quote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
vergeet de " heren"Joost ook niet
kijk, dat is de juiste mentaliteit. drank. nu.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef latevogel het volgende:
zo en nu wil ik bier![]()
in bb huis slaap alles en ik heb dorst en wil feesten ja![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
kijk, dat is de juiste mentaliteit. drank. nu.![]()
Daar krijg ik ook wel dorst van jaquote:
ow keuze genoeg hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
waar heb je dat gekochtzo een wil ik ook
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow keuze genoeg hoor
[afbeelding]
ja mot toch wat als er geen blote billen van de heren worden gepostquote:Op donderdag 3 november 2005 02:36 schreef doka het volgende:
[..]
het is inmiddels wel duidelijk waar jou interesse naar uitgaat
![]()
Proost. Lekker gesprek weer net zo laat in de nacht.quote:
Dat zijn de beter vatenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow keuze genoeg hoor
[afbeelding]
hallo ik heb NU dorst jaquote:Op donderdag 3 november 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zijn de beter vaten![]()
Heb vanmiddag zo'n 5 liter blik gekocht met ingebouwde drukgebeuren, zal morgen is kijken of het wat is![]()
19.30 natalie ---> roelquote:Op donderdag 3 november 2005 02:14 schreef PC eend het volgende:
Was ik weer te laat
Dit keer voor een geile massage sessie
Hebben alle vrouwen Roel nu afgewerkt, of was het vandaag de Dido special
doe er wat aan danquote:Op donderdag 3 november 2005 02:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja mot toch wat als er geen blote billen van de heren worden gepost![]()
Ik zou zeggen: Kom dan even langs!quote:
kan je beter tegen hummie zegenquote:
Dat zal wel aan het alcohol percentage liggenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of Ingrid een erg klein blaasje heeft![]()
Ze gaat elke nacht er nog wel een keer uit om te plassen![]()
Als ik slaap dan slaap ik ook![]()
wow dat is zo tering lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Kom dan even langs!
Ik ben nu bezig met de Sambuca (zonder koffiebonen)![]()
Dat en mijn Roeltjequote:Op donderdag 3 november 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat zal wel aan het alcohol percentage liggen![]()
nah, die streams gaan 24 uur per dag door, er zal toch wel eens vrouwelijke regiseur dienst hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:49 schreef latevogel het volgende:
[..]
kan je beter tegen hummie zegen
die laat niks zien op de streams![]()
noem jij de jouwe je 'roeltje' en niet gewoon 'de kleine kribbet'quote:
quote:
helaas niet maar ik heb gesoliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 02:52 schreef doka het volgende:
[..]
nah, die streams gaan 24 uur per dag door, er zal toch wel eens vrouwelijke regiseur dienst hebben![]()
nopequote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Leeft er nog iets in het huis?
Nee joh, dat is dat dingetje waar mijn vrouw zich wel is mee vermaaktquote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef doka het volgende:
[..]
noem jij de jouwe je 'roeltje' en niet gewoon 'de kleine kribbet'![]()
![]()
in dit huis welquote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Gelijk heb je!!quote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
helaas niet maar ik heb gesoliciteerd
ik kijk al jaren bb en ben het ff zat met al die tieten![]()
moet maar eens afgelopen zijn![]()
oow, nu snap ik hemquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee joh, dat is dat dingetje waar mijn vrouw zich wel is mee vermaaktMaar een eigen gekweekt Roeltje is zo ongeveer het beste slaapmiddel wat er is
![]()
die zombies daar kennen het niet eens ben ik bangquote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Beetje te lekker ben ik bang
![]()
Ze moeten een paar van die flessen opdrinken in het BBhuis, kunnen ze weer kotsenen wij weer lachen
![]()
Ik had vanavond tijdens de Dido/Roel massage trouwens wel even het idee dat Dido echt met het idee speelde om iets verder te gaan. Het zal wel niet, maar af en toe leek het daar toch even op.quote:
Niet echtquote:Op donderdag 3 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Ik heb nog geen fatsoenlijke tiet gezien, wat lul je nouquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef latevogel het volgende:
helaas niet maar ik heb gesoliciteerd
ik kijk al jaren bb en ben het ff zat met al die tieten![]()
moet maar eens afgelopen zijn![]()
Gewoon vertellen dat het een nieuw frisdrankje is met anijssmaakquote:Op donderdag 3 november 2005 02:57 schreef latevogel het volgende:
[..]
die zombies daar kennen het niet eens ben ik bang![]()
doen, doen, met een briefje erbij waar wat 'interessante' dingen opstaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Een Roeltje draaien vond ik wel een toepasselijke naam
![]()
Heb al is met de gedachte gespeelt om een zakje over de schutting te gooien![]()
*drinkt met je meequote:Op donderdag 3 november 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat het een nieuw frisdrankje is met anijssmaak![]()
Kribbet neemt nog een glaasje
Als ik deze massage had gehad van mijn vrouw dan wist ik zeker dat er wat op ging volgen maar met Dido nietquote:Op donderdag 3 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had vanavond tijdens de Dido/Roel massage trouwens wel even het idee dat Dido echt met het idee speelde om iets verder te gaan. Het zal wel niet, maar af en toe leek het daar toch even op.
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ikquote:Op donderdag 3 november 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik deze massage had gehad van mijn vrouw dan wist ik zeker dat er wat op ging volgen maar met Dido nietWas Linda er nog maar en dan geen massage-olie in de fles maar sterke drank
![]()
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1quote:Op donderdag 3 november 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fatsoenlijke tiet gezien, wat lul je nou![]()
Plaats eens een foto van jezelf![]()
![]()
Ik heb al een keer voor de poort gestaan (en foto's gemaakt) het is redelijk makkelijk om te doen maar de bewoners moeten alles gelijk inleveren of worden naar binnen geroepen door Hummiequote:Op donderdag 3 november 2005 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
doen, doen, met een briefje erbij waar wat 'interessante' dingen opstaan.![]()
juist zonder drank en wat METquote:Op donderdag 3 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ik
hmm, ook niet die hilarische foto van de plassers van roel en joost?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1![]()
maar een echte lul heb ik deze bb nog niet gezien![]()
Ik zal hem niet inkoppenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1![]()
maar een echte lul heb ik deze bb nog niet gezien![]()
Lekker hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |