Dat verbaast me wel inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
ennuh lieske staat bij mij gewoon op plek nummer 2 in de lijst dus zo erg is het nu ook weer niet![]()
nee heb het wel vaker uitgelegd, ik vinnet een aanstellerig verwend stuk vreten maar ik vind er geen manipulerende liegende bitch zoals het gros van het huis.quote:
dat zou dubbele pret zijn!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als die dan ook nog eens golfprof wor en het flink goed gaat doen ....ik mag het lije alleen maar omdat ik weet dat er ergens in nichtevecht dan iemand zijn eigen tanden kapot bijt![]()
Opgeilen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef Lamon het volgende:
Je had beter "masseren" tussen aanhalingstekens kunnen zetten.
En de deur opslotquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef tjCherryman het volgende:
Regie naar huis, muziek op repeat! Hehehe
nou geleuf me als ze dat bij me geflikt had, had ze niet zonder kleerscheuren die massageruimte uitgekomen hehehehquote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Oei, kroelen over zijn buik.Tergend langaam naar beneden... als Roel nog geen paal(tje) had, dan heeft-ie het nú wel.![]()
Maar hoe zien we het verschil?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Oei, kroelen over zijn buik.Tergend langaam naar beneden... als Roel nog geen paal(tje) had, dan heeft-ie het nú wel.![]()
Je ziet toch wel verschil tussen 4 en 9 centimeter?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hoe zien we het verschil?![]()
Met een timmermansoog! hahahahaha ( sorry maar moest een keer om eigen grap lachenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hoe zien we het verschil?![]()
Slik.quote:
geen afro op zijn kop maar onder zijn armen brrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Als ik okselhaar zou hebben als Roel, dan ging de grasmaaier er overheen, wat een onsmakelijk gezicht
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet toch wel verschil tussen 4 en 9 centimeter?
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met een timmermansoog! hahahahaha ( sorry maar moest een keer om eigen grap lachen![]()
als ik roel was zei ik mooi helemaal nix, kan ze mooi boeten voor al dat geteasequote:Op donderdag 3 november 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
En Roel is ook niet zo galant om te zeggen dat het heerlijk was maar dat ze wel moe zal zijn en dat het al een uur duurt dus dat ze maar eens moeten stoppen.
Of zou-ie nog steeds hopen op een decimeter naar beneden?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:27 schreef wickie het volgende:
En wat een muts die Ingrid, die fietst zichzelf een snee in haar bil, en dan zeuren dat Lieske te fanatiek is....
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Er gaat verder toch niks gebeuren, dus ga ik![]()
![]()
![]()
Was het al een tijdje..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Dit wordt genant gewoon..
NEIN!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
Goedenacht allemaalTijd voor een poll...
Zou jij, als man, nu willen dat je Roel zou zijn?
Ja
Neeik stem ja
echt behoorlijk ranzig jaquote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef wickie het volgende:
Ik zou echt totaal afknappen op dat okselhaar van Roel trouwens...
Ze zijn het 'kijkcijfer' kanon kwijt van de bevalling... dan maar een verwekkingquote:Op donderdag 3 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet beslissen of dit nou een grappig idee is van BB of gewoon ziekelijk dwingend.
Ze gaan heus niet spontaan neuken hoor, dus wat heeft dit voor zin?
Dat hoeven ze hem niet te zeggen, dat bedenkt hij zelf wel!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:39 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij he, hebben ze tegen Roel gezegd dat ie gewoon moet blijven liggen en vooral niet tegen haar zeggen van, als je niet meer kunt stop maar...
mij heeft ze al weggespeeld ...truste en ajuus!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Ze toont wél karakter vind ik, door dóór te blijven gaan.
Ze houdt het langer vol dan iedereen hier, als het zo doorgaat.
DAT is teveel credit.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Ze toont wél karakter vind ik, door dóór te blijven gaan.
Ze houdt het langer vol dan iedereen hier, als het zo doorgaat.
Is volgens mij ook zo. Heb je die massage niet gezien?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef MPJT het volgende:
Nathalie dacht dat Rob wel op Chantal viel
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Als ik okselhaar zou hebben als Roel, dan ging de grasmaaier er overheen, wat een onsmakelijk gezicht
Je eigen kapsel ziet er ook niet uit andersquote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef wickie het volgende:
Ja, en dat terwijl hij z'n kop om de paar dagen kaal scheert.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef wickie het volgende:
Al niet toen ze door Roel werd gemasseerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Zou Dido inmiddels ook al niet meer helemaal kurk zijn zegmaar...?
Watjes zijn het! Allemaal watjes!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Dido geeft op.
Wat een slappelingen toch, deze groep.
Dat is mn kapsel niet hoor, dat is nou een pruik...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Je eigen kapsel ziet er ook niet uit anders![]()
Kut, gemist op de streams.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: Joost heeft een half uur lang z'n kop gehouden.
Dido vind aandacht beter dan seks volgens mij.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido kan bijna niet meer stoppen met glimlachen. Als je niet beter zou weten.....
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:07 schreef svann het volgende:
Daar kwam een kameraman voorbij op stream1.
Net toen het afgelopen wasquote:
Die zal het ook niet droog hebben gehouden neequote:Op donderdag 3 november 2005 01:10 schreef svann het volgende:
Het viel me trouwens op dat ook Chantal een prima humeur had na de massage van Rob.
Roel was natuurlijk ook behoorlijk cool, vanavond.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Dido tegen Roel... je voelt je echt de king nu he.
Roel: Yep
[afbeelding]
Niet echt of echt niet?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, de meiden willen Chantal koppelen aan Rob... maar ze wil niet echt
Ik weet nu al wat die pa gaat zeggen: dat heeft die niet van mij hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel was natuurlijk ook behoorlijk cool, vanavond.
Door drie meiden uitgekozen om gemasseerd te worden.
Die pa van 'm zal wel trots op 'm zijn.![]()
Op de Chantal manier he.... neee, hou eens op zeg. Kappen nu gna gna gna... dus misschien wil ze stiekem wel.quote:
Ja die zal morgen wel weer met zijn zalvend hoofd in de studio zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel was natuurlijk ook behoorlijk cool, vanavond.
Door drie meiden uitgekozen om gemasseerd te worden.
Die pa van 'm zal wel trots op 'm zijn.![]()
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die zal morgen wel weer met zijn zalvend hoofd in de studio zitten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.
Dat paardenhoofd van een Tanja zelf wel denk ik... en de baby natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.
Nee hoor... ze mogen 8 dagen maximaal 2 uur filmen... en door die dagen zijn ze nog niet heen.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:20 schreef witste het volgende:
Baby toch niet? Die is toch al door haar uurtjes heen??
dan had ik roel in de douche gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 01:15 schreef svann het volgende:
OE! Als er geen kamera was geweest net....
Die doet niet meer mee aan BB dus dat maakt nu niet meer uit.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:20 schreef witste het volgende:
Baby toch niet? Die is toch al door haar uurtjes heen??
Ralph is er ook 2 keer niet geweest... omdat die moest werken. Maar die smoes kan Tanja niet gebruikenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef witste het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze helemaal niet komt... Waarom was ze bij haar exit zo snel van het toneel verdwenen?
Zal wel weer een clausule aan vastzitten dat ze er MOETEN zijn..... maar toch....
Tuurlijk wel, gefilmd worden door Talpa is onderdeel van een kontrakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef Rica het volgende:
Die doet niet meer mee aan BB dus dat maakt nu niet meer uit.
Tot de loop van het programma (in het contract tot 1 januari gelof ik) moeten ze hun medewerking verlenen, dus in de studio zijn als dat gevraagd wordt. Maar Ralph kreeg ook "vrij" omdat hij moest werken dus ze dreigen heus niet gelijk met een rechtzaak of zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef witste het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze helemaal niet komt... Waarom was ze bij haar exit zo snel van het toneel verdwenen?
Zal wel weer een clausule aan vastzitten dat ze er MOETEN zijn..... maar toch....
Ze zit niet meer in het BB huis, daar ging die uitspraak van de regering over.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:25 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gefilmd worden door Talpa is onderdeel van een kontrakt.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha Chantal noemt dido een ijskast omdat ze nog niet smelt.
Lieske: Diepvrieser!!!
Ja en dat is dus geen probleem.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:28 schreef witste het volgende:
Nee ok, maar de 'zaak Tanja' is natuurlijk nog wel erg vers, dus ik neem echt wel aan dat ze haar deze donderdag in de studio willen hebben.
Ze zegt anders net dat ze verder helemaal niks voor hem voelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Dido een schatje hoor, maar tering wat is het toch een aandachtshoer.
Dat principiele niet-neuken met Roel terwijl ze eigenlijk wel wil, dat maakt vreselijke tv..
Nope, alleen als Tanja niks meer met BB te maken wil hebben...quote:
Ze zegt zoveel.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Rica het volgende:
Ze zegt anders net dat ze verder helemaal niks voor hem voelt.
Mjah, ze staan allemaal droog daar dus het zou gek zijn als ze geen 'drang' zouden voelen, dat geldt niet speciaal voor Dido.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zegt zoveel.
Zoals ik het zie, zou ze best met hem naar bed willen, al hoeft dat geen grootse relatie te betekenen.
Die zogenaamde bevestigingen zoals "Ik ben er klaar mee" en "voor mij is het over", zijn alleen maar bevestiging van dat gevoel.
Ik heb het idee dat ze stiekem wacht tot hij iets zo goeds doet, dat het haar reden geeft om van gedachte te veranderen.
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:45 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]Wat is ze toch wal-ge-lijk !
Ben je dronken of heb je wat gerookt?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Alleen hoor je de meeste anderen niet dag in dag uit lullen over iemand die ze wel leuk vinden, maar waar ze verder niets mee hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:41 schreef Rica het volgende:
Mjah, ze staan allemaal droog daar dus het zou gek zijn als ze geen 'drang' zouden voelen, dat geldt niet speciaal voor Dido.
Hoewel ik haar voor geen meter mag, ben ik het daar ook wel mee eens. Ze heeft soms een zeer vriendelijke uitstraling. Als je haar niet goed kent, zou ik me kunnen voorstellen dat mannen van die leeftijd zeer van haar gecharmeerd zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ja, dat vind ik dus ook. Ze doet me, als ik eerlijk ben, aan iemand denken die ik gekend heb. De eerste dagen van bb moest ik echt goed kijken of ze het niet stiekem wasquote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar voor geen meter mag, ben ik het daar ook wel mee eens. Ze heeft soms een zeer vriendelijke uitstraling. Als je haar niet goed kent, zou ik me kunnen voorstellen dat mannen van die leeftijd zeer van haar gecharmeerd zijn.
Ach rooklucht of alcohol wat maakt het uitquote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef BB5kijker het volgende:
en dan zo'n gore rooklucht uit je bek....
dat doen wel meer dames in het huis...quote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef henk.jansen het volgende:
Ze heeft niet eens de make-up eraf gehaald en gaat zo slapen![]()
Wat een smerig wijf
vergeet de " heren"quote:Op donderdag 3 november 2005 01:58 schreef doka het volgende:
[..]
dat doen wel meer dames in het huis...
Huh wat Tanja, waarquote:Op donderdag 3 november 2005 01:32 schreef witste het volgende:
[..]
Nope, alleen als Tanja niks meer met BB te maken wil hebben...
Persoonlijk zou ik niet eens antwoorden op die stomme vragen en presentatie van BB
Nee nee ik wil niet generaliseren alleen zag ik het nu toevalligquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
vergeet de " heren"Joost ook niet
kijk, dat is de juiste mentaliteit. drank. nu.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef latevogel het volgende:
zo en nu wil ik bier![]()
in bb huis slaap alles en ik heb dorst en wil feesten ja![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
kijk, dat is de juiste mentaliteit. drank. nu.![]()
Daar krijg ik ook wel dorst van jaquote:
ow keuze genoeg hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
waar heb je dat gekochtzo een wil ik ook
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow keuze genoeg hoor
[afbeelding]
ja mot toch wat als er geen blote billen van de heren worden gepostquote:Op donderdag 3 november 2005 02:36 schreef doka het volgende:
[..]
het is inmiddels wel duidelijk waar jou interesse naar uitgaat
![]()
Proost. Lekker gesprek weer net zo laat in de nacht.quote:
Dat zijn de beter vatenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow keuze genoeg hoor
[afbeelding]
hallo ik heb NU dorst jaquote:Op donderdag 3 november 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zijn de beter vaten![]()
Heb vanmiddag zo'n 5 liter blik gekocht met ingebouwde drukgebeuren, zal morgen is kijken of het wat is![]()
19.30 natalie ---> roelquote:Op donderdag 3 november 2005 02:14 schreef PC eend het volgende:
Was ik weer te laat
Dit keer voor een geile massage sessie
Hebben alle vrouwen Roel nu afgewerkt, of was het vandaag de Dido special
doe er wat aan danquote:Op donderdag 3 november 2005 02:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja mot toch wat als er geen blote billen van de heren worden gepost![]()
Ik zou zeggen: Kom dan even langs!quote:
kan je beter tegen hummie zegenquote:
Dat zal wel aan het alcohol percentage liggenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of Ingrid een erg klein blaasje heeft![]()
Ze gaat elke nacht er nog wel een keer uit om te plassen![]()
Als ik slaap dan slaap ik ook![]()
wow dat is zo tering lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Kom dan even langs!
Ik ben nu bezig met de Sambuca (zonder koffiebonen)![]()
Dat en mijn Roeltjequote:Op donderdag 3 november 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat zal wel aan het alcohol percentage liggen![]()
nah, die streams gaan 24 uur per dag door, er zal toch wel eens vrouwelijke regiseur dienst hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:49 schreef latevogel het volgende:
[..]
kan je beter tegen hummie zegen
die laat niks zien op de streams![]()
noem jij de jouwe je 'roeltje' en niet gewoon 'de kleine kribbet'quote:
quote:
helaas niet maar ik heb gesoliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 02:52 schreef doka het volgende:
[..]
nah, die streams gaan 24 uur per dag door, er zal toch wel eens vrouwelijke regiseur dienst hebben![]()
nopequote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Leeft er nog iets in het huis?
Nee joh, dat is dat dingetje waar mijn vrouw zich wel is mee vermaaktquote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef doka het volgende:
[..]
noem jij de jouwe je 'roeltje' en niet gewoon 'de kleine kribbet'![]()
![]()
in dit huis welquote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Gelijk heb je!!quote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
helaas niet maar ik heb gesoliciteerd
ik kijk al jaren bb en ben het ff zat met al die tieten![]()
moet maar eens afgelopen zijn![]()
oow, nu snap ik hemquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee joh, dat is dat dingetje waar mijn vrouw zich wel is mee vermaaktMaar een eigen gekweekt Roeltje is zo ongeveer het beste slaapmiddel wat er is
![]()
die zombies daar kennen het niet eens ben ik bangquote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Beetje te lekker ben ik bang
![]()
Ze moeten een paar van die flessen opdrinken in het BBhuis, kunnen ze weer kotsenen wij weer lachen
![]()
Ik had vanavond tijdens de Dido/Roel massage trouwens wel even het idee dat Dido echt met het idee speelde om iets verder te gaan. Het zal wel niet, maar af en toe leek het daar toch even op.quote:
Niet echtquote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Ik heb nog geen fatsoenlijke tiet gezien, wat lul je nouquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef latevogel het volgende:
helaas niet maar ik heb gesoliciteerd
ik kijk al jaren bb en ben het ff zat met al die tieten![]()
moet maar eens afgelopen zijn![]()
Gewoon vertellen dat het een nieuw frisdrankje is met anijssmaakquote:Op donderdag 3 november 2005 02:57 schreef latevogel het volgende:
[..]
die zombies daar kennen het niet eens ben ik bang![]()
doen, doen, met een briefje erbij waar wat 'interessante' dingen opstaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Een Roeltje draaien vond ik wel een toepasselijke naam
![]()
Heb al is met de gedachte gespeelt om een zakje over de schutting te gooien![]()
*drinkt met je meequote:Op donderdag 3 november 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat het een nieuw frisdrankje is met anijssmaak![]()
Kribbet neemt nog een glaasje
Als ik deze massage had gehad van mijn vrouw dan wist ik zeker dat er wat op ging volgen maar met Dido nietquote:Op donderdag 3 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had vanavond tijdens de Dido/Roel massage trouwens wel even het idee dat Dido echt met het idee speelde om iets verder te gaan. Het zal wel niet, maar af en toe leek het daar toch even op.
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ikquote:Op donderdag 3 november 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik deze massage had gehad van mijn vrouw dan wist ik zeker dat er wat op ging volgen maar met Dido nietWas Linda er nog maar en dan geen massage-olie in de fles maar sterke drank
![]()
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1quote:Op donderdag 3 november 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fatsoenlijke tiet gezien, wat lul je nou![]()
Plaats eens een foto van jezelf![]()
![]()
Ik heb al een keer voor de poort gestaan (en foto's gemaakt) het is redelijk makkelijk om te doen maar de bewoners moeten alles gelijk inleveren of worden naar binnen geroepen door Hummiequote:Op donderdag 3 november 2005 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
doen, doen, met een briefje erbij waar wat 'interessante' dingen opstaan.![]()
juist zonder drank en wat METquote:Op donderdag 3 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ik
hmm, ook niet die hilarische foto van de plassers van roel en joost?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1![]()
maar een echte lul heb ik deze bb nog niet gezien![]()
Ik zal hem niet inkoppenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
Lekker hequote:
http://www.pearle.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op donderdag 3 november 2005 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, ook niet die hilarische foto van de plassers van roel en joost?
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ik
Wil niet veel zeggen maar Rob is echt een ongelovelijke lulquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar Rob is echt een ongelovelijke lul![]()
De enige foto van mij staat in mijn fotoboek en daar heb ik kleren aanquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
ja dat heb ik weerquote:Op donderdag 3 november 2005 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De enige foto van mij staat in mijn fotoboek en daar heb ik kleren aan![]()
Ja en dan ook nog mijn vrouw zit naast mequote:
Nog 1quote:Op donderdag 3 november 2005 03:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow daar ben ik het helemaal mee eens
kom we drinken er nog een![]()
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uurquote:Op donderdag 3 november 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog 1Een halve fles is wel genoeg ik moet vrijdag weer nuchter zijn
![]()
ja en dan zit je vrouw ernaastquote:Op donderdag 3 november 2005 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
Heb ik een keer kontakt met een vrouw
Ik voel een trio aankomenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja en dan zit je vrouw ernaast![]()
Die van van menno was zeker ook te klein, omdat je alles gelijk in perspectief zetquote:Op donderdag 3 november 2005 03:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar was dat nu een echte?en de laaste
vogens mij is hummie pot geworden zie alleen maar foto's van de meiden overal,zo gauw de mannen onder de douche gaan zijn de streams weg helaas![]()
Ik heb vrij genomen zolang BB doorgaatquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uur![]()
die van menno wasquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van van menno was zeker ook te klein, omdat je alles gelijk in perspectief zet
ja hee das ff lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen zolang BB doorgaat![]()
nee denk het ook niet want ik ben zeer liefquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dan ken jij latevogel niet![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja hee das ff lekker![]()
ik heb juist weer werk gevonden sinds bb is begonnen![]()
Maar het is maar een klein mannetje hoor, dus het vertekend wel een beetjequote:Op donderdag 3 november 2005 03:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
die van menno was![]()
maar zie hem niet zo vaak als ik zou willen gnagna
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik weet nu al niet meer hoe ik mijn dagen voor BB heb kunnen vullenen ben een beetje bang voor het zwarte BB gat na 15 december
![]()
ik werk in de horecaquote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het geen werk waar je 's ochtends vroeg moet verschijnen![]()
Of kan je op het werk naar BB kijken![]()
Ik weet nu al niet meer hoe ik mijn dagen voor BB heb kunnen vullenen ben een beetje bang voor het zwarte BB gat na 15 december
![]()
en de druk die talpa op endemol waarschijnlijk zal uitoefenen om bb zolang mogelijk te rekken, vanwege de talpa-kijkcijfersquote:Op donderdag 3 november 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)quote:Op donderdag 3 november 2005 03:32 schreef latevogel het volgende:
nee denk het ook niet want ik ben zeer lief![]()
Ik ben nu weer 10 dagen vrij, dus veel BBquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uur![]()
gelukkig ben ik ook maar een klein vrouwtjequote:Op donderdag 3 november 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het is maar een klein mannetje hoor, dus het vertekend wel een beetje
Video's of dvd recorders bestaan tegenwoordig ookquote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik werk in de horeca
dus de uurtjes ken je dan wel ,alhoewel ik ook wel eens om 12 uur moet beginnen hoor
helaas kan ik geen bb kijken op het werk maar heb ze wel zo gek gekregen de tv aan te zetten om half 8
Ik moet door de huiskamer lopen om in de keuken te komen en je wilt niet weten hoe vaak ik ff iets moet halen in de keuken om half 8![]()
hallo mevrouw jansenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)
Wat schrijf ik nu toch allemaal weer![]()
Ik zou het helemaal niet erg vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.
je hebt altijd baas boven baas helaasquote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 10 dagen vrij, dus veel BB
ow ja die maken overuren hierquote:Op donderdag 3 november 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Video's of dvd recorders bestaan tegenwoordig ook
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik ook maar een klein vrouwtje![]()
woeiquote:Op donderdag 3 november 2005 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Doka, ja ik ben hier, zoals altijd een beetje te lurken....
![]()
Horecaquote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik werk in de horeca
dus de uurtjes ken je dan wel ,alhoewel ik ook wel eens om 12 uur moet beginnen hoor
helaas kan ik geen bb kijken op het werk maar heb ze wel zo gek gekregen de tv aan te zetten om half 8
Ik moet door de huiskamer lopen om in de keuken te komen en je wilt niet weten hoe vaak ik ff iets moet halen in de keuken om half 8![]()
Trusten en tot laterquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
deze latevogel gaat lekker nestje opzoeken want een masseur komt toch niet meer binnen gevlogen ben ik bang![]()
slaap lekker allemaal![]()
trustequote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
deze latevogel gaat lekker nestje opzoeken want een masseur komt toch niet meer binnen gevlogen ben ik bang![]()
hahahaha... ja zal ik doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 03:52 schreef doka het volgende:
[..]
woei![]()
![]()
hou die man van je maar goed in de gaten![]()
ik doe niet andersquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HorecaGeweldig werk (hobby) is dat
![]()
Heb jaren geleden nog gewerkt in die tenten waar Chantal zegt dat ze komt (nooit gezien)
Maar heb je geen video zodat je kan opnemen?? Glaasje sambuca (van de baas) erbij en genieten![]()
Shoot ik heb mijn vleugels net afgedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
Slaap lekker lvquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
Schrijf je het echt wel zelf of is het mevrouw Jansenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)
Wat schrijf ik nu toch allemaal weer![]()
zet maar een kinderslot op de pc, dat zal hem leren een beetje naar die bb-vrouwtjes te loerenquote:
Teveel blaadjes op het spoor? Vierkante wielenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 10 dagen vrij, dus veel BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |