Kan je dan niet beter een fiets nemen ?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hij kostte nieuw 800 euroNu zijn die dingen trouwens 1200 euro omdat iedereen op de motor wil omdat brandstoffen zo duur zijn daar (+126% vorige maand)
Ik heb dat ding al meegenomen op een 22-daagse reis van mijn stad naar 3 eilanden verderop, 4600 kilometer in totaal. Dat doe ik liever niet fietsend. Plus dat het gemiddeld zo'n 33 graden is. Je hebt eigenlijk nergens een vlak stuk ook.. dus dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een fiets nemen ?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Garbage het volgende:
Weet m'n password voor de andere klonen even niet meerDan maar zo
Meuhningk![]()
Oeps, ja duidelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al meegenomen op een 22-daagse reis van mijn stad naar 3 eilanden verderop, 4600 kilometer in totaal. Dat doe ik liever niet fietsend. Plus dat het gemiddeld zo'n 33 graden is. Je hebt eigenlijk nergens een vlak stuk ook.. dus dat doe ik maar niet![]()
Heel stilletjes, eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:35 schreef leonieke het volgende:
En hoe wou je eigenlijk jouw entree maken Garbage?
Garbage, zo voel ik me nuquote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Garbage het volgende:
Weet m'n password voor de andere klonen even niet meerDan maar zo
Meuhningk![]()
doe je wel een beetje normaal en zo?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:36 schreef leonieke het volgende:
Omg, mijn schoonmoeder gaat tijdens het optreden van Clouseau haar eigen schoondochter niet meer herkennen
Wanneer? nu of tijdens het optreden?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe je wel een beetje normaal en zo?
Zeker lekker aangenaam ja. De afstanden zijn niet voor op de fiets. Hoewel ik ooit wel kleine stukjes wil gaan fietsen, om maar gezond te blijven. Alleen maar zitten is niet echt een goede lifestyle.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, ja duidelijk![]()
dan is dat kleine briesje wat je voelt wel lekker .![]()
hoiequote:Op donderdag 3 november 2005 09:48 schreef Garbage het volgende:
Ik ga mijn feestje voortzetten bij de cardio fitnessBis laetrz!
Disk Boot Failurequote:Op donderdag 3 november 2005 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Unspecified error occurred![]()
kan niet onder XPquote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een gewone blue screen
Doen we die de volgende keerquote:Op donderdag 3 november 2005 10:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geval![]()
![]()
![]()
Niekebabe hoor ik ook graag hoor![]()
Kom maar eens hier meekijken danquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik heb er nog nooit 1 gezien idd..![]()
dan zou het eventueel wel kunnen, maar blauwe schermen zoals met win98sequote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hang er maar eens slecht geheugen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |