Ja nou dan.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hejje ik ken de geschiedenis.![]()
Koppierecht fles.quote:
VInd ik wel althansquote:Op donderdag 3 november 2005 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. minder als 2 topics.. da's minder probleem.
Hoe duur voor hoe niet lekker?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere portie kibbeling uit die schandalig dure kutkantine hier
en het smaakt nog naar niks ook
Dat moet je ook niet daar halen natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere portie kibbeling uit die schandalig dure kutkantine hier
en het smaakt nog naar niks ook
Je moet ook je beeldscherm aanzetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik heb op de een of andere manier ervoor gezorgd dat ik enkel nog kan luisteren naar de dvd ipv er ook naar te kijken
Van het ene op het andere moment?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik heb op de een of andere manier ervoor gezorgd dat ik enkel nog kan luisteren naar de dvd ipv er ook naar te kijken
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook je beeldscherm aanzetten.![]()
een DVD met zelf-beschermingquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Och, aan het gat van Koen (of Chris natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
Hmz
Ik had het volume van de tv verhoogd en opeens staat de tv op een andere zender en hoor ikquote:
Ah net als sararaats?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel één van de slimme Belgen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |