er zijn zat mensen die hem niet halen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon een beetje Engels testje
Waarom wil je dat doen?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Test Of English as a Foreign Language
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor de T_T's onder ons:
quote:Klik
The TOEFL test is a requirement for admission into colleges and universities where instruction is in English. In addition, many government, licensing, and certification agencies, and exchange and scholarship programs use TOEFL scores to evaluate the English proficiency of people for whom English is not their native language.
Tsja, voor engeland waar het onderwijs dus ook in het engels is, hoef je het niet te doenquote:
Vrijdagmiddag is een mooie middagquote:Op donderdag 3 november 2005 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik wilde al vrijwillig een middagje vrij nemen, dadelijk nog maar eens vragen.
Ja man.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jong gaat 6 maanden naar New Zealand![]()
ik zeg het je, discriminatiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, voor engeland waar het onderwijs dus ook in het engels is, hoef je het niet te doenen al die aziaatjes in azië hoeven hem ook niet te doen.
Als ik op vakantie ga hoef ik zo'n ruk-test niet te doen heurquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat jong gaat 6 maanden naar New Zealand![]()
Och ja, ik kan er niet mee zitten hoor, en dan te bedenken dat ik de laatste 6 vragen klakkeloos heb ingevuldquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zeg het je, discriminatie
Ik ga ook niet op vakantiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga hoef ik zo'n ruk-test niet te doen heur
Maar jij bent al drsquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa dat zou ik ook wel halen denk ik
ik denk het ook wel jaquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa dat zou ik ook wel halen denk ik
Potdomme je onderbreekt mijn kwartetquote:
Je was pas bij 2 manquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Potdomme je onderbreekt mijn kwartet
Neh, 4 volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wordt het wel gewoon 6 dagen per week werken daaro..![]()
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mijquote:
ik kon toch niet weten dat je nog zou posten na mij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mij
En dan hoef je die test niet te doen?quote:
oh en toen gingen we nog ff baggerenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, er stonden 2 en toen 1 kutpost van jou, en weer 2 van mij
Nee joh, 3.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef JPM01 het volgende:
zeg Jaguarized post jij nu in 2 slowchats![]()
![]()
Idd, wij hebben ook redelijk wat engelse meuk nu. Erg leerzaam.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan hoef je die test niet te doen?Mwoa kan ik me ook wel wat bij indenken, vrijwel alle vakliteratuur is op heel veel gebieden in het Engels tegenwoordig
Telepathiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kon toch niet weten dat je nog zou posten na mij?![]()
Ik ben er ook zeker niet ontevreden overquote:
quote:
even kijken of je nu die opmerking gaat maken waarvan ik denk dat je hem gaat maken..quote:
Maar bij die ene is het altijd redelijk rustig.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
even kijken of je nu die opmerking gaat maken waarvan ik denk dat je hem gaat maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |