deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef Sokolsky het volgende:
Of ga ik hier met gokken niet achter komen?
Dat merk ik bij meer vragen...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
geen ideequote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft 't een voetbalclub in de Primera Division?
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat merk ik bij meer vragen...
top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoordquote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.
tis wel een stad die hier bekend is, geen achterlijk gat of zo.
maar hoe bekend?????
volgens mij wel in de top50 van bekendste spaanse steden.
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoord
Ik zou het dus niet weten
Ah ja..quote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.
zo bedoel ik t vooral.
ligt er bv. ook aan welke sporten je volgt. voetbal/wielrennen: dan kom je al tot veel steden.
Ow! Alacante.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
ik neem aan dat het geen touristencrap stadje is?
Een hele droge streek volgens mij. Dat heb ik iig. 5 jaar geleden bij Aardrijkskunde gehad...quote:
hehequote:Op donderdag 3 november 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Toledo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |