Het is een Corvette uit '77, maar de film komt uit 1981...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Uit '81 wel te verstaan
Dat zijn ze ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zijn ze niet veel veranderd in die 4 jaar
[afbeelding]
Gut, nou krijgt die jongen een schuldgevoel.....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk Intre, dit krijg je er nou van als je autovragen stelt...
Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In Austin Powers 2 zit er vast ook wel eentje dan.
Dan bedoel ik Austin Powers 1quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook Austin Powers 2. Die was laatst nog op tv namelijk. Daar reed zo'n Beetle met hoofdpijnmotiefjes de dansvloer op.
Maar je weet vast de kleur nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Sheridana het volgende:
The Bourne Surpremacy? Of was dat een mini?
OMG!quote:
iedereen is in de ban van de Nationale liquidatie-dagquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Helaas is er al een tijdje niemand om het te controleren
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
moet ik toch in twee gokjes doen, want ik weet de volgorde niet meer
fatih akin
Goedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
OMG!
Nou laat ik een gooi doen:
Austin Powers the spy who shagged me
Herbie?
Volgens mij zat er in een Dude's where is my car?
The Girl next door
ennuh....
The Mexican!
ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
dolle_hond +1
Die ander is z'n broer?
ja, die ingehaalde punten staan er soms gewoon tussendoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:22 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is Bwennie niet in de buurt, dus kan d_h beter een nieuwe stellen.
Overigens snap ik nu ook dat mijn statistiekjes in het slowchattopic niet altijd zo werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |