Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In Austin Powers 2 zit er vast ook wel eentje dan.
Dan bedoel ik Austin Powers 1quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.
Maar je weet vast de kleur nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Sheridana het volgende:
The Bourne Surpremacy? Of was dat een mini?
OMG!quote:
iedereen is in de ban van de Nationale liquidatie-dagquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Helaas is er al een tijdje niemand om het te controleren
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
moet ik toch in twee gokjes doen, want ik weet de volgorde niet meer
fatih akin
Goedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
OMG!
Nou laat ik een gooi doen:
Austin Powers the spy who shagged me
Herbie?
Volgens mij zat er in een Dude's where is my car?
The Girl next door
ennuh....
The Mexican!
ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
dolle_hond +1
Die ander is z'n broer?
ja, die ingehaalde punten staan er soms gewoon tussendoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:22 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is Bwennie niet in de buurt, dus kan d_h beter een nieuwe stellen.
Overigens snap ik nu ook dat mijn statistiekjes in het slowchattopic niet altijd zo werken...
deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef Sokolsky het volgende:
Of ga ik hier met gokken niet achter komen?
Dat merk ik bij meer vragen...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
geen ideequote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft 't een voetbalclub in de Primera Division?
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat merk ik bij meer vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |