Bevreemdende film was dat. Ondanks dat toch best boeiend.quote:
Harvey Pekar is die gast uit American Splendor.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bevreemdende film was dat. Ondanks dat toch best boeiend.
Edit: Niet Harvey Pekar natuurlijk, maar American Splendor.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
Toch te makkelijk :-)
mr_anonimous +1
ze zou in deze blonde uitvoering zo de moeder van dat verwende nest Jessica Simpson kunnen zijn...
Dat weet ik. Vandaar die edit ook. M'n opmerking stond wat vreemd als reactie op de naam Harvey Pekar.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Harvey Pekar is die gast uit American Splendor.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben het allemaal met Catherina Zeta Jones gedaan
Nee, met een character.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Sheridana het volgende:
Heeft het met Robert Rodriguez te maken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef Sheridana het volgende:
Gekko? Allemaal een karakter met de naam gekko? Alleen die tweede herken ik niet...
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
We dreigen te gaan pingpongen zo...ik wacht wel even met een vraag tot er wat meer mensen zijn...
Of je stelt hem en ik beloof dat ik niet zal reageren.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
We dreigen te gaan pingpongen zo...ik wacht wel even met een vraag tot er wat meer mensen zijn...
niet overdrijven hequote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
t voelt meer alsof je aan mijn ballen zitquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Sheridana het volgende:
Wees blij D_H, ik luister wel naar je!!
Of ik ben bang voor je, dat kan ook...
Ehmm...oke...daar krijg ik normaal gesproken geen klachten over....quote:Op donderdag 3 november 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t voelt meer alsof je aan mijn ballen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |