lekker toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat een rust hier..
helaasquote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik dacht: he, ff lekker slowchatten!![]()
joahquote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
jammur
Morgen examen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:52 schreef Sjakie01 het volgende:
Morgen school, 9.30.
Wat is dit voor een belachelijke tijd.![]()
Dat is nog eens een binnenkomerquote:Op donderdag 3 november 2005 06:24 schreef Doderok het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
nee, maar ik had ook al laten weten waarom nietquote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
Actie warme voeten deel 4 -> dik door de 1.350 euro!!!
iedereen al meegedaan?
Actie warme voeten deel 4 -> dik door de 1.350 euro!!!
in t kort:quote:Op donderdag 3 november 2005 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh hondje en indah![]()
Waarom dan niet eigenlijk, indah?
En daarom dacht je, ik maak er ff een kwartetje van?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, een lange post van mij
heb ik wel verdiend na zo'n enorme (*kuch*) lap tekstquote:Op donderdag 3 november 2005 08:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom dacht je, ik maak er ff een kwartetje van?
ah zo, okeequote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in t kort:
Ik heb een zwerver een broodje aangeboden. Toen kwam eruit dat ik "Godverdomme maar geld moest geven". Waarop ik zei dat er dan geen eten van gekocht werd. "Dat bepaal ik zelf wel".
Tjonge, je krijgt hier GVD een uitkering, een dak boven je hoofd en dagelijks eten. Van mij, want ik betaal voor je. Vuile hond.
Ik weet het zo zijn ze niet allemaal, maar ik had er geen zin meer in en ik geef alleen nog 50 eurocent aan muzikanten, die moeten tenslotte ook hun vergunning nog betalen van het geld wat ze verdienen. Ze gaan maar wat doen voor de kost, die lamzakken.
tsssquote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik wel verdiend na zo'n enorme (*kuch*) lap tekst![]()
Lol,quote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in t kort:
Ik heb een zwerver een broodje aangeboden. Toen kwam eruit dat ik "Godverdomme maar geld moest geven". Waarop ik zei dat er dan geen eten van gekocht werd. "Dat bepaal ik zelf wel".
Tjonge, je krijgt hier GVD een uitkering, een dak boven je hoofd en dagelijks eten. Van mij, want ik betaal voor je. Vuile hond.
Ik weet het zo zijn ze niet allemaal, maar ik had er geen zin meer in en ik geef alleen nog 50 eurocent aan muzikanten, die moeten tenslotte ook hun vergunning nog betalen van het geld wat ze verdienen. Ze gaan maar wat doen voor de kost, die lamzakken.
toen was ik pissed off... en sindsdien kan ik ze perfect negeren.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah zo, okeeIk wist niet dat je kwaad werd
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol,Je hebt wel gelijk hoor, zo zijn er genoeg helaas.
Ik heb bij één eens gevraagd , nadat hij mij om geld vroeg, of hij dan 10 euro kon wisselen.
"ja dat lukt wel " zei hij, Toen keek ik hem aan : "nou dan heb je meer dan ik op zak, kan ik geld van jou krijgen? " Vond ie niet leuk![]()
Hoi Flesjequote:
Kom bij ons vertoeven anders?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook zo'n voorbeeld. Ach, ik heb me erbij neergelegd dat ik daarvoor ook belasting moet betalen. Binnenkort maar eens verandering in brengen. Ik breng mijn belasting wel naar een ander land. ("Helaas" moet ik daar dan ook gaan wonen natuurlijk
)
Je gaat echt verhuizen ?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook zo'n voorbeeld. Ach, ik heb me erbij neergelegd dat ik daarvoor ook belasting moet betalen. Binnenkort maar eens verandering in brengen. Ik breng mijn belasting wel naar een ander land. ("Helaas" moet ik daar dan ook gaan wonen natuurlijk
)
dat is het zeker, en het loopt lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die sokkenaktie is wel een leuke aktie![]()
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat het een leuke aktie is.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:01 schreef leonieke het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook niet aan meegedaan heb
ja begrijp ik. ik negeer ze ook altijd. Vind het irritant om aangesproken te worden en zo. Bovendien, ik wil best eens wat geven, maar ben een beetje bang dat ze mn portemonnee uit mn handen grissen als ik wat sta af te passenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toen was ik pissed off... en sindsdien kan ik ze perfect negeren.![]()
Ik kon maar proberen ehquote:Op donderdag 3 november 2005 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 15.000 km van hierMaar bedankt voor het aanbod
![]()
Niets is nog definitief, maar het rommelt al wel in de verte. Als het definitief is, horen jullie het vanzelf wel. Dan heb ik het vast over niets andersquote:Op donderdag 3 november 2005 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat echt verhuizen ?![]()
Ons kikkerlandje verlaten? Durf je dat wel ?
Veiligheid voor allesquote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja begrijp ik. ik negeer ze ook altijd. Vind het irritant om aangesproken te worden en zo. Bovendien, ik wil best eens wat geven, maar ben een beetje bang dat ze mn portemonnee uit mn handen grissen als ik wat sta af te passenMaar op deze manier, zo met zo'n actie, dan wil ik best meedoen hoor
Moet je maar jouw eigen topic openen in Travel hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets is nog definitief, maar het rommelt al wel in de verte. Als het definitief is, horen jullie het vanzelf wel. Dan heb ik het vast over niets anders![]()
Dat Is helemaal fijnquote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is het zeker, en het loopt lekker
Er zijn wel wat topics hiero voor fokkers in het buitenland. Daar sluit ik me dan maar aan of zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je maar jouw eigen topic openen in Travel hoor![]()
we lezen daar toch niet
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets is nog definitief, maar het rommelt al wel in de verte. Als het definitief is, horen jullie het vanzelf wel. Dan heb ik het vast over niets anders![]()
Een schitterend ideequote:Op donderdag 3 november 2005 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zijn wel wat topics hiero voor fokkers in het buitenland. Daar sluit ik me dan maar aan of zo.![]()
Doe juist wat anders, en doe dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zijn wel wat topics hiero voor fokkers in het buitenland. Daar sluit ik me dan maar aan of zo.![]()
" Ik ga emigreren en neem mee ... "quote:Op donderdag 3 november 2005 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dan is gcsc opeens een emigreertopic
Gewoon vertrekken en niets zeggen. Ik heb dan alleen wat andere post-tijden op Fok! wellichtquote:Op donderdag 3 november 2005 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe juist wat anders, en doe dat niet.![]()
Psst..... dat is Anak Krakatauquote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Niets is nog definitief, maar het rommelt al wel in de verte.
waar is daar?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef leonieke het volgende:
Ouch... op 22 december mogen jullie mij officieel zot verklaren![]()
Ik word nu al bijna gek door gewoon naar de DVD te kijken en te denken hoe het ginder zou zijn![]()
quote:
En waarom wil je eigenlijk ginder gaan wonen?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Dat mag ik toch niet hopen, dan wordt er niet meer gevlogen vermoed ik. Ik ga trouwens wellicht zo'n 30 van een vulkaan wonen. Maar er liggen er dan ook ruim 100 in Indonesië, dus ver weg woon je nooit![]()
aah.. ik dacht die gaat op wereldreisquote:Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Optreden van Clouseau in het Antwerpse Sportpaleis![]()
![]()
Nee, gewoon hier posten ipv die standaard topicsquote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon vertrekken en niets zeggen. Ik heb dan alleen wat andere post-tijden op Fok! wellicht![]()
Maar Clouseau is voor mij het einde van de wereld hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. ik dacht die gaat op wereldreis![]()
Vele redenen. Alles gaat rustiger, beter klimaat, Makkelijk te bereiken vanuit landen die economisch groeien (China,India) en zo nog wel meer.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom wil je eigenlijk ginder gaan wonen?
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Dat mag ik toch niet hopen, dan wordt er niet meer gevlogen vermoed ik. Ik ga trouwens wellicht zo'n 30 van een vulkaan wonen. Maar er liggen er dan ook ruim 100 in Indonesië, dus ver weg woon je nooit![]()
En jouw familie?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vele redenen. Alles gaat rustiger, beter klimaat, Makkelijk te bereiken vanuit landen die economisch groeien (China,India) en zo nog wel meer.
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)quote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier posten ipv die standaard topics![]()
Inda heeft geluk, jullie vergelijken het al met West-Vlaanderen... hij zal nooit echt ver weg zijn danquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.![]()
Hebben ze auto's en rijden die ook?
Dan wacht je toch gewoon tot de middag en dan zullen we hierwel ontwakenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)
30 kmquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.![]()
Hebben ze auto's en rijden die ook?
Dan zie je de volgende dag de reactiesquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)
Via internet is iedereen dichtbijquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inda heeft geluk, jullie vergelijken het al met West-Vlaanderen... hij zal nooit echt ver weg zijn dan![]()
Die kunnen gewoon overkomen.. Kost wel wat meer dan naar België, maar dat is niet anders. Ik heb geen last van heimwee trouwens..quote:
Km, he toch nog.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
30 km![]()
Auto's? Meer dan in Nederland!Motoren ook.. en ik heb er ook 1 trouwens
![]()
deze:
[afbeelding]
Dan wel ja..quote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zie je de volgende dag de reacties
Of je post 's avonds, dan zal er dus wel iemand zijn.
en hij kostte nieuw 800 euroquote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Km, he toch nog.![]()
Hey leuk ding![]()
Kan je dan niet beter een fiets nemen ?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hij kostte nieuw 800 euroNu zijn die dingen trouwens 1200 euro omdat iedereen op de motor wil omdat brandstoffen zo duur zijn daar (+126% vorige maand)
Ik heb dat ding al meegenomen op een 22-daagse reis van mijn stad naar 3 eilanden verderop, 4600 kilometer in totaal. Dat doe ik liever niet fietsend. Plus dat het gemiddeld zo'n 33 graden is. Je hebt eigenlijk nergens een vlak stuk ook.. dus dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een fiets nemen ?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Garbage het volgende:
Weet m'n password voor de andere klonen even niet meerDan maar zo
Meuhningk![]()
Oeps, ja duidelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al meegenomen op een 22-daagse reis van mijn stad naar 3 eilanden verderop, 4600 kilometer in totaal. Dat doe ik liever niet fietsend. Plus dat het gemiddeld zo'n 33 graden is. Je hebt eigenlijk nergens een vlak stuk ook.. dus dat doe ik maar niet![]()
Heel stilletjes, eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:35 schreef leonieke het volgende:
En hoe wou je eigenlijk jouw entree maken Garbage?
Garbage, zo voel ik me nuquote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Garbage het volgende:
Weet m'n password voor de andere klonen even niet meerDan maar zo
Meuhningk![]()
doe je wel een beetje normaal en zo?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:36 schreef leonieke het volgende:
Omg, mijn schoonmoeder gaat tijdens het optreden van Clouseau haar eigen schoondochter niet meer herkennen
Wanneer? nu of tijdens het optreden?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe je wel een beetje normaal en zo?
Zeker lekker aangenaam ja. De afstanden zijn niet voor op de fiets. Hoewel ik ooit wel kleine stukjes wil gaan fietsen, om maar gezond te blijven. Alleen maar zitten is niet echt een goede lifestyle.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, ja duidelijk![]()
dan is dat kleine briesje wat je voelt wel lekker .![]()
hoiequote:Op donderdag 3 november 2005 09:48 schreef Garbage het volgende:
Ik ga mijn feestje voortzetten bij de cardio fitnessBis laetrz!
Disk Boot Failurequote:Op donderdag 3 november 2005 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Unspecified error occurred![]()
kan niet onder XPquote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een gewone blue screen
Doen we die de volgende keerquote:Op donderdag 3 november 2005 10:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geval![]()
![]()
![]()
Niekebabe hoor ik ook graag hoor![]()
Kom maar eens hier meekijken danquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik heb er nog nooit 1 gezien idd..![]()
dan zou het eventueel wel kunnen, maar blauwe schermen zoals met win98sequote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hang er maar eens slecht geheugen in
Idd, díe heb ik nog niet vaak gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan zou het eventueel wel kunnen, maar blauwe schermen zoals met win98se![]()
Ontkennen is oké olé oléquote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee.. dank je ik blijf graag geloven dat het niet kan![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. "There are no blue screens in XP" aldus de minister van informatie van Irak![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. "There are no blue screens in XP" aldus de minister van informatie van Irak![]()
nee hoor..quote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef leonieke het volgende:
Is het belachelijk om twee keer op rij naar dezelfde dvd te kijken?![]()
Nee hoor. Doe ik ook vaakquote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef leonieke het volgende:
Is het belachelijk om twee keer op rij naar dezelfde dvd te kijken?![]()
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan nietquote:
Omgquote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan niet
ha ha![]()
maar die is gefilmd tochquote:Op donderdag 3 november 2005 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omg![]()
Het is trouwens geen film, maar een optreden![]()
Matigquote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan niet
ha ha![]()
oeh.. kontengraaiersquote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Betweter![]()
Maar ik zie nu pas dat die vrouwen aan zijn gat mogen komen...
*stikjaloers*![]()
Ah, die is zo weer upquote:Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
SQL server. Geen vliegtuig gelukkig
Wil jij me niet even helpen wat anders up te krijgen?quote:
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).quote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Betweter![]()
Maar ik zie nu pas dat die vrouwen aan zijn gat mogen komen...
*stikjaloers*![]()
Het is niet waarquote:Op donderdag 3 november 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb iets gedaan!!![]()
Gewoon, gewerkt
Mja, ik weet het...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef es70 het volgende:
[..]
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).
Hallo, ik ben al klaar met mijn werk
.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef es70 het volgende:
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).
Ligt het netwerk daar plat ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil jij me niet even helpen wat anders up te krijgen?
not bad, Mr. Englishquote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb mijn TOEFL test van 18 oktober gehaald![]()
![]()
je moest 520 punten hebben van de 660, ik heb er 597 gehaald
TOEFL?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb mijn TOEFL test van 18 oktober gehaald![]()
![]()
je moest 520 punten hebben van de 660, ik heb er 597 gehaald
Test Of English as a Foreign Languagequote:
er zijn zat mensen die hem niet halen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon een beetje Engels testje
Waarom wil je dat doen?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Test Of English as a Foreign Language
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor de T_T's onder ons:
quote:Klik
The TOEFL test is a requirement for admission into colleges and universities where instruction is in English. In addition, many government, licensing, and certification agencies, and exchange and scholarship programs use TOEFL scores to evaluate the English proficiency of people for whom English is not their native language.
Tsja, voor engeland waar het onderwijs dus ook in het engels is, hoef je het niet te doenquote:
Vrijdagmiddag is een mooie middagquote:Op donderdag 3 november 2005 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik wilde al vrijwillig een middagje vrij nemen, dadelijk nog maar eens vragen.
Ja man.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jong gaat 6 maanden naar New Zealand![]()
ik zeg het je, discriminatiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, voor engeland waar het onderwijs dus ook in het engels is, hoef je het niet te doenen al die aziaatjes in azië hoeven hem ook niet te doen.
Als ik op vakantie ga hoef ik zo'n ruk-test niet te doen heurquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jong gaat 6 maanden naar New Zealand![]()
Och ja, ik kan er niet mee zitten hoor, en dan te bedenken dat ik de laatste 6 vragen klakkeloos heb ingevuldquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zeg het je, discriminatie
Ik ga ook niet op vakantiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga hoef ik zo'n ruk-test niet te doen heur
Maar jij bent al drsquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa dat zou ik ook wel halen denk ik
ik denk het ook wel jaquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa dat zou ik ook wel halen denk ik
Potdomme je onderbreekt mijn kwartetquote:
Je was pas bij 2 manquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Potdomme je onderbreekt mijn kwartet
Neh, 4 volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wordt het wel gewoon 6 dagen per week werken daaro..![]()
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mijquote:
ik kon toch niet weten dat je nog zou posten na mij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mij
En dan hoef je die test niet te doen?quote:
oh en toen gingen we nog ff baggerenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mij
Nee joh, 3.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef JPM01 het volgende:
zeg Jaguarized post jij nu in 2 slowchats![]()
![]()
Idd, wij hebben ook redelijk wat engelse meuk nu. Erg leerzaam.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan hoef je die test niet te doen?Mwoa kan ik me ook wel wat bij indenken, vrijwel alle vakliteratuur is op heel veel gebieden in het Engels tegenwoordig
Telepathiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kon toch niet weten dat je nog zou posten na mij?![]()
Ik ben er ook zeker niet ontevreden overquote:
quote:
even kijken of je nu die opmerking gaat maken waarvan ik denk dat je hem gaat maken..quote:
Maar bij die ene is het altijd redelijk rustig.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
even kijken of je nu die opmerking gaat maken waarvan ik denk dat je hem gaat maken..
of die andere?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar bij die ene is het altijd redelijk rustig.
ja dat is zo.., jammer dat ik maar 2 dagen per week de laptop kan gebruiken.., een trac mac kan ik geen normale slowchats voerenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar bij die ene is het altijd redelijk rustig.
trac mac?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:20 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja dat is zo.., jammer dat ik maar 2 dagen per week de laptop kan gebruiken.., een trac mac kan ik geen normale slowchats voeren![]()
trage macquote:
trac mac?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:20 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja dat is zo.., jammer dat ik maar 2 dagen per week de laptop kan gebruiken.., een trac mac kan ik geen normale slowchats voeren![]()
waar jullie vriend _moder8or_ postquote:
ook in PUBquote:
tiep foutjequote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waar jullie vriend _moder8or_ post![]()
Lachen om je eigen grapjes.quote:
Ja hejje ik ken de geschiedenis.quote:
Ja nou dan.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hejje ik ken de geschiedenis.![]()
Koppierecht fles.quote:
VInd ik wel althansquote:Op donderdag 3 november 2005 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. minder als 2 topics.. da's minder probleem.
Hoe duur voor hoe niet lekker?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere portie kibbeling uit die schandalig dure kutkantine hier
en het smaakt nog naar niks ook
Dat moet je ook niet daar halen natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere portie kibbeling uit die schandalig dure kutkantine hier
en het smaakt nog naar niks ook
Je moet ook je beeldscherm aanzetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik heb op de een of andere manier ervoor gezorgd dat ik enkel nog kan luisteren naar de dvd ipv er ook naar te kijken
Van het ene op het andere moment?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik heb op de een of andere manier ervoor gezorgd dat ik enkel nog kan luisteren naar de dvd ipv er ook naar te kijken
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook je beeldscherm aanzetten.![]()
een DVD met zelf-beschermingquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Och, aan het gat van Koen (of Chris natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik had het volume van de tv verhoogd en opeens staat de tv op een andere zender en hoor ikquote:
Ah net als sararaats?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel één van de slimme Belgen hoor![]()
die zag ik niet komenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook je beeldscherm aanzetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |