http://www.pearle.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow ik ben al bekent hier hoor vanaf bb 1![]()
maar een echte lul heb ik deze bb nog niet gezien![]()
tuurlijk welquote:Op donderdag 3 november 2005 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, ook niet die hilarische foto van de plassers van roel en joost?
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda had zich ook zonder drank niet kunnen inhouden denk ik
Wil niet veel zeggen maar Rob is echt een ongelovelijke lulquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar Rob is echt een ongelovelijke lul![]()
De enige foto van mij staat in mijn fotoboek en daar heb ik kleren aanquote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef latevogel het volgende:
ja dat heb ik weerquote:Op donderdag 3 november 2005 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De enige foto van mij staat in mijn fotoboek en daar heb ik kleren aan![]()
Ja en dan ook nog mijn vrouw zit naast mequote:
Nog 1quote:Op donderdag 3 november 2005 03:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow daar ben ik het helemaal mee eens
kom we drinken er nog een![]()
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uurquote:Op donderdag 3 november 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog 1Een halve fles is wel genoeg ik moet vrijdag weer nuchter zijn
![]()
ja en dan zit je vrouw ernaastquote:Op donderdag 3 november 2005 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
Heb ik een keer kontakt met een vrouw
Ik voel een trio aankomenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja en dan zit je vrouw ernaast![]()
Die van van menno was zeker ook te klein, omdat je alles gelijk in perspectief zetquote:Op donderdag 3 november 2005 03:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar was dat nu een echte?en de laaste
vogens mij is hummie pot geworden zie alleen maar foto's van de meiden overal,zo gauw de mannen onder de douche gaan zijn de streams weg helaas![]()
Ik heb vrij genomen zolang BB doorgaatquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uur![]()
die van menno wasquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van van menno was zeker ook te klein, omdat je alles gelijk in perspectief zet
ja hee das ff lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen zolang BB doorgaat![]()
nee denk het ook niet want ik ben zeer liefquote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dan ken jij latevogel niet![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja hee das ff lekker![]()
ik heb juist weer werk gevonden sinds bb is begonnen![]()
Maar het is maar een klein mannetje hoor, dus het vertekend wel een beetjequote:Op donderdag 3 november 2005 03:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
die van menno was![]()
maar zie hem niet zo vaak als ik zou willen gnagna
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik weet nu al niet meer hoe ik mijn dagen voor BB heb kunnen vullenen ben een beetje bang voor het zwarte BB gat na 15 december
![]()
ik werk in de horecaquote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het geen werk waar je 's ochtends vroeg moet verschijnen![]()
Of kan je op het werk naar BB kijken![]()
Ik weet nu al niet meer hoe ik mijn dagen voor BB heb kunnen vullenen ben een beetje bang voor het zwarte BB gat na 15 december
![]()
en de druk die talpa op endemol waarschijnlijk zal uitoefenen om bb zolang mogelijk te rekken, vanwege de talpa-kijkcijfersquote:Op donderdag 3 november 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)quote:Op donderdag 3 november 2005 03:32 schreef latevogel het volgende:
nee denk het ook niet want ik ben zeer lief![]()
Ik ben nu weer 10 dagen vrij, dus veel BBquote:Op donderdag 3 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij tot zaterdag 18 uur![]()
gelukkig ben ik ook maar een klein vrouwtjequote:Op donderdag 3 november 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het is maar een klein mannetje hoor, dus het vertekend wel een beetje
Video's of dvd recorders bestaan tegenwoordig ookquote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik werk in de horeca
dus de uurtjes ken je dan wel ,alhoewel ik ook wel eens om 12 uur moet beginnen hoor
helaas kan ik geen bb kijken op het werk maar heb ze wel zo gek gekregen de tv aan te zetten om half 8
Ik moet door de huiskamer lopen om in de keuken te komen en je wilt niet weten hoe vaak ik ff iets moet halen in de keuken om half 8![]()
hallo mevrouw jansenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)
Wat schrijf ik nu toch allemaal weer![]()
Ik zou het helemaal niet erg vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er dan ook nog niet. Volgens ons stopt bb pas op 30 december. Hummie zei dat zelf ook en gezien de frequenties van de exits lijkt dat ook het meest voor de hand liggend.
je hebt altijd baas boven baas helaasquote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 10 dagen vrij, dus veel BB
ow ja die maken overuren hierquote:Op donderdag 3 november 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Video's of dvd recorders bestaan tegenwoordig ook
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik ook maar een klein vrouwtje![]()
woeiquote:Op donderdag 3 november 2005 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Doka, ja ik ben hier, zoals altijd een beetje te lurken....
![]()
Horecaquote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik werk in de horeca
dus de uurtjes ken je dan wel ,alhoewel ik ook wel eens om 12 uur moet beginnen hoor
helaas kan ik geen bb kijken op het werk maar heb ze wel zo gek gekregen de tv aan te zetten om half 8
Ik moet door de huiskamer lopen om in de keuken te komen en je wilt niet weten hoe vaak ik ff iets moet halen in de keuken om half 8![]()
Trusten en tot laterquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
deze latevogel gaat lekker nestje opzoeken want een masseur komt toch niet meer binnen gevlogen ben ik bang![]()
slaap lekker allemaal![]()
trustequote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
deze latevogel gaat lekker nestje opzoeken want een masseur komt toch niet meer binnen gevlogen ben ik bang![]()
hahahaha... ja zal ik doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 03:52 schreef doka het volgende:
[..]
woei![]()
![]()
hou die man van je maar goed in de gaten![]()
ik doe niet andersquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HorecaGeweldig werk (hobby) is dat
![]()
Heb jaren geleden nog gewerkt in die tenten waar Chantal zegt dat ze komt (nooit gezien)
Maar heb je geen video zodat je kan opnemen?? Glaasje sambuca (van de baas) erbij en genieten![]()
Shoot ik heb mijn vleugels net afgedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
Slaap lekker lvquote:Op donderdag 3 november 2005 03:53 schreef latevogel het volgende:
Schrijf je het echt wel zelf of is het mevrouw Jansenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Want jij wil toch helemaal geen trio? ( en ja mijn vrouw zit er nog steeds naast en die wil ook geen trio)
Wat schrijf ik nu toch allemaal weer![]()
zet maar een kinderslot op de pc, dat zal hem leren een beetje naar die bb-vrouwtjes te loerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |