quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Dido is niet gewend te masseren, Dido wórdt altjd gemasseerd.
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
volgens mij is dido het al behoorlijk zat![]()
Chantal blijft wakker omdat ze wil weten hoe het met Dido en Roel gaat omdat ze zelf een oogje op Roel heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:04 schreef Inca het volgende:
naat blijft maar wakker om dido te behoeden en gna gna gna blijft wakker om morgen weer lekker te roddelen
pielemansjequote:Op donderdag 3 november 2005 00:05 schreef wickie het volgende:
Iedereen zegt maar dat Roel een klein pielemanse heeft, wat hij ook heeft in slappe toestand.
Maar we weten niet hoe groot z'n pielemansje is in harde toestand.
Ik heb weleens een vriendje gehad die ook zo'n kleintje had maar die toch erg groeide en een goede lengte had uiteindelijk.
Wat een kansloos en oeverloos gelul van Nat en Chan... bahbah wat saai..
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
Roel vindt dit de lekkerste massage van de drie, reken daar maar op.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.![]()
Oeh, SM.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.![]()
Er blijft inderdaad niet veel meer over die leuk zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is niet ideaal maar de rest is gewoonweg ver-schrik-ke-lijk.
Ik hoop dat Hummie haar tot 2 uur door laat werken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Wat is het verschil? Door Menno is het anders geinterpreteerd en ook Rob heeft van de week laten vallen dat hij en menno een deal hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij maakte een toespeling. Dat is alles ("misschien moeten we elkaar de volgende keer een keer ontzien"). De afspraak is niet gemaakt. Ze hebben het er alleen over gehad.
Ja, dat is het wachten wel waardquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
gaan ze nu naar bed?
pffff nog een uurtje heb ik Meat Loaf - Live With The Melbourne Symphony Orchestra binnen![]()
Dido gaat anders altijd heel vroeg naar bed, ze zal wel moe zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijken
Geniet van je zachte bedje en slaap goedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
Slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Hij geeft geen liters bier op en linda ligt niet naast hem dus hij moet nog wakker zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Hij zal toch niet in slaap gevallen zijn?
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Je hebt slechte smaak in bewoners, maar muzieksmaak is een heel stuk beterquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
gaan ze nu naar bed?
pffff nog een uurtje heb ik Meat Loaf - Live With The Melbourne Symphony Orchestra binnen![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Dat is zeer zeker niet wat ik gehoord heb. Rob zei zelf gisteren nog dat Menno nu bij hem zou moeten komen om de afspraak echt te maken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Door Menno is het anders geinterpreteerd en ook Rob heeft van de week laten vallen dat hij en menno een deal hebben.
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van stream 2 voor de streamverslagen?
trustequote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Never say never!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef riri het volgende:
[..]
jij nooit....![]()
menno wel die lekker met de prijzenpot in Amerika kan gaan wonen en gaan golven daar,hij lacht jullie er allemaal om uit![]()
![]()
Het is toch ook een illusie dat iedereen zomaar kan masseren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ik weet niet wat ze aan het doen is, maar dit heeft geen zak met masseren te maken.
thnx, tis net een dvd waar ik al een tijdje legaal danwel illegaal op aan het jagen ben :-)quote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt slechte smaak in bewoners, maar muzieksmaak is een heel stuk beter
Misschien ik zag Ingrid het ook doenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijken
Lijkt me wel lachen als die dan ook nog eens golfprof wor en het flink goed gaat doen ....ik mag het lije alleen maar omdat ik weet dat er ergens in nichtevecht dan iemand zijn eigen tanden kapot bijtquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
Never say never!
en als Menno met de poen naar Amerika kan gaan: Mijn steun heeftie !!
Is ook zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is toch ook een illusie dat iedereen zomaar kan masseren. Dan krijg je dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |