top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoordquote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze vraag is best te gokken, maar t is niet valencia of madrid.
tis wel een stad die hier bekend is, geen achterlijk gat of zo.
maar hoe bekend?????
volgens mij wel in de top50 van bekendste spaanse steden.
tis een groot voordeel dus als je de film gezien hebt.
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
top50?!?!?! Ik denk dat ik in mijn hele leven nog niets een 50 spaanse plaatsen bij elkaar heb gehoord
Ik zou het dus niet weten
Ah ja..quote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor sommige mensen zal deze plaats in de top 20 staan, voor anderen lager.
zo bedoel ik t vooral.
ligt er bv. ook aan welke sporten je volgt. voetbal/wielrennen: dan kom je al tot veel steden.
Ow! Alacante.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
ik neem aan dat het geen touristencrap stadje is?
Een hele droge streek volgens mij. Dat heb ik iig. 5 jaar geleden bij Aardrijkskunde gehad...quote:
hehequote:Op donderdag 3 november 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Toledo?
toen ik de film zat te kijken, dacht ik ook eerst aan avila, maar daar is geen grote rivier.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Sokolsky het volgende:
Dat zal best, maar dat herken ik niet...
misschien reis je graag?quote:
Reizen zou ik wel vaker willen doen ja...quote:Op donderdag 3 november 2005 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien reis je graag?
tja: als je niet om auto's geeft heb je ook moeite met die vragen van intre en HW.
als je niets om astrologie geeft, kun je geen titels met sterrenbeelden maken
Wat had ik nou gezegd??quote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri is into necrofilie. Japanners enzo.
Waar halen jullie de tijd vandaan om op dit soort uren film te gaan zitten kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
En nu moet ik gaan bepalen of ik deze beter vind dan Carne Tremula... lastig...
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:10 schreef Sokolsky het volgende:
Student zijn...
Die Japanse opa? Ja hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Zien jullie mijn avatar trouwens wel?
Upload hem anders via Photobucket? Takashi Shimura. Ik zal het in mijn geheugen prenten.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, nu zie ik 'm ook weer. Hij staat op de site van Hare en ik heb het idee dat 'ie daar wel eens vreemd doet.
Enneh, Andy, het is Takashi Shimura. Onthoud dat, ik stel er wel eens een vraag over.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Velen van jullie hebben 'm op Fok! staan, maar ik kan niet bij die Usericon Manager komen. Krijg dan een blank scherm. Hoe werkt dat?
Naar wijzig profiel geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Velen van jullie hebben 'm op Fok! staan, maar ik kan niet bij die Usericon Manager komen. Krijg dan een blank scherm. Hoe werkt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |