Was het al een tijdje..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Dit wordt genant gewoon..
NEIN!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
Goedenacht allemaalTijd voor een poll...
Zou jij, als man, nu willen dat je Roel zou zijn?
Ja
Neeik stem ja
echt behoorlijk ranzig jaquote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef wickie het volgende:
Ik zou echt totaal afknappen op dat okselhaar van Roel trouwens...
Ze zijn het 'kijkcijfer' kanon kwijt van de bevalling... dan maar een verwekkingquote:Op donderdag 3 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet beslissen of dit nou een grappig idee is van BB of gewoon ziekelijk dwingend.
Ze gaan heus niet spontaan neuken hoor, dus wat heeft dit voor zin?
Dat hoeven ze hem niet te zeggen, dat bedenkt hij zelf wel!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:39 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij he, hebben ze tegen Roel gezegd dat ie gewoon moet blijven liggen en vooral niet tegen haar zeggen van, als je niet meer kunt stop maar...
mij heeft ze al weggespeeld ...truste en ajuus!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Ze toont wél karakter vind ik, door dóór te blijven gaan.
Ze houdt het langer vol dan iedereen hier, als het zo doorgaat.
DAT is teveel credit.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Ze toont wél karakter vind ik, door dóór te blijven gaan.
Ze houdt het langer vol dan iedereen hier, als het zo doorgaat.
Is volgens mij ook zo. Heb je die massage niet gezien?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef MPJT het volgende:
Nathalie dacht dat Rob wel op Chantal viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |