Dat verbaast me wel inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
ennuh lieske staat bij mij gewoon op plek nummer 2 in de lijst dus zo erg is het nu ook weer niet![]()
nee heb het wel vaker uitgelegd, ik vinnet een aanstellerig verwend stuk vreten maar ik vind er geen manipulerende liegende bitch zoals het gros van het huis.quote:
dat zou dubbele pret zijn!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als die dan ook nog eens golfprof wor en het flink goed gaat doen ....ik mag het lije alleen maar omdat ik weet dat er ergens in nichtevecht dan iemand zijn eigen tanden kapot bijt![]()
Opgeilen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef Lamon het volgende:
Je had beter "masseren" tussen aanhalingstekens kunnen zetten.
En de deur opslotquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef tjCherryman het volgende:
Regie naar huis, muziek op repeat! Hehehe
nou geleuf me als ze dat bij me geflikt had, had ze niet zonder kleerscheuren die massageruimte uitgekomen hehehehquote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Oei, kroelen over zijn buik.Tergend langaam naar beneden... als Roel nog geen paal(tje) had, dan heeft-ie het nú wel.![]()
Maar hoe zien we het verschil?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Oei, kroelen over zijn buik.Tergend langaam naar beneden... als Roel nog geen paal(tje) had, dan heeft-ie het nú wel.![]()
Je ziet toch wel verschil tussen 4 en 9 centimeter?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hoe zien we het verschil?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |