Ja en dat is dus geen probleem.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:28 schreef witste het volgende:
Nee ok, maar de 'zaak Tanja' is natuurlijk nog wel erg vers, dus ik neem echt wel aan dat ze haar deze donderdag in de studio willen hebben.
Ze zegt anders net dat ze verder helemaal niks voor hem voelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Dido een schatje hoor, maar tering wat is het toch een aandachtshoer.
Dat principiele niet-neuken met Roel terwijl ze eigenlijk wel wil, dat maakt vreselijke tv..
Nope, alleen als Tanja niks meer met BB te maken wil hebben...quote:
Ze zegt zoveel.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Rica het volgende:
Ze zegt anders net dat ze verder helemaal niks voor hem voelt.
Mjah, ze staan allemaal droog daar dus het zou gek zijn als ze geen 'drang' zouden voelen, dat geldt niet speciaal voor Dido.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zegt zoveel.
Zoals ik het zie, zou ze best met hem naar bed willen, al hoeft dat geen grootse relatie te betekenen.
Die zogenaamde bevestigingen zoals "Ik ben er klaar mee" en "voor mij is het over", zijn alleen maar bevestiging van dat gevoel.
Ik heb het idee dat ze stiekem wacht tot hij iets zo goeds doet, dat het haar reden geeft om van gedachte te veranderen.
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:45 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]Wat is ze toch wal-ge-lijk !
Ben je dronken of heb je wat gerookt?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Alleen hoor je de meeste anderen niet dag in dag uit lullen over iemand die ze wel leuk vinden, maar waar ze verder niets mee hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:41 schreef Rica het volgende:
Mjah, ze staan allemaal droog daar dus het zou gek zijn als ze geen 'drang' zouden voelen, dat geldt niet speciaal voor Dido.
Hoewel ik haar voor geen meter mag, ben ik het daar ook wel mee eens. Ze heeft soms een zeer vriendelijke uitstraling. Als je haar niet goed kent, zou ik me kunnen voorstellen dat mannen van die leeftijd zeer van haar gecharmeerd zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor... ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ja, dat vind ik dus ook. Ze doet me, als ik eerlijk ben, aan iemand denken die ik gekend heb. De eerste dagen van bb moest ik echt goed kijken of ze het niet stiekem wasquote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar voor geen meter mag, ben ik het daar ook wel mee eens. Ze heeft soms een zeer vriendelijke uitstraling. Als je haar niet goed kent, zou ik me kunnen voorstellen dat mannen van die leeftijd zeer van haar gecharmeerd zijn.
Ach rooklucht of alcohol wat maakt het uitquote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef BB5kijker het volgende:
en dan zo'n gore rooklucht uit je bek....
dat doen wel meer dames in het huis...quote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef henk.jansen het volgende:
Ze heeft niet eens de make-up eraf gehaald en gaat zo slapen![]()
Wat een smerig wijf
vergeet de " heren"quote:Op donderdag 3 november 2005 01:58 schreef doka het volgende:
[..]
dat doen wel meer dames in het huis...
Huh wat Tanja, waarquote:Op donderdag 3 november 2005 01:32 schreef witste het volgende:
[..]
Nope, alleen als Tanja niks meer met BB te maken wil hebben...
Persoonlijk zou ik niet eens antwoorden op die stomme vragen en presentatie van BB
Nee nee ik wil niet generaliseren alleen zag ik het nu toevalligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |