Niet echt of echt niet?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, de meiden willen Chantal koppelen aan Rob... maar ze wil niet echt
Ik weet nu al wat die pa gaat zeggen: dat heeft die niet van mij hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel was natuurlijk ook behoorlijk cool, vanavond.
Door drie meiden uitgekozen om gemasseerd te worden.
Die pa van 'm zal wel trots op 'm zijn.![]()
Op de Chantal manier he.... neee, hou eens op zeg. Kappen nu gna gna gna... dus misschien wil ze stiekem wel.quote:
Ja die zal morgen wel weer met zijn zalvend hoofd in de studio zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel was natuurlijk ook behoorlijk cool, vanavond.
Door drie meiden uitgekozen om gemasseerd te worden.
Die pa van 'm zal wel trots op 'm zijn.![]()
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die zal morgen wel weer met zijn zalvend hoofd in de studio zitten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.
Dat paardenhoofd van een Tanja zelf wel denk ik... en de baby natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en die paardebek van Tanja's moeder gelukkig niét.
Nee hoor... ze mogen 8 dagen maximaal 2 uur filmen... en door die dagen zijn ze nog niet heen.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:20 schreef witste het volgende:
Baby toch niet? Die is toch al door haar uurtjes heen??
dan had ik roel in de douche gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 01:15 schreef svann het volgende:
OE! Als er geen kamera was geweest net....
Die doet niet meer mee aan BB dus dat maakt nu niet meer uit.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:20 schreef witste het volgende:
Baby toch niet? Die is toch al door haar uurtjes heen??
Ralph is er ook 2 keer niet geweest... omdat die moest werken. Maar die smoes kan Tanja niet gebruikenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef witste het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze helemaal niet komt... Waarom was ze bij haar exit zo snel van het toneel verdwenen?
Zal wel weer een clausule aan vastzitten dat ze er MOETEN zijn..... maar toch....
Tuurlijk wel, gefilmd worden door Talpa is onderdeel van een kontrakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef Rica het volgende:
Die doet niet meer mee aan BB dus dat maakt nu niet meer uit.
Tot de loop van het programma (in het contract tot 1 januari gelof ik) moeten ze hun medewerking verlenen, dus in de studio zijn als dat gevraagd wordt. Maar Ralph kreeg ook "vrij" omdat hij moest werken dus ze dreigen heus niet gelijk met een rechtzaak of zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef witste het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze helemaal niet komt... Waarom was ze bij haar exit zo snel van het toneel verdwenen?
Zal wel weer een clausule aan vastzitten dat ze er MOETEN zijn..... maar toch....
Ze zit niet meer in het BB huis, daar ging die uitspraak van de regering over.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:25 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gefilmd worden door Talpa is onderdeel van een kontrakt.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha Chantal noemt dido een ijskast omdat ze nog niet smelt.
Lieske: Diepvrieser!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |