroseksuelen gezien (uit seizoen 7).
Geniaal, metroseksuelen zijn gewoon crab people!
(ik heb zo'n hekel aan van die nephomo's)
ik heb 't helemaal niet over mijn mening..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds waneer heb ik moeite met jouw mening, ik keek er niet eens naar. het enige doe is mijn éigen mening zeggen.
ik kijk gewoon naar hoe goed ik een aflevering vind, dus een matige heeft een 5.5 tot 6, een leuke een 7 een erg leuke een 8 en geniale aflevringen 9 tot 10.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja. Ben wel benieuwd wat jij dan voor cijfer aan de in jouw ogen geniale afleveringen geeft of aan de echt slechte.
Ik zou deze aflevering ook een 6.5 geven, maar dat komt omdat ik het één van de minste aflevering vind die ik ooit heb gezien. Meestal zit Southpark toch altijd bij mij tussen een 8 en een 9, met uitschieters naar boven zoals de enerlaatste aflevering "stuck in the closet."
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik heb 't helemaal niet over mijn mening..
ik zie jou alleen maar roepen van: "South Park is geniaal" enzo ..
zo gauw iemand iets zegt over South Park wat minder positief is, dan wordt het de grond in geboord
zo, ff lekker mierenneuken
Ik vind dat cartman ook een beetje gay is geworden. Het zou mij niet verbazen als er ooit een aflevering komt waarin hij uit de kast komst (trapped in the closet 2)quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, heb ik laatst ook herzien, echt geweldigook dat mr garrison en mr slave denken dat ze écht allemaal homo zijn geworden
in hoeverre vind je hem veranderd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis de oude cartman...
okay dan ... klaarquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isik ben niet degene die er moeilijk over doet, ik vind south park geniaal, maar er zijn een paar afleveringen die gewoon écht niet leuk zijn.
Je doet er wel moeilijk over, want als ik zeg dat ik 'm nogal zeer matig vond dan 'moet ik niet zo stoer lullen'... Kortom je lult je klem. Laatste wat ik er over zeg, want ik kan mijn tijd wel beter bestedenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag van mij vinden dat dit een kutaflevering isik ben niet degene die er moeilijk over doet, ik vind south park geniaal, maar er zijn een paar afleveringen die gewoon écht niet leuk zijn.
daar heb jij wel een goed punt ja *zich erbij aansluitquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Je doet er wel moeilijk over, want als ik zeg dat ik 'm nogal zeer matig vond dan 'moet ik niet zo stoer lullen'... Kortom je lult je klem. Laatste wat ik er over zeg, want ik kan mijn tijd wel beter besteden![]()
De manier van praten en zijn doen. Vroeger was hij dom (maar toch ook niet), veel egoistischer en brutaal, nu is hij wat meer een dramaqueen. En zijn stem (of die van Trey) is een beetje verandert naar een nichterig toneelachtig toontje. Bovendien zijn de grappen ook minder. Nee ik vind cartman helemaal niet meer zo leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in hoeverre vind je hem veranderd dan?
Omdat ik het matig vond, maar nog steeds een voldoende waard.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar hoe goed ik een aflevering vind, dus een matige heeft een 5.5 tot 6, een leuke een 7 een erg leuke een 8 en geniale aflevringen 9 tot 10.
waarom zou je dan een 6.5 geven aan één van de minste afleveringen?
ja, cartman is de laatste tijd niet meer zo over de top ego als bij oudere afleveringen (casa bonita etc.) en hij is er ook minder bij, op ginger kids na maar toen was hij ook niet echt op zijn best, beetje soft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De manier van praten en zijn doen. Vroeger was hij dom (maar toch ook niet), veel egoistischer en brutaal, nu is hij wat meer een dramaqueen. En zijn stem (of die van Trey) is een beetje verandert naar een nichterig toneelachtig toontje. Bovendien zijn de grappen ook minder. Nee ik vind cartman helemaal niet meer zo leuk eigenlijk.
In nederland komt het niet meer nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:07 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma...
Maar heb het al een tijdje niet meer gezien want het komt niet meer op tv... of iig weet ik niet waar wanneer.
Weet iemand het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |