quote:
En waarom wil je eigenlijk ginder gaan wonen?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Dat mag ik toch niet hopen, dan wordt er niet meer gevlogen vermoed ik. Ik ga trouwens wellicht zo'n 30 van een vulkaan wonen. Maar er liggen er dan ook ruim 100 in Indonesië, dus ver weg woon je nooit![]()
aah.. ik dacht die gaat op wereldreisquote:Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Optreden van Clouseau in het Antwerpse Sportpaleis![]()
![]()
Nee, gewoon hier posten ipv die standaard topicsquote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon vertrekken en niets zeggen. Ik heb dan alleen wat andere post-tijden op Fok! wellicht![]()
Maar Clouseau is voor mij het einde van de wereld hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. ik dacht die gaat op wereldreis![]()
Vele redenen. Alles gaat rustiger, beter klimaat, Makkelijk te bereiken vanuit landen die economisch groeien (China,India) en zo nog wel meer.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom wil je eigenlijk ginder gaan wonen?
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Dat mag ik toch niet hopen, dan wordt er niet meer gevlogen vermoed ik. Ik ga trouwens wellicht zo'n 30 van een vulkaan wonen. Maar er liggen er dan ook ruim 100 in Indonesië, dus ver weg woon je nooit![]()
En jouw familie?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vele redenen. Alles gaat rustiger, beter klimaat, Makkelijk te bereiken vanuit landen die economisch groeien (China,India) en zo nog wel meer.
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)quote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier posten ipv die standaard topics![]()
Inda heeft geluk, jullie vergelijken het al met West-Vlaanderen... hij zal nooit echt ver weg zijn danquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.![]()
Hebben ze auto's en rijden die ook?
Dan wacht je toch gewoon tot de middag en dan zullen we hierwel ontwakenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)
30 kmquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30 km? Dagen? Hoe rekenen ze daar de afstanden.![]()
Hebben ze auto's en rijden die ook?
Dan zie je de volgende dag de reactiesquote:Op donderdag 3 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, alleen zal ik om 2 uur in de nacht weinig respons krijgen hier (Dan is het 8 uur in de morgen in Indonesië)
Via internet is iedereen dichtbijquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inda heeft geluk, jullie vergelijken het al met West-Vlaanderen... hij zal nooit echt ver weg zijn dan![]()
Die kunnen gewoon overkomen.. Kost wel wat meer dan naar België, maar dat is niet anders. Ik heb geen last van heimwee trouwens..quote:
Km, he toch nog.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
30 km![]()
Auto's? Meer dan in Nederland!Motoren ook.. en ik heb er ook 1 trouwens
![]()
deze:
[afbeelding]
Dan wel ja..quote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zie je de volgende dag de reacties
Of je post 's avonds, dan zal er dus wel iemand zijn.
en hij kostte nieuw 800 euroquote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Km, he toch nog.![]()
Hey leuk ding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |