Idd, díe heb ik nog niet vaak gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan zou het eventueel wel kunnen, maar blauwe schermen zoals met win98se![]()
Ontkennen is oké olé oléquote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee.. dank je ik blijf graag geloven dat het niet kan![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. "There are no blue screens in XP" aldus de minister van informatie van Irak![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. "There are no blue screens in XP" aldus de minister van informatie van Irak![]()
nee hoor..quote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef leonieke het volgende:
Is het belachelijk om twee keer op rij naar dezelfde dvd te kijken?![]()
Nee hoor. Doe ik ook vaakquote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef leonieke het volgende:
Is het belachelijk om twee keer op rij naar dezelfde dvd te kijken?![]()
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan nietquote:
Omgquote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan niet
ha ha![]()
maar die is gefilmd tochquote:Op donderdag 3 november 2005 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omg![]()
Het is trouwens geen film, maar een optreden![]()
Matigquote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, maar dan kijk ik naar de titel, en vervolgens zet ik het doosje weer terug. De film kijken doe ik dan niet
ha ha![]()
oeh.. kontengraaiersquote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Betweter![]()
Maar ik zie nu pas dat die vrouwen aan zijn gat mogen komen...
*stikjaloers*![]()
Ah, die is zo weer upquote:Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
SQL server. Geen vliegtuig gelukkig
Wil jij me niet even helpen wat anders up te krijgen?quote:
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).quote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Betweter![]()
Maar ik zie nu pas dat die vrouwen aan zijn gat mogen komen...
*stikjaloers*![]()
Het is niet waarquote:Op donderdag 3 november 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb iets gedaan!!![]()
Gewoon, gewerkt
Mja, ik weet het...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef es70 het volgende:
[..]
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).
Hallo, ik ben al klaar met mijn werk
.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef es70 het volgende:
How cute... Nieke veranderd in een kwijlende puber bij de aanblik van de billen van Koen (of Chris natuurlijk).
Ligt het netwerk daar plat ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil jij me niet even helpen wat anders up te krijgen?
not bad, Mr. Englishquote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb mijn TOEFL test van 18 oktober gehaald![]()
![]()
je moest 520 punten hebben van de 660, ik heb er 597 gehaald
TOEFL?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb mijn TOEFL test van 18 oktober gehaald![]()
![]()
je moest 520 punten hebben van de 660, ik heb er 597 gehaald
Test Of English as a Foreign Languagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |