Ik dacht dat het mss. iets langer duurde voordat er geraden werd wat ze gemeen hadden.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag ook meteen wie het waren!![]()
Dat je nog de moeite hebt genomen om de naam van Affleck te wissen![]()
So far so good.quote:
Nou vooruit. Dat ze Harker vanachter heet laat ik zitten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Sawyer
Captain Nemo
Alan Quartermain
Dr. Jeckyl/Mr. Hyde
The Invisible Man
Dorian Grey
Mina nog wat
Och, ik weet nu wel wie er bedoeld wordt met Andyquote:Op woensdag 2 november 2005 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou vooruit. Dat ze Harker vanachter heet laat ik zitten.
Intre +1
En Intre nogmaals sorry voor al dat extra werk door die rare namen.[/sub]
Als er meerdere mensen een gedeelte van de vraag hebben gegeven vind ik dat wel eerlijker. Dan hebben al die personen een kans te scoren.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef wyccie het volgende:
Moest het in 1 post?
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als er meerdere mensen een gedeelte van de vraag hebben gegeven vind ik dat wel eerlijker. Dan hebben al die personen een kans te scoren.
Misschien is het makkelijk als we daar een vaste regel van maken, of dat het verplicht bij de vraag moet staan. Sommige mensen vinden het wel nodig, andere weer niet. Zo kan er misschien wat onduidelijkheid voorkomen worden.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als er meerdere mensen een gedeelte van de vraag hebben gegeven vind ik dat wel eerlijker. Dan hebben al die personen een kans te scoren.
Was je ons kwijt pieterbaas?quote:
Ja zat in RJP met mijn niet geraden meneer die ik nu maar gewoon gezegd heb (Raoul Bova) en toen was FMT in ene dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was je ons kwijt pieterbaas?
Zo zie je maar weer wie de spelregels allemaal lezenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijk als we daar een vaste regel van maken, of dat het verplicht bij de vraag moet staan. Sommige mensen vinden het wel nodig, andere weer niet. Zo kan er misschien wat onduidelijkheid voorkomen worden.
Ik had het erbij moeten zetten inderdaad. Mijn wel gemeende excuses.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijk als we daar een vaste regel van maken, of dat het verplicht bij de vraag moet staan. Sommige mensen vinden het wel nodig, andere weer niet. Zo kan er misschien wat onduidelijkheid voorkomen worden.
Dus google wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wie de spelregels allemaal lezen
IMDb mag je niet gebruiken he, dat wist je?
Je excuseert je wat af vandaag he?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had het erbij moeten zetten inderdaad. Mijn wel gemeende excuses.![]()
Dat moet je tegen mij zeggen!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had het erbij moeten zetten inderdaad. Mijn wel gemeende excuses.![]()
Heb ze een tijd geleden doorgelezen, wist niet of het er tussen stond, dacht van niet, omdat Mr. A het er niet bijgezet had.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wie de spelregels allemaal lezen
IMDb mag je niet gebruiken he, dat wist je?
Tsja als je fout zit moet je sorry zeggen. Dat heeft mijn moeder altijd gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je excuseert je wat af vandaag he?
Sorry.quote:
Het is een Corvette uit '77, maar de film komt uit 1981...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Uit '81 wel te verstaan
Dat zijn ze ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zijn ze niet veel veranderd in die 4 jaar
[afbeelding]
Gut, nou krijgt die jongen een schuldgevoel.....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk Intre, dit krijg je er nou van als je autovragen stelt...
Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In Austin Powers 2 zit er vast ook wel eentje dan.
Dan bedoel ik Austin Powers 1quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.
Maar je weet vast de kleur nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Sheridana het volgende:
The Bourne Surpremacy? Of was dat een mini?
OMG!quote:
iedereen is in de ban van de Nationale liquidatie-dagquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Helaas is er al een tijdje niemand om het te controleren
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
moet ik toch in twee gokjes doen, want ik weet de volgorde niet meer
fatih akin
Goedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
OMG!
Nou laat ik een gooi doen:
Austin Powers the spy who shagged me
Herbie?
Volgens mij zat er in een Dude's where is my car?
The Girl next door
ennuh....
The Mexican!
ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
dolle_hond +1
Die ander is z'n broer?
ja, die ingehaalde punten staan er soms gewoon tussendoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:22 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is Bwennie niet in de buurt, dus kan d_h beter een nieuwe stellen.
Overigens snap ik nu ook dat mijn statistiekjes in het slowchattopic niet altijd zo werken...
deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef Sokolsky het volgende:
Of ga ik hier met gokken niet achter komen?
Dat merk ik bij meer vragen...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
geen ideequote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft 't een voetbalclub in de Primera Division?
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat merk ik bij meer vragen...
top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoordquote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.
tis wel een stad die hier bekend is, geen achterlijk gat of zo.
maar hoe bekend?????
volgens mij wel in de top50 van bekendste spaanse steden.
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoord
Ik zou het dus niet weten
Ah ja..quote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.
zo bedoel ik t vooral.
ligt er bv. ook aan welke sporten je volgt. voetbal/wielrennen: dan kom je al tot veel steden.
Ow! Alacante.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
ik neem aan dat het geen touristencrap stadje is?
Een hele droge streek volgens mij. Dat heb ik iig. 5 jaar geleden bij Aardrijkskunde gehad...quote:
hehequote:Op donderdag 3 november 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Toledo?
toen ik de film zat te kijken, dacht ik ook eerst aan avila, maar daar is geen grote rivier.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Sokolsky het volgende:
Dat zal best, maar dat herken ik niet...
misschien reis je graag?quote:
Reizen zou ik wel vaker willen doen ja...quote:Op donderdag 3 november 2005 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien reis je graag?
tja: als je niet om auto's geeft heb je ook moeite met die vragen van intre en HW.
als je niets om astrologie geeft, kun je geen titels met sterrenbeelden maken
Wat had ik nou gezegd??quote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri is into necrofilie. Japanners enzo.
Waar halen jullie de tijd vandaan om op dit soort uren film te gaan zitten kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
En nu moet ik gaan bepalen of ik deze beter vind dan Carne Tremula... lastig...
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef Sokolsky het volgende:
Student zijn...
Die Japanse opa? Ja hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Zien jullie mijn avatar trouwens wel?
Upload hem anders via Photobucket? Takashi Shimura. Ik zal het in mijn geheugen prenten.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, nu zie ik 'm ook weer. Hij staat op de site van Hare en ik heb het idee dat 'ie daar wel eens vreemd doet.
Enneh, Andy, het is Takashi Shimura. Onthoud dat, ik stel er wel eens een vraag over.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Velen van jullie hebben 'm op Fok! staan, maar ik kan niet bij die Usericon Manager komen. Krijg dan een blank scherm. Hoe werkt dat?
Naar wijzig profiel geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Velen van jullie hebben 'm op Fok! staan, maar ik kan niet bij die Usericon Manager komen. Krijg dan een blank scherm. Hoe werkt dat?
Moet ik hem op mijn photobucket loaden en dan weer posten?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:52 schreef Sokolsky het volgende:
De URLs van tinypic zijn maar tijdeiljk Arty, dat heb ik eerder gemerkt.
Met IE krijg ik ook een blank scherm op die Usericon Manager.
Dat weet ik, maar je kan eventueel het plaatje lokaal op je computer opslaan totdat je een wat permanentere host hebt gevonden. (Of totdat het gelukt is je avatar naar Fok! te uploaden. Iets wat mij ook niet lukt).quote:Op donderdag 3 november 2005 11:52 schreef Sokolsky het volgende:
De URLs van tinypic zijn maar tijdeiljk Arty, dat heb ik eerder gemerkt.
Met IE krijg ik ook een blank scherm op die Usericon Manager.
Volgens mij ben je ergens eenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
[Subtiele hint]
Niet helemaalquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef Neleos het volgende:
Julianne Moore bij het bed van haar man in Magnolia?
daar zag ze een stuk beter uitquote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Julianne in Hannibal? In de keuken?
Hoppa!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Julianne Moore, Magnolia, in de apotheek.
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef twentemeisje het volgende:
Paul Giamati: American Splendor
Bevreemdende film was dat. Ondanks dat toch best boeiend.quote:
Harvey Pekar is die gast uit American Splendor.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bevreemdende film was dat. Ondanks dat toch best boeiend.
Edit: Niet Harvey Pekar natuurlijk, maar American Splendor.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
Toch te makkelijk :-)
mr_anonimous +1
ze zou in deze blonde uitvoering zo de moeder van dat verwende nest Jessica Simpson kunnen zijn...
Dat weet ik. Vandaar die edit ook. M'n opmerking stond wat vreemd als reactie op de naam Harvey Pekar.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Harvey Pekar is die gast uit American Splendor.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben het allemaal met Catherina Zeta Jones gedaan
Nee, met een character.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Sheridana het volgende:
Heeft het met Robert Rodriguez te maken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef Sheridana het volgende:
Gekko? Allemaal een karakter met de naam gekko? Alleen die tweede herken ik niet...
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
We dreigen te gaan pingpongen zo...ik wacht wel even met een vraag tot er wat meer mensen zijn...
Of je stelt hem en ik beloof dat ik niet zal reageren.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
We dreigen te gaan pingpongen zo...ik wacht wel even met een vraag tot er wat meer mensen zijn...
niet overdrijven hequote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
t voelt meer alsof je aan mijn ballen zitquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Sheridana het volgende:
Wees blij D_H, ik luister wel naar je!!
Of ik ben bang voor je, dat kan ook...
Ehmm...oke...daar krijg ik normaal gesproken geen klachten over....quote:Op donderdag 3 november 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t voelt meer alsof je aan mijn ballen zit
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
WHAHAHA Sheri! En je ziet er nog wel zo schattig en onschuldig uit op je fotootje
Dat klopt!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Richard Harris?
Dolph Lundgren.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie viert vandaag zijn 48ste verjaardag?
Ach ja. Die verjaardag vragen zijn eigenlijk verkapte "ben jij vandaag al op IMDB geweest" vragen.quote:
De stelling geldt alleen voor de James Bond films sinds Goldeneye.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat zij de enige dame is in alle films met wie hij niet naar bed is geweest?
Als dat het is, zou het wel heel pervers zijn, want in Die Another Day zie je dat Moneypenny fantaseert over sex met James Bondquote:Op donderdag 3 november 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat zij de enige dame is in alle films met wie hij niet naar bed is geweest?
Oh ja M is tegenwoordig ook een vrouw. Maar Bond is niet zo kieskeurig aangezien hij ook met Grace Jones naar bed is geweest.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De stelling geldt alleen voor de James Bond films sinds Goldeneye.
Waaraan zie je het snelst of iemand familie is van een ander?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft het iets met zijn wees-zijn te maken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Of gelaatstrekken?
Je wil het te ver zoeken. Geen uiterlijk. D'r is een nog simpelere -niet altijd opgaande- aanwijzing.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Haarkleur en ogen?
Als je net kennismaakt met iemand, wat is naast uiterlijk een eigenschap waaruit een familieband zou kunnen blijken?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:02 schreef dolle_hond het volgende:
ze is bezorgd over m en heeft er de leeftijd voor
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je dezelfde achternaam hebt.
Maar dat gaat hier niet op.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkende voornamen?
Bij deze vraag moet je even de grens tussen film en realiteit zien te vergeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Frank79 het volgende:
Bezorgdheid om elkaar?
Weer te ingewikkeld. Het zit dus ergens in de naam. Nu nog even buiten het film-kader denken.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bond is eigenlijk Pound, en dat lijkt om Moneypenny.
Oeh. Steeds dichterbij. Maar het gaat over de laatste paar films. Dus sinds Goldeneye.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De eerste Monneypennies werden gespeeld door een actrice die ook Connery heet van achteren.
Nu alleen nog even andersom denken en je bent er.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:25 schreef hornage het volgende:
dan heette de actrice ook Brosnan?
quote:
Of misschien maakt ze het wel bontquote:Op donderdag 3 november 2005 18:35 schreef Sheridana het volgende:
De actrice heette Bond van achteren
Jaaa! Sheridana + 1quote:Op donderdag 3 november 2005 18:35 schreef Sheridana het volgende:
De actrice heette Bond van achteren
puur de hints!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jaaa! Sheridana + 1
Wist je dat zo al, of kwam 't door de hints?
Het viel me laatst op toen ik op IMDB aan het grasduinen was. Samantha Bond zal destijds wel een streepje voor hebben gehad toen ze auditie voor de rol van Moneypenny deed.
Willem Dafoe?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Sheridana het volgende:
puur de hints!!
Wie moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Alessandro Gassman?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef Sheridana het volgende:
allemaal fout....het is een behoorlijke B, zelfs C acteur eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |