lekker toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat een rust hier..
helaasquote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik dacht: he, ff lekker slowchatten!![]()
joahquote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
jammur
Morgen examen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:52 schreef Sjakie01 het volgende:
Morgen school, 9.30.
Wat is dit voor een belachelijke tijd.![]()
Dat is nog eens een binnenkomerquote:Op donderdag 3 november 2005 06:24 schreef Doderok het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
nee, maar ik had ook al laten weten waarom nietquote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
Actie warme voeten deel 4 -> dik door de 1.350 euro!!!
iedereen al meegedaan?
Actie warme voeten deel 4 -> dik door de 1.350 euro!!!
in t kort:quote:Op donderdag 3 november 2005 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh hondje en indah![]()
Waarom dan niet eigenlijk, indah?
En daarom dacht je, ik maak er ff een kwartetje van?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, een lange post van mij
heb ik wel verdiend na zo'n enorme (*kuch*) lap tekstquote:Op donderdag 3 november 2005 08:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom dacht je, ik maak er ff een kwartetje van?
ah zo, okeequote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in t kort:
Ik heb een zwerver een broodje aangeboden. Toen kwam eruit dat ik "Godverdomme maar geld moest geven". Waarop ik zei dat er dan geen eten van gekocht werd. "Dat bepaal ik zelf wel".
Tjonge, je krijgt hier GVD een uitkering, een dak boven je hoofd en dagelijks eten. Van mij, want ik betaal voor je. Vuile hond.
Ik weet het zo zijn ze niet allemaal, maar ik had er geen zin meer in en ik geef alleen nog 50 eurocent aan muzikanten, die moeten tenslotte ook hun vergunning nog betalen van het geld wat ze verdienen. Ze gaan maar wat doen voor de kost, die lamzakken.
tsssquote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik wel verdiend na zo'n enorme (*kuch*) lap tekst![]()
Lol,quote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in t kort:
Ik heb een zwerver een broodje aangeboden. Toen kwam eruit dat ik "Godverdomme maar geld moest geven". Waarop ik zei dat er dan geen eten van gekocht werd. "Dat bepaal ik zelf wel".
Tjonge, je krijgt hier GVD een uitkering, een dak boven je hoofd en dagelijks eten. Van mij, want ik betaal voor je. Vuile hond.
Ik weet het zo zijn ze niet allemaal, maar ik had er geen zin meer in en ik geef alleen nog 50 eurocent aan muzikanten, die moeten tenslotte ook hun vergunning nog betalen van het geld wat ze verdienen. Ze gaan maar wat doen voor de kost, die lamzakken.
toen was ik pissed off... en sindsdien kan ik ze perfect negeren.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah zo, okeeIk wist niet dat je kwaad werd
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol,Je hebt wel gelijk hoor, zo zijn er genoeg helaas.
Ik heb bij één eens gevraagd , nadat hij mij om geld vroeg, of hij dan 10 euro kon wisselen.
"ja dat lukt wel " zei hij, Toen keek ik hem aan : "nou dan heb je meer dan ik op zak, kan ik geld van jou krijgen? " Vond ie niet leuk![]()
Hoi Flesjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |